Vrijgezellenfeest opdrachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Re: Vrijgezellenfeest opdrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 23:51

Ik heb vorige week een feestje georganiseerd. Onze vrijgezel moest gewoon geinige dingen doen, niet te extreem voor banketstaaf gezet zeg maar.

Ze moest
- met 5 knappe vrijgezellen op de foto en telefoon nummer vragen voor haar vrijgezelle vriendinnen ;)
- twee mannen vinden die een liefdes liedje voor haar wilde zingen
- 10 tips verzamelen voor een goed huwelijk
- 1 man vinden die met de tanden de band om haar been eraf zou halen

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:13

Ik heb dit weekend toevallig mijn vrijgezellenfeestje gehad, een paar van de opdrachten:
- Krijg van 10 mannen een kus op je wang
- Laat een man je over de drempel tillen
- Oefenen met een man het afdoen van je kouseband
- Laat 10 mannen iets op je tshirt schrijven
- Knip een label uit de boxershort van een man (viel reuze mee hoor, de man in kwestie had zelf het label er al uitgehaald en ik hoefde alleen maar te knippen)
- Start een polonaise of een dansje en krijg minstens 10 mensen mee.
- Drink een eilandlikeurtje (we waren op Ameland)
- Verkoop een zak appels (ik was verkleed als Sneeuwwitje)

Ik had er van te voren een hard hoofd in bij de opdracht (toen iedereen hysterisch aan het lachen was toen ze de opdrachten verzonnen).Was ook bang dat ik van die dingen moest doen die hier eerder in het topic genoemd werden. Ik ga echt niet met chocola op een man schrijven en het ervan af likken. Op een gewone stapavond doe je toch ook niet zoiets? Maar mijn opdrachten vielen uiteindelijk erg mee, het was juist heel leuk.

Ze hadden de opdrachten op een briefje geschreven en in een ballon gedaan. Die bliezen ze ter plekke op en die moest ik dan kapot maken om zo het brief te kunnen lezen.