Oude(re) mensen op facebook, wat is dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:11

Hier iemand in de lijst die schijnbaar denkt dat je overal 'vind ik leuk' achter moet zetten. Dan krijg je dus zoiets: 'Hoi hoe gaat het wat een mooie foto van jouw vakantie vind ik leuk'.

Ach schattig...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:41

Winged schreef:
Hier iemand in de lijst die schijnbaar denkt dat je overal 'vind ik leuk' achter moet zetten. Dan krijg je dus zoiets: 'Hoi hoe gaat het wat een mooie foto van jouw vakantie vind ik leuk'.

Ach schattig...

:))

Wij hebben hier ook een Marktplaats van het Noorden en het is ongelooflijk wat daar allemaal in gebeurt en gezegd wordt. Soms echt te leuk om te lezen :o

Ik heb de tante van mijn vriend ook op mijn facebook. Nu belde mijn schoonvader eergister een beetje in paniek op van: Wat is er met jullie kat :oo???? Nou niks, hoezo?
Nou "tante van vriend" zei dat hij helemaal met zijn poot hing ofzo. :+ Ja dat klopt hij heeft een beetje veel gesprongen en gek gedaan en dan doet zijn poot zeer, maar niks ernstigs hoor.

:roll: Maar dat gebeurt dus bij alles wat ik op FB zet en ik moet zeggen dat het nu wel vervelend begint te worden hoor :+

eenitraM

Re: Oude(re) mensen op facebook, wat is dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:46

Ik heb mij aangemeld bij de groep 'Leer nieuwe mensen kennen'. Nou dat is ook hilarisch hoor :')

De groep 'Tatta's be like' komt bij mij overigens de strot uit. Maaaaaaan wat een gezeik over racisme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:52

Mijn oma denkt dat je overal 'gr en een dikke kus van oma *naam* uit *plaats* xx' achter moet zetten. :')

yentl2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:56

lieveli schreef:
Nou net ook, iemand laat foto's zien van een typische Alkmaarse zanger, gelijk allemaal oude mensen er zuur bovenop. Ik zeg er iets van en meteen word ik privé lastig gevallen door 2 gasten van 60 die mij wel even komen verbouwen.

Ik geef met liefde mijn adres en zeg erbij dat ze het vast wel kunnen vinden aangezien de hoerenstraat hiernaast zit.

_/-\o_

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:56

De beste manier om hier geen enkele last van te hebben is zélf niet op Facebook zitten. Wat een rust :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 09:58

Haha ik vind het fantastisch. 'Ik bied de helft' op facebook is daar ook zo'n voorbeeld van.

Of oudjes die met allemaal hoofdletters typen OMDAT DE LETTERTJES ANDERS ZO KLEIN ZIJN HE. :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:01

Ik bied de helft is idd geniaal :D

Hier merk ik niet echt iets van ruzies, wel op de borst voedingsgroep waar ik meelees. Als iemand daar durft te stoppen wordt ze half gelyncht :=

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:11

Het meest vermoeiende vind ik dat ze het verschil tussen openbaar en pb niet vatten.
Staat er weer een heel persoonlijk verhaal open en bloot op mijn timeline. Vooral mijn schoonfamilie heeft daareen handje van. Mijn eigen ouders van 73 vatten wel hoe facebook werrkt!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:33

Of ze denken dat het vakje om te posten een zoekbalk is, geweldig :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:39

Ik heb dus een tante en die woon in Australië en die weet denk ik niet zo goed hoe je een prive bericht moet versturen :=
Dus vaak staan er hele gesprekken met haar kinderen gewoon op mijn tijdlijn := Gelukkig nog geen rare dingen tegen gekomen, maar het wordt wel tijd dat iemand het een keer gaat uitleggen :j

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:48

Mijn mama liked zowat alles wat ik post en deelt ook de foto's die ik post :=
Ik heb een fan <3

MaaikeMarlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:49

Vreselijk, mijn schoonmoeder heeft Facebook. En als je wat op Facebook zet wat zij niet vindt kunnen dan krijg je toch een preek %)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:56

mlO_uu schreef:
Vreselijk, mijn schoonmoeder heeft Facebook. En als je wat op Facebook zet wat zij niet vindt kunnen dan krijg je toch een preek %)

Oh dat was bij mij snel klaar hoor. Schoonmoeder eraf, profiel afschermen en klaar.

