Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Winged schreef:Hier iemand in de lijst die schijnbaar denkt dat je overal 'vind ik leuk' achter moet zetten. Dan krijg je dus zoiets: 'Hoi hoe gaat het wat een mooie foto van jouw vakantie vind ik leuk'.
Ach schattig...

???? Nou niks, hoezo?
Ja dat klopt hij heeft een beetje veel gesprongen en gek gedaan en dan doet zijn poot zeer, maar niks ernstigs hoor.
Maar dat gebeurt dus bij alles wat ik op FB zet en ik moet zeggen dat het nu wel vervelend begint te worden hoor

lieveli schreef:Nou net ook, iemand laat foto's zien van een typische Alkmaarse zanger, gelijk allemaal oude mensen er zuur bovenop. Ik zeg er iets van en meteen word ik privé lastig gevallen door 2 gasten van 60 die mij wel even komen verbouwen.
Ik geef met liefde mijn adres en zeg erbij dat ze het vast wel kunnen vinden aangezien de hoerenstraat hiernaast zit.

Gelukkig nog geen rare dingen tegen gekomen, maar het wordt wel tijd dat iemand het een keer gaat uitleggen
mlO_uu schreef:Vreselijk, mijn schoonmoeder heeft Facebook. En als je wat op Facebook zet wat zij niet vindt kunnen dan krijg je toch een preek
Heel lief, maar als ik een 1-tje bij het wereldbolletje zie staat weet ik al bijna wie er al gereageerd heeft
Tis bijna een verrassing als het niet mijn vader of moeder is
betadine schreef:Mijn mama liked zowat alles wat ik post en deelt ook de foto's die ik post![]()
Ik heb een fan
Warboel schreef:betadine schreef:Mijn mama liked zowat alles wat ik post en deelt ook de foto's die ik post![]()
Ik heb een fan
Dat doet mijn moeder ook![]()
In de groep van ons dorp staat ook bijna elke dag weer "ik zag een jongen lopen met een pet op echt verdacht, ik heb hem een stukje gevolgd en hij liep richting straat X" "er reed weer een donkere Golf door de straat, hou je deuren goed op slot!" Of laatst "er reed een auto met geblindeerde ramen voorbij, volgens mij zat er een belangrijk persoon in. Wie weet wie dat was?"
Sommige mensen hebben echt niks te doen
Echt??
bigone schreef:Aan alle hippe, jonge dames hier die zich zo ergeren aan pa/ma of andere oudjes, wisten jullie wel dat er een functie opzit waarbij je per persoon kunt inschakelen of ze je berichten wel of niet zien?? Dan hoeven jullie het niet vervelend te vinden dat ma alles van je liked, één keer per week even een berichtje dat ze wel mag zien en klaar. Groeten van een ouwe.

bigone schreef:Aan alle hippe, jonge dames hier die zich zo ergeren aan pa/ma of andere oudjes, wisten jullie wel dat er een functie opzit waarbij je per persoon kunt inschakelen of ze je berichten wel of niet zien?? Dan hoeven jullie het niet vervelend te vinden dat ma alles van je liked, één keer per week even een berichtje dat ze wel mag zien en klaar. Groeten van een ouwe.