kleren kopen maar kan niks vinden. opeens andere smaak?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: kleren kopen maar kan niks vinden. opeens andere smaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:40

Die dames hebben me nu al een aantal keer dingen afgeraden. Dus ik vertrouw er op. Verder weet ik het wel als ik.iets echt niet mooi vind natuurlijk

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:26

Pas eens dingen die je op het eerste oog niets voor Jou vind. Vaak kom je er dan achter dat het je toch wel heel leuk staat. En heb je echt stevige bovenbenen of denk je dat zelf? Als ik van boven zegmaar naar mijn benen kijk lijken ze ook stevig maar in de spiegel vind ik mijn benen perfect.

Qua winkel medewerkers moet je de goede treffen. Er zijn er echt wel bij die oprecht zijn. Zo had ik er eentje die eerlijk zei dat iets me niet zo leuk stond. En als je je budget aangeeft letten ze daar ook wel op.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 18:25

Ze zijn een beetje stevig, ik heb laatst ook een skinny broek aan gehad en het voelde als een paardrijbroek. Zat zo strak en ik leek net zo n rollade hellemaal ingepakt en er in gesnoert, ik wilde toen iets anders proberen maar was dus ook niks

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:28

Ik heb ook stevige benen, sinds vorig jaar draag ik ook skinny's. Voel me er goed in

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:31

Maak eens een collage met dingen die je leuk vindt en ga daar naar op zoek!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 18:38

Mijn zus en zusje hadden daar ook last van...
Heel simpel opgelost, zijn gaan shoppen met mij en ze hebben aangegeven wat ze graag wilden uitstralen en hun budget... en toen ging ik los in de winkels *\%/* *\%/*

Zo leuk, personal shopper, ik zou er zo mn werk van kunnen maken :j
Dus als je nog iemand zoekt ;)

en ja ze hadden echt leuke setjes, en waren helemaal blij :j

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:14

Nou Anoli, als je zin hebt, mag je je over een tijdje wel met mij uitleven!

Sinds ik kort haar heb en bezig ben met afvallen, vind ik mijn oude smaak niet meer staan. Maar weet niet wat mij goed zou staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:17

mirriejj schreef:
Nou Anoli, als je zin hebt, mag je je over een tijdje wel met mij uitleven!

Sinds ik kort haar heb en bezig ben met afvallen, vind ik mijn oude smaak niet meer staan. Maar weet niet wat mij goed zou staan.

Zelfde hier! Als je natuurlijk in de buurt woont. :+

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:33

Ik woon in gelderland :D

Zal ik gelijk mn uurtarief even sturen? _O-

Ik vind dat echt leuk hoor, andere mensen aankleden in een pashokje... Of nou ja de winkel doorstruinen, kleding pakken en dan proefkonijn met 15 stukken kleding in een pashokje duwen... O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 20:37

Anoli schreef:
Ik woon in gelderland :D

Zal ik gelijk mn uurtarief even sturen? _O-

Ik vind dat echt leuk hoor, andere mensen aankleden in een pashokje... Of nou ja de winkel doorstruinen, kleding pakken en dan proefkonijn met 15 stukken kleding in een pashokje duwen... O:)

Als Mirriejj nu ook nog in de buurt woont hebben we dus binnenkort een mini shop meeting. :Y) -offtopic-

Maar TS, een personal shopper kan je inderdaad eens proberen! Of gewoon een vriendin meenemen. :D

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 08:55

appiesjappie schreef:
Ze zijn een beetje stevig, ik heb laatst ook een skinny broek aan gehad en het voelde als een paardrijbroek. Zat zo strak en ik leek net zo n rollade hellemaal ingepakt en er in gesnoert, ik wilde toen iets anders proberen maar was dus ook niks

Probeer dan eens een keer een maatje groter. Vaak zit het dan wel goed.

Van die lossere boyfriend jeans zijn nu ook in, misschien is dat iets? Ik vond het zelf enorm lelijk en nu heb ik er een die me niet verkeerd staat, al zeg ik het zelf. :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 09:04

Ts googel eens op please broek. Die zijn een beetje baggy aan de bovenkant maar heeft toch nauwere pijpen. Maar dan weer niet superstrak. Ze zijn wat duurder dan jij wil uitgeven maar er zijn ook webshops die ze in jou budget verkopen. Voor mensen met een "stevig onderstel" zoals ik zitten die perfect. En ze zijn er in heel veel kleuren/wassingen.

