Nog geen 100 euro per stuk. Heb er wel een kalibrator bij gekocht, want dat is wel nodig met goedkope schermen.
Ik blijf het woord "kalibrator" een vreemd woord vinden. 
Mijn oude rekenbeestje was i7 920 en had 6GB geheugen. Die was op gegeven moment te traag geworden dat ik overstap heb gemaakt naar een i7 4770K met 16GB.
23 inch volgens mij, mooi helder en mooie kleuren etc. Geen kalibrator er bij overigens 
Hmm.. dat betekent dus dat ik niet zomaar kan upgraden.
toch maar Windows denk ik.
. Inmiddels al te veel nare ervaringen gehad. Ervaringen die ik nooit mee maak met windows computers van de zelfde prijsklasse of minder zelfs. Maar goed, een Windows PC bestaat natuurlijk uit allerlei onderdelen van allerlei merken. Dat heeft Windows (bewust) niet in de hand, Windows software, hardware regel je in principe zelf. Dus het is mogelijk om een goedkope PC samen te stellen met onderdelen van allerlei goedkope flutmerken. Logisch dat hij dan niet goed en lang mee gaat. Apple echter, heeft voor zijn Software zijn EIGEN hardware. Naar mijn mening zou er dan niet zo veel mis mogen gaan.
, en virus vrij inderdaad. Maar herinstallaties zijn hier op t werk ook wel eens nodig geweest, misschien niet jaarlijks, maar wel na 2 jaar (die computer kon niet meer geupdate worden op een één of andere manier). Ook schijfproblemen e.d. Dus sja
)