Wat te doen na een ongeluk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 22:46

Neonlight schreef:
Hamburgers vanuit thuis meegeven? :+

Maar vooral puzzelen vond ik toch een leuke bezigheid, wij zijn vorig jaar al verslaafd geraakt aan Wasgij puzzels. Verder moest ik ook nog foto-albums maken, daar ben ik niet eens aan toegekomen. Nu zit mijn man met een kapotte knie thuis, zijn opdracht is nu dus de foto-albums. := Maar ook daar lijkt hij nog niet aan toe te komen, die zit nu Lego te bouwen. :D

O, en mijn enkel klinkt pijnlijker als dat het was. Vreemd genoeg had ik niet heel veel pijn, eigenlijk maar op 1 plaats en daar zat het letsel niet. _O-

haha ik herken probleem. Ik heb vanaf dag 1 geen last pijn ik voel het niet whaha.. dik en blauw wat was verklaar iedereen me voor gek màar nee me rug doet zeer snap de logica niet helemaal hahaha :-)

Mijn opdracht was laptop opruimen ben meer aan bokken en andere dingen dan aan het opruimen.

hahaha ik zet hun wel aan werk graag mac aan huis gebracht hahaha.

en ik weet ook wanneer wat is hahaha.
Is al zo erg dat ik de tv gids ben geworden..

net ff by de paarden geweest pablo beschermde me nu al heerlijk dier is het ook

aim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 00:48

Neonlight schreef:
Hamburgers vanuit thuis meegeven? :+

Maar vooral puzzelen vond ik toch een leuke bezigheid, wij zijn vorig jaar al verslaafd geraakt aan Wasgij puzzels. Verder moest ik ook nog foto-albums maken, daar ben ik niet eens aan toegekomen. Nu zit mijn man met een kapotte knie thuis, zijn opdracht is nu dus de foto-albums. := Maar ook daar lijkt hij nog niet aan toe te komen, die zit nu Lego te bouwen. :D

O, en mijn enkel klinkt pijnlijker als dat het was. Vreemd genoeg had ik niet heel veel pijn, eigenlijk maar op 1 plaats en daar zat het letsel niet. _O-

daar heb ik ook last van :')
het zit in mijn voet en ik voel het in mijn knie..

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 01:12

Hele serie van harry potter kijken, dagen zoet hihi!

Beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 02:44

moonforever schreef:
Ik heb vorige week woensdag ongeluk gehad,
Conclusie, Rusten en Zwaar gekneusde enkel/voet,
Na een week op bed zitten ga je vervelen,

wat doen jullie als je op bed moet blijven liggen?
Heb nu Zitten Loomen,Lezen, Tv kijken, en BOKKEN !:P

Ben gewoon nieuwsgierig :P

Series kijken! Als ik dat nou iets minder leuk vond, had ik misschien ook nog is tijd om te slapen. :')
Pretty little liars, Suits, Orange is the new black of de wat oudere series zoals Prison break en How I met your mother. Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan eigenlijk haha.

En beterschap natuurlijk!