Opstormen 2havo --> 3vwo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 20:27

Arc_En_Ciel schreef:
kimberly1995 schreef:
Plus dat er een hbo van je opleiding moet zijn, terwijl TS al aangaf dat de opleiding die ze wil doen universitair is..

Dat zegt ze ook. Wat hierboven voorgesteld werd was een goede optie voor TS inderdaad, jammer dat het nu lastiger is geworden. Maar het valt te proberen!

Wat je hierboven zegt is dan op de korte termijn best wel heel fijn voor je, maar als het echt zo is dat je geen verschil (of heel weinig) hebt gemerkt, vrees ik toch echt dat het aan je school ligt.

Of aan de studenten. Ik heb me gewoon altijd voor de volle 100% ingezet op school. Ik merkte alleen dat het vwo er wat dieper op in ging en ik was per dag ongeveer een uur langer bezig qua huiswerk en leren. Echter heb ik ook een ziekte met concentratieproblemen, dus best kans dat een andere leerling minder extra tijd nodig heeft.En wellicht was ik altijd qua hersenen al een vwo leerling, zou best kunnen. Daar kan ik niks aan toevoegen. Ik vind altijd dat je de kansen moet pakken die je krijgt. Als blijkt dat het toch te pittig is, kun je altijd nog terug naar de havo en je pad anders bewandelen. Maar ik vind het zonde om de kans te laten liggen, als je wel gemotiveerd bent en graag wil.