Delphi schreef:Nou inderdaad, ik kreeg een CD rom en boek mee en thuis goed geleerd en geoefend en twee weken later op. In één keer geslaagd. En na 20 praktijklessen examen gereden en ook de eerste keer gelijk mijn rijbewijs gehaald. Maar wij zijn al 'iets' ouder, al kregen wij het ook niet bij een pakje boter.
Is er dan zo enorm veel verandert tegenwoordig? Want ik schrik er wel van dat mensen 2 of meer keer voor de theorie zakken. Tegenwoordig hoor ik ook regelmatig mensen die 35-45 lessen of meer hebben gehad en veel mensen die de eerste en vaak ook de tweede keer zakken met het afrijden.
Gemiddelde slagingspercentage is enorm gezakt.... Stond van de week nog wat op het AD --> Link http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... utst.dhtml
En ik heb ook enorm faal angst. Met oefenen haal ik telkens mijn examens, maar wanneer ik op moet komen zak ik. Maar ik zak niet met veel fouten maar met 1/2 fouten 'te veel'.
, al kregen wij het ook niet bij een pakje boter.
. Dit was op 5 augustus en nu kan ik pas 30 september weer. En ik les nu dus niet, en zodra ik het heb gaan we mijn praktijk aanvragen.
Ik moest en ik zou in 1x slagen voor mijn theorie. En jawel, met 2 foutjes direct geslaagd. Ondanks dat ik enorm zenuwachtig was. Meisje naast mij vertelde dat ze voor de 5x keer op ging op dat moment
Maar je moet het wel weten anders krijg je geen diploma, en in dit geval een rijbewijs