Volgens mij kunnen aan die bezorgtijden/data geen rechten worden ontleend. Dat zijn altijd mooie praatjes: voor 21:00 uur besteld, morgen in huis. tja tenzij er iets mis gaat of toch blijkt dat ze jouw product niet op voorraad hebben. Dan kan er vertraging optreden waar niemand iets aan kan doen.
dorientjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-14 10:54
Natuurlijk kan iemand daar iets aan doen; het bedrijf moet de juiste informatie op de website hebben staan.
dorientjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-14 09:51
Nou het verhaal ging nog verder.
De dag nadat ik hoorde dat het nog een maand zou gaan duren voordat ik mijn laptop zou krijgen, werd ik weer gebeld door HP. Ze konden de laptop toch donderdag (gisteren) leveren, of ik dat nog wilde. Ik had gezegd dat als de laptop dan ook echt geleverd zou worden, ik dit wel wilde.
Nou drie keer raden: geen laptop ontvangen. Dus ik gisteren aan het einde van de dag gebeld. Blijkt dat de laptop helemaal nooit verscheept is geweest! In feite ben ik dus al die tijd aan het lijntje gehouden. Uiteraard niet blij mee, de klantenservice vond het zelf ook niet kunnen, maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.
Dus de HP laptop definitief geannuleerd en gisteravond de stad in geweest om een andere laptop te kopen. Geen HP, want daar heb ik geen vertrouwen meer in. Dus nu typ ik dit op mijn nieuwe Lenovo.
Helaas wel een stukje duurder dan die HP laptop, maar het is niet anders.