Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoli schreef:Ik woon in gelderland
Zal ik gelijk mn uurtarief even sturen?
Ik vind dat echt leuk hoor, andere mensen aankleden in een pashokje... Of nou ja de winkel doorstruinen, kleding pakken en dan proefkonijn met 15 stukken kleding in een pashokje duwen...
-offtopic-
appiesjappie schreef:Ze zijn een beetje stevig, ik heb laatst ook een skinny broek aan gehad en het voelde als een paardrijbroek. Zat zo strak en ik leek net zo n rollade hellemaal ingepakt en er in gesnoert, ik wilde toen iets anders proberen maar was dus ook niks
Gelukkig ben ik niet de enige die het even niet meer weet. Ik ga vanavond eens even googlen en eens kijken of ik iets kan vinden
xdniesje schreef:Herkenbare situatie! Ik heb op een gegeven moment een afspraak gemaakt met de H&M style advisor, waren twee hele eerlijke meiden die heel de winkel rond gingen om leuke setjes voor mij te halen. Met al mijn wensen werden rekening gehouden en ze hebben niks boven mijn budget gepakt. Was heel erg leuk en heb ook veel gekocht
Lijkt me namelijk wel wat eigenlijk...
Deetjeeuh schreef:xdniesje schreef:Herkenbare situatie! Ik heb op een gegeven moment een afspraak gemaakt met de H&M style advisor, waren twee hele eerlijke meiden die heel de winkel rond gingen om leuke setjes voor mij te halen. Met al mijn wensen werden rekening gehouden en ze hebben niks boven mijn budget gepakt. Was heel erg leuk en heb ook veel gekocht
Werkt dat goed? Ook voor iedereen?Lijkt me namelijk wel wat eigenlijk...
xdniesje schreef:Deetjeeuh schreef:Werkt dat goed? Ook voor iedereen?Lijkt me namelijk wel wat eigenlijk...
Ik vond het echt heel fijn! Denk natuurlijk wel dat het per advisor verschillend is, ik had twee meiden die mij echt wilden helpen met een nieuwe look die bij mij past, zonder dingen aan te smeren. Ben 3 uur in de winkel geweest, dus ze nemen wel echt de tijd voor je. Ik zou het gewoon proberen, het is vrijblijvend en je bent niet tot aankoop verplicht!
Of online.
Deetjeeuh schreef:Ik vond het echt heel fijn! Denk natuurlijk wel dat het per advisor verschillend is, ik had twee meiden die mij echt wilden helpen met een nieuwe look die bij mij past, zonder dingen aan te smeren. Ben 3 uur in de winkel geweest, dus ze nemen wel echt de tijd voor je. Ik zou het gewoon proberen, het is vrijblijvend en je bent niet tot aankoop verplicht!
Of online.
[/quote]
Anders gewoon eens personeel in de winkel vragen?