Air schreef:Zit in een zakje, kost maar 41 cent voor 500gr.
Ja ik zag het
ik ging even bij ah.nl kijken. Voor die prijs probeer ik het even! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
met champignons, prei, ui, eigenlijk beetje vanalles wat ik er soms in gooi.. Beetje wat ik op het moment in de aanbieding heb thuis Haha
gezond, lekker en vult heel goed..
en vult goed.
ik vind het zeker met de herfst/winter maanden heerlijk warm in mijn buik als ontbijt. Ik vind het zo echt heerlijk en eet het nu al een jaar iedere dag als ontbijt denk ik. Je moet even uitproberen wat je lekker vind want iedereen vind wat anders lekker (Ik vind met amandelmelk of water bijvoorbeeld smerig en ook als overnight oats of zo rauw door de yoghurt niks).
ik ben ook echt een supermoeilijke ontbijter.
het vult echt enorm. Best lekker! Shethorsie schreef:only18 schreef:Havermout!![]()
Het is lekker als soort 'pap': melk in een pannetje, havermout erbij en een beetje suiker. Of koud bij yoghurt met confituur of fruit
Eigenlijk nog nooit geprobeert. Maar ik haal morgen ofzo wel even een pak (of zak idk waar het inzit hahaha)
)
xgoldengirlx schreef:ik heb hier precies het zelfde! ik lees even met dit topic mee hihi
Ik drink tegenwoordig de 'goedemorgen' ontbijtdrink met granen van campina, dit vult alleen maar voor 1,5 a 2 uren helaas