Stevige telefoon gezocht....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje_J

Re: Stevige telefoon gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:37

Ik heb zelf de Samsung galaxy core!
Tig keer laten vallen zwemles gehad maar niks aan de hand

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:38

K_im schreef:
Ik ben zelf erg blij met mijn HTC One S. Inmiddels ruim een jaar oud, nooit een hoesje om gehad en toch al enkele keren goed laten vallen. Op een kleine beschadiging op een hoekje (viel uit mijn broekzak toen ik met een stevig tempo door de regen fietste), en wat kleine, lichte krasjes na (reguliere gebruikerssporen zal ik het maar noemen), nooit geen problemen mee gehad!

Dan heb jij geluk gehad! Ik heb mijn One S één keer laten vallen en het hele scherm is gebarsten. -O- Hij werkt overigens voor de rest wel nog heel goed.

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:43

Een stevig hoesje en goede screenprotector kunnen ook al heel wat doen.
En uiteraard iets meer zorg dragen voor je spullen :+

xLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:44

Samsung Advance xD Nee grapje, dat ding van mij heeft denk ik 5 barsten nu :O Wel al 60 keer laten vallen ofzo

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 18:20

Oliiviia schreef:
Een stevig hoesje en goede screenprotector kunnen ook al heel wat doen.
En uiteraard iets meer zorg dragen voor je spullen :+

Een aantal technische mankementen had die al waar ik weinig aan kan doen.
En ik moet als ik op buitenrit ga gewoon een telefoon mee hebben.
Je weet nooit wat er gebeurt, rij veel jonge paarden, of geen les met ervaren paarden, maar ook dan kan er nog wat gebeuren.
Zelf rij ik liever niet in de regen, maar helaas is het rijden een deel van mij werk, dus zal ook in de regen moeten rijden.

zacharyhill schreef:
Helaas moet ik jullie toch melden dat ook de sony experia ook kapot gaan mijn dochter heeft hem nog geen 4 weken en een keer laten vallen. Hij is compleet waardeloos nu. -:(- dit is haar 2 de telefoon al die kapot valt mevrouw wil er geen hoesje om.

Mijn man heeft een samsung bouw telefoon een super ding kan vallen en tegen water ideaal heb hem zelfs een keer mee gewassen in de wasmachine hij doet het nog steeds

Is zn bouw telefoon groot?
Want hij moet toch echt in mijn zak passen, en had vaak met de S2 dat dat een probleem was, of ik er last van had met rijden.

Kirrr schreef:
Zal wrs niet binnen de afmetingen passen, maar ik heb ook een Iphone.
Wel met lifeproofcase en die kan echt tegen alles tegen.
Die valt gemiddeld 5x per dag, slijk, water, regen, ...
Ik prop hem kost wat kost ook in mijn broekzak.

Iphone is mij al afgeraden door wat vrienden die er 1 hebben, schijnt toch niet altijd even goed te zijn.

Sony experia zei iemand hier op stal ook al, maar dan wel met hoesje erom heen.
Dan schijnt die echt veel te kunnen hebben.

Xcover 2 ga ik eens naar kijken, want ben stiekem wel een echte Samsung fan.
Ook de nokia ga ik eens naar kijken.

En had mijn S3 al wel eens laten vallen, maar vandaag klapte die vol op het scherm op de stenen langs de bak omdat die uit mijn handen viel terwijl ik iets aan het opzoeken was in de agenda.
Lekker lomp dus, maar ja gebruik dat ding overal voor, dus zoek nu echt iets wat er tegen kan, en niet gelijk stuk is.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:25

Waarom neem je dan niet gewoon een iets ouderwetsere telefoon voor als je op buitenrit gaat en hou je je smartphone thuis?

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:26

Nokia 3310? :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:30

Mijn mannetje heeft een mega stevige en sterke telefoon sinds een tijdje. Is heel erg schok en val bestendig en flink waterdicht. Niet de charmantste telefoon die er is maar toch ook best leuk.

Is van Caterpillar, je weet wel van de dikke shovels. De Cat phone B15
http://www.catphones.com/en-gb

Hij had altijd eeuwig last van nattigheid, vallen, telefoon gaat mee met sporten ook. Deze is nogal robuust en kan een val van heel wat meters aan. Hun demo filmpje is erg grappig wat ze ermee uitgevreten hebben allemaal. Maar aangezien hij hem ook voor werk moet gebruiken zit er alles op en aan ook kwa foto, internet, geheugen enz.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:34

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 19:19

xPabloBokt schreef:
Waarom neem je dan niet gewoon een iets ouderwetsere telefoon voor als je op buitenrit gaat en hou je je smartphone thuis?

Omdat ik dan steeds de simkaart moet wisselen, en dat gaat hem bij mij echt niet worden.

Barbabientje schreef:
Nokia 3310? :P

Misschien dat ik die nog wel heb liggen, maar daar kan ik niet mee appen enz...

En wil wel bereikbaar blijven, of ik nu achter de pc zit, in de bak sta of op stal loopt.
Overdag moet ik vanwege de zaak gewoon bereikbaar zijn.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:21

Ja, maar als je nou een 3310 meeneemt op buitenrit? Dan kun je iig bellen en smsen :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:22

Inderdaad, een nokia 3310 met een goedkoop prepaid kaartje er in. Als je gaat rijden dan schakel je je eigen telefoon door naar de noka 3310 en klaar :) altijd bereikbaar en op buitenrit hoef je toch niet te appen.
Mijn iphone is ook al aardig wat keer gevallen, maar bij mij gaat het tot nu toe prima :) niet te hard zeggen natuurlijk.