Je mag ook een keer met mij mee hoor. Volgens mijn vriendinnen ben ik de ultieme shopper en kan ik voor elk budget wat leuks vinden.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 13:09

hahhaa geweldig een Bokshop dag ;) Gelukkig ben ik niet de enige die het even niet meer weet. Ik ga vanavond eens even googlen en eens kijken of ik iets kan vinden ;)

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:36

Herkenbare situatie! Ik heb op een gegeven moment een afspraak gemaakt met de H&M style advisor, waren twee hele eerlijke meiden die heel de winkel rond gingen om leuke setjes voor mij te halen. Met al mijn wensen werden rekening gehouden en ze hebben niks boven mijn budget gepakt. Was heel erg leuk en heb ook veel gekocht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:08

xdniesje schreef:
Herkenbare situatie! Ik heb op een gegeven moment een afspraak gemaakt met de H&M style advisor, waren twee hele eerlijke meiden die heel de winkel rond gingen om leuke setjes voor mij te halen. Met al mijn wensen werden rekening gehouden en ze hebben niks boven mijn budget gepakt. Was heel erg leuk en heb ook veel gekocht :D

Werkt dat goed? Ook voor iedereen? :D Lijkt me namelijk wel wat eigenlijk...

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:11

Zoooo herkenbaar! En dan ga ik de week erna blut naar de stad voor iets anders en dan hangt de etalage vol met kleren die ik wel direct zou kopen ;(

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:18

Deetjeeuh schreef:
xdniesje schreef:

Ik vond het echt heel fijn! Denk natuurlijk wel dat het per advisor verschillend is, ik had twee meiden die mij echt wilden helpen met een nieuwe look die bij mij past, zonder dingen aan te smeren. Ben 3 uur in de winkel geweest, dus ze nemen wel echt de tijd voor je. Ik zou het gewoon proberen, het is vrijblijvend en je bent niet tot aankoop verplicht! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 15:20

xdniesje schreef:
Deetjeeuh schreef:

Ik vond het echt heel fijn! Denk natuurlijk wel dat het per advisor verschillend is, ik had twee meiden die mij echt wilden helpen met een nieuwe look die bij mij past, zonder dingen aan te smeren. Ben 3 uur in de winkel geweest, dus ze nemen wel echt de tijd voor je. Ik zou het gewoon proberen, het is vrijblijvend en je bent niet tot aankoop verplicht! :)

Klinkt inderdaad heel goed! Misschien moet ik dat dan maar eens proberen. Misschien wel in een wat grotere H&M. :) Of online. :')

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 16:01

Deetjeeuh schreef:

Klinkt inderdaad heel goed! Misschien moet ik dat dan maar eens proberen. Misschien wel in een wat grotere H&M. :) Of online. :')[/quote]

Online kan het ook! Maar was ik niet tevreden over. Ik heb alles terug kunnen sturen omdat het echt mijn smaak niet was. Als ze echt voor je staan dan kunnen ze blijven zoeken, nieuwe maten aangeven of draagadvies geven.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 19:19

Ik denk niet dat ze dat bij kleine h en m s hebben?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:22

Nu je het zegt, ze hebben het inderdaad niet in alle vestigingen. Ik weet dat ze het in Dordrecht en Rotterdam hebben, maar meer weet ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:28

H&M heeft het als het goed is wel overal. :j Anders gewoon eens personeel in de winkel vragen?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:35

Leuke boyfriend of chinomodel jeans met een simpel hemd of t'shirt en een leuk vest of jasje erop en klaar. Je zegt niet al te veel aan truien uit te willen geven, zoek dan eens (als je weet wat je staat) in tweedehandswinkels, kringloop of marktplaats. Gewoon een paar hele goede basic jeans met tweedehands tops en klaar.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:40

Ga eens naar een winkel waar je zelf niet heen zal gaan, of ga eens met iemand anders winkelen. Ik ga wel eens met mijn schoonzus winkelen, of met mijn moeder en oma. Dan komen we bij winkels waarvan ik eigenlijk van tevoren denk dat het voor oudere vrouwen is. Maar uiteindelijk vind ik altijd hele leuke dingen bij zulke winkels. En wat netter dan bij de h&m, waar iedereen in loopt.
En trek eens iets aan wat je normaal niet zou kiezen. Een jurkje ofzo, een mooie blouse, een broek van een ander stofje, een print legging.
En trek je niks aan van wat anderen vinden.
Ik heb ook een dikke kont en bovenbenen, en draag ook strakke broeken en leggings. Ook al mogen leggings misschien niet meer..

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 07:56

Dat is denk ik ook een beetje het probleem mijn moeder heeft een hele andere smaak dan ik en meestal winkel ik met haar. Een t shirt met een vest heb ik genoeg. Maar ik wil er ook netjes uit zien. Werk op kantoor als telefoniste en dan wil ik er ook beetje netjes uit zien. Het hoeft niet allemaal met zo n jasje en rokje. Naar je mag ook gewone kleren maar toch.