Onderbroek, hipster of string?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hipster, onderbroek of string?

Onderbroek
115 (15%)
Hipster
295 (40%)
String
314 (43%)

Totaal aantal stemmen: 724

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:45

Sem_ schreef:
Meestal "boxerstrings" (dit soort http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/boxer-s ... 07519.html)
of "brazilians" (dit soort http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/brazili ... 91829.html)
maar ook weleens gewone strings. Bovenstaande geven je billen meer een boost,
dus dat vind ik net wat mooier staan! Het zit ook nog eens fijner. :Y)

Je ziet bij mij overigens geen string door of boven mijn broek.

Ik heb dus laatst -dacht ik- hipsters bij de H&M gekocht, dat blijken dus brazilians te zijn. Man man dat zit echt niet lekker. Ik moet zeg maar oppassen dat ie aan de voorkant niet te laag zit :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:46

Alle 3 :+ jammer dat die optie er niet bij zit haha.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:46

Alle 3...
Strings en hipsters hangt er vanaf wat ik aan heb die dag en aan mijn mood en boxers is meestal in de ene week in de maand dat strings ff niet zo heel handig zijn :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:48

Wat is een hipster :o? Voel me een beetje een fossiel geloof ik. Ik heb gewoon simpele onderbroeken, heupslips, geen mega tenten of bikini dingen.

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:51

Altijd string, tenzij ik ongesteld ben :P Dan een te grote boxer :Y)
Ik vind een string fijner zitten en sexyer voor mijn vriend. Hij komt nooit boven mijn broek uit hoor :n

Als je een string hebt die goed past, heb je er geen last van :) Te kleine of te grote... Ja daar wordt ik ook niet blij van :=

Silenna

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:56

Inderdaad: bij een goed passende string heb je echt geen last van plukken enzo hoor. :n Anders heb je ze gewoon te klein/groot..
En ik kan het bijna altijd direct zien als iemand geen string aanheeft onder een skinny/rokje/jurkje enz :j

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:57

alle 3
als ik ongesteld ben lekker boksers of onderbroeken... en tijdens lange paarden ritjes absoluut een hipster of bokser of onderbroek.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:59

Hipster of string, afhankelijk van wat ik als eerste uit mijn ondergoedmandje pluk :')

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:00

Ik draag altijd onderbroeken, ik vind dat zo veel fijner tijdens het sporten en dansen! Lekker ouderwets, hihi!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:07

Jannaa schreef:
Geryon schreef:

Ook een groot voordeel :D

Die deuk heeft meer te maken met je bilvorm en hoe dik ze zijn. :P

Haha oei zeg je nu dat ik een dikke kont heb! :D Nee ik ben heel dun maar wanneer je onderbroek over het dikste vetje van je bil loopt is het toch te zien :=

_O- Nee nee :D Sommigen hebben die gleuven gewoon meer (of je nou dik of dun bent (maar in combinatie met de 'vorm' heeft het wel een aandeel). Heeft niets te maken met de soort onderbroek.

Als je iemand ziet met erge gleuven in een broek, dan zegt dat niets over de onderbroek. Kan net zo goed iemand zijn met erge gleuven die een string aan heeft. Maar ik geloof wel dat je die gleuven meer ziet als je een boxer aan hebt die precies eindigt bij die gleuven inderdaad!

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:12

Geryon schreef:
_O- Nee nee :D Sommigen hebben die gleuven gewoon meer (of je nou dik of dun bent (maar in combinatie met de 'vorm' heeft het wel een aandeel). Heeft niets te maken met de soort onderbroek.

Als je iemand ziet met erge gleuven in een broek, dan zegt dat niets over de onderbroek. Kan net zo goed iemand zijn met erge gleuven die een string aan heeft. Maar ik geloof wel dat je die gleuven meer ziet als je een boxer aan hebt die precies eindigt bij die gleuven inderdaad!

Haha nu weet ik wat je bedoelt! Het onder-de-bilgleufje maar ik bedoel het op-de-bilgleufje zoals hier te zien is

http://www.feelloved.nl/de-hel-van-zich ... -en-donts/

Heerlijk onderwerp dit :')

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:30

Hipsters/boxers en strings. :)

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:38

Tijd van de maand: onderbroek
Slapen + paardrijden: boxer
De rest van de tijd: string.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:42

Strings, no way dat ik met een boxer of onderbroek op een paard klim, dan heb ik gegarandeerd alles open liggen.. Dingen rollen altijd overal heen |o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:45

Hipsters of die hipster string combi dingen. Boxers rollen idd op, vreselijk irritant en strings draag ik onder 1 bepaalde lange maar erg strakke rok haha. Ik heb er dan ook maar 2 :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:49

Hipsters. Of van die boxers van Pieces, alleen daarvan tekent dat elastiek zo. :=

Strings draag ik echt nooit, ik vind dan ook niets frustrerender dan een prachtige bh vinden en dan weer tot de conclusie komen dat er zo'n stom stuk flossdraad met kanten randjes bij hoort. _-:(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:56

Jannaa schreef:
Geryon schreef:

Haha nu weet ik wat je bedoelt! Het onder-de-bilgleufje maar ik bedoel het op-de-bilgleufje zoals hier te zien is

http://www.feelloved.nl/de-hel-van-zich ... -en-donts/

Heerlijk onderwerp dit :')

Oooo _O- sexy!! :')

Ik heb dat in het echt eigenlijk nog bijna nooit gezien!

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:03

Ik wist ook niet wat een hipster was. Ik kende de naam wel, maar ik heb mij er verder niet in verdiept. Ik heb het gegoogeld en ben erachter gekomen dat ik er nu een aan heb := .
Dit weekend gekocht, ik dacht eerst dat het een string was en toen ik hem aan trok half string/ half onderbroek :+
Vind ze wel erg fijn, normaal ben ik van de strings, maar deze zijn ook wel erg mooi en prettig.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:04

Ik heb altijd een boxer aan, inderdaad van de hema :). Maar ik heb dan weer liever die met het smalle elastiek.

Heel soms zie je bij mij waar de onderkant van het pijpje zit zeg maar, dan zie je soms het stik randje zitten zeg maar (niet zoals die foto, maar echt alleen het randje). Maar dit vind ik eigenlijk niet zo heel erg, minder erg als wanneer je van iemand de string ziet.

Ik vind namelijk dat je in een rijbroek en helemaal in wit ook precies kunt zien wie een string draagt.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:58

Heerlijk een string! Staat ook mooier in een strakke broek. Als ik ongesteld ben dan zijn mijn hipsters wel mijn lovers. Boxers vind ik echt voor geen fluitketel zitten.

Ik wissel trouwens wel eens af hoor, pak wel vaker mijn hipster.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:59

Ik moet geen touwtje tussen mijn billen dus hipsters en broekjes voor mij :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:00

Strings of hipsters, meestal strings :D En dan niet een reetveter string maar gewoon een normale string :Y) Die strings in een verpakking van 3 van de hema zijn wel chill.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:03

ligt eraan wat bij de bh past in de winkel :Y) geen voorkeur zolang het maar set is :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:06

Xenia93 schreef:
Ik draag juist altijd strings, merk er niks van en ik vind het mooier zitten in een strakke broek, ik slaap wel in een boxer :P

Dit precies!

Ik voel me ook gewoon vrouwlijker in een string. :o

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:08

Altijd string hier... Heel enkele x een box of hipster