J01andA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 19:26

De Nokia Lumia kan echt tegen een stootje. _-:( Bovendien erg gebruiksvriendelijk. <3

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 23:34

Bouwtelefoon kan in mijn broekzak

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 07:54

HTM schreef:
|( :( -:(-
Ik heb net mijn telefoon laten vallen, gewoon uit mijn handen op de stoep en nu is mijn hele scherm gebarsten.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd, mijn vorige telefoon was op de douche gevallen, en ook het hele scherm stuk.
Die ik nu heb laten vallen was een samsung S3 mini, hiervoor had ik de S2.
De S3 is twee weken geleden ook mee geweest op buitenrit, en sindsdien heeft die met veel dingen moeite.
Vergrendelen lukt niet altijd meer, het lampje / scherm springt steeds aan en uit, en vanaf het begin af aan gaat die steeds uit zichzelf uit en aan.
Heb al een paar keer gehad dat die mijn PIN code niet pakte, dus provider moeten bellen voor de PUC code.
En zo kan ik nog wel meer dingen noemen die ik niet leuk vind aan mijn S3 mini.
Terwijl ik toch wel erg tevreden was over de S2 die bij mij 2 jaar mee ging (wat heel lang is) en het nog steeds deed, totdat de accu het vorige week begaf. (gebruikte die als radio via de wifi)

Maar ja.
Nu moet ik op zoek naar een telefoon die de volgende dingen kan:
Bellen, internetten, smsen, een redelijke camera met flits, een keer vallen op de grond zonder direct stuk te gaan, en een goede bui regen moet die ook zeker tegen kunnen.
Qua grote moet die niet langer zijn dan 12cm en niet breder dan 6,2 cm anders past die niet in mijn zak als ik op het paard zit, en wil dat ding toch graag mee.

Een merk maakt mij niet zo veel uit, Samsung hoef ik even niet _-:(
Hoe goedkoper hoe beter.
Iemand goede ideeën?

Je kunt ook proberen om je scherm te vervangen. Ik hoorde gisteren dat daar speciale setjes voor te koop zijn.

http://www.ebay.com/itm/Blue-Replacemen ... 58a8ae12ea

Op Youtube kun je daar handleidingen voor vinden.

O,ja - de X-cover is een stevige telefoon. Ken mensen die hem hebben.

Ander vraagje. Heb je wel een stevig hoesje en screenprotector voor je telefoon?

Verder kun je volgens mij bij je provider ook een tweede simkaart aanvragen. Ben je bereikbaar op twee toestellen. Weet niet wat de kosten ziijn en kan niet bij prepaid geloof ik.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:00

xLotje schreef:
Samsung Advance xD Nee grapje, dat ding van mij heeft denk ik 5 barsten nu :O Wel al 60 keer laten vallen ofzo

Ik gooi hem elke dag op de grond omdat het zo'n geweldig ding is *not* maar er zit nog geen barst in :))
En ik laat hem VAAK vallen

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:05

Lg hebben vaak gorilla glas dat breekt minder snel

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:06

Ik raad een iphone aan, mijne al een keer meegewassen en ben er overheen gefiets . Ook heeft de hond er een nachtje mee lopen spelen . Gaat hier ook altijd mee naar buiten en soms zelfs in zo'n sportband als go pro . Had een samsung maar ik ben superblij dat ik die niet meer heb !

truus1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:14

ik had een dual sim. 2 simaartjes voor 1 nummer. Een luxe foon en een simpele klein klaptelefoontje voor als ik ging rijden. Niks geen gehannes met simkaartjes, gewoon ff uitzetten. Kost iets van 40€ en als je het handig speelt bij afsluiten krijg je hem er bij, dat was bij ons bij Vodafone.

Die bouw telefoon is die ook in het nederlands? op de site kan je nederland niet aanklikken.

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:47

Die bouw telefoon is die ook in het nederlands? op de site kan je nederland niet aanklikken.[/quote]

ja we hebben hem bij de kpn winkel vandaan

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:53

Zacharyhill is die bouwtelefoon dezelfde als de caterpillar of een andere?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:54

Iphone met lifeproofcover

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 08:58

Ik zou gewoon zorg dragen voor een goede 'heavy duty' case en screen protector, ongeacht wat voor telefoon je koopt.

Ik heb ook een iphone met een goede stevige hoes, ding valt regelmatig maar is nog nooit iets mis mee geweest. Hiervoor had ik een HTC Legend. Die heeft 3,5jr zonder problemen gedaan, na heel veel buitenritten in de regen, vallen in de modder, op asfalt etc.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:03

SindyKaya schreef:
xLotje schreef:

Ik gooi hem elke dag op de grond omdat het zo'n geweldig ding is *not* maar er zit nog geen barst in :))
En ik laat hem VAAK vallen

Die van mij is ook al heeeeul vaak gevallen, nog geen barsten in het scherm o.i.d. Wel is de rand helemaal beschadigd. Verder zou ik m sterk afraden want ik doe ondertussen niet langer dan een uur meer met de batterij, hij loopt vast en valt zomaar uit.. topding!!!!!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:08

sevke schreef:
Iphone met lifeproofcover

Dus dit inderdaad.