Mijn ouders liken ook alles en zetten ook meestal wel een reactie bij iets :+ Heel lief, maar als ik een 1-tje bij het wereldbolletje zie staat weet ik al bijna wie er al gereageerd heeft :+ Tis bijna een verrassing als het niet mijn vader of moeder is :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 10:59

betadine schreef:
Ik heb een fan <3

Dat doet mijn moeder ook :D

In de groep van ons dorp staat ook bijna elke dag weer "ik zag een jongen lopen met een pet op echt verdacht, ik heb hem een stukje gevolgd en hij liep richting straat X" "er reed weer een donkere Golf door de straat, hou je deuren goed op slot!" Of laatst "er reed een auto met geblindeerde ramen voorbij, volgens mij zat er een belangrijk persoon in. Wie weet wie dat was?"
Sommige mensen hebben echt niks te doen _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:00

Warboel schreef:
betadine schreef:
Ik heb een fan <3

Dat doet mijn moeder ook :D

In de groep van ons dorp staat ook bijna elke dag weer "ik zag een jongen lopen met een pet op echt verdacht, ik heb hem een stukje gevolgd en hij liep richting straat X" "er reed weer een donkere Golf door de straat, hou je deuren goed op slot!" Of laatst "er reed een auto met geblindeerde ramen voorbij, volgens mij zat er een belangrijk persoon in. Wie weet wie dat was?"
Sommige mensen hebben echt niks te doen _O-

:)) Echt??
Idd sommige mensen hebben echt niks te doen :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:04

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
janouk schreef:
Goh het lijkt bokt wel :D

Hele oude bokker

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:07

Aan alle hippe, jonge dames hier die zich zo ergeren aan pa/ma of andere oudjes, wisten jullie wel dat er een functie opzit waarbij je per persoon kunt inschakelen of ze je berichten wel of niet zien?? Dan hoeven jullie het niet vervelend te vinden dat ma alles van je liked, één keer per week even een berichtje dat ze wel mag zien en klaar. Groeten van een ouwe.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:08

bigone schreef:
Aan alle hippe, jonge dames hier die zich zo ergeren aan pa/ma of andere oudjes, wisten jullie wel dat er een functie opzit waarbij je per persoon kunt inschakelen of ze je berichten wel of niet zien?? Dan hoeven jullie het niet vervelend te vinden dat ma alles van je liked, één keer per week even een berichtje dat ze wel mag zien en klaar. Groeten van een ouwe.

amen
*\o/*

Golden girl

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:10

takkie_muis schreef:
Ik heb mijn moeder haar fb gemaakt , en nu spijt :')

Zelfde gevoel! :') ze zet er geen onzin op ofzo.. maar bemoeid zich overal tegen aan .
als ik een status plaats, of een foto... :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:11

TessJazz schreef:
takkie_muis schreef:
Ik heb mijn moeder haar fb gemaakt , en nu spijt :')

Zelfde gevoel! :') ze zet er geen onzin op ofzo.. maar bemoeid zich overal tegen aan .
als ik een status plaats, of een foto... :+

Zeg jonkie , lees mijn post even, kun je iets aan hebben. }> }>

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:13

bigone schreef:

Ik heb gewoon al me ongewenste familie leden + wat bejaarde op 1 lijst gezet. Je kan ook een hele lijst blokkeren... Heerlijk :)

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:16

[/quote]
Zeg jonkie , lees mijn post even, kun je iets aan hebben. }> }>[/quote]

Haha! ik had niet alles gelezen van alle reacties :')
Maar of je het nou blokeerd .. ik krijg die preek in het echt :')
Tess!! ik zie nooit meer berichten etc..

*quote ging niet zo goed :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:21

Hilli schreef:
De beste manier om hier geen enkele last van te hebben is zélf niet op Facebook zitten. Wat een rust :D

Ik kan dat helemaal beamen. :j

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 11:22

Als jij je ma blokkeert en ze zegt wat over de berichten die jij geblokkeerd hebt dan zou ik eens even met haar praten hoe zij dit weet.