Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:09

Denk dat het ook een kwestie is van prioriteiten stellen toch? Ik vind het belangrijk om intiem te zijn en daarom maak ik er tijd voor.

Bijna dagelijks met zoveel kinderen vind ik mooi om te horen en absoluut niet schrikbarend veel. Heerlijk toch als je er zo vaak zin in hebt :D

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:10

Wel leuk om te zien dat de advertenties gelijk op het topic worden aangepast. :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:11

Bijna nooit sex? Nee daar moet ik ook niet aan denken.
Een paar jaar geleden werd het mij verboden na 2 rugoperatie's, mocht minimaal 3 maanden niet. Dit mede omdat ik m'n rug niet mocht hollen of bollen....
Moest ook nog eens 3 maanden in een gipscorset rondlopen -O-
Hebben we dat gered? Uhhhh nee :=
Kwestie van een beetje crea wezen hoor
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 17-08-14 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:11

cooper schreef:
Niemand hoeft zich te verantwoorden over de hoeveelheid sex die ze hebben.
Valt me op dat sommige hier antwoorden met daarbij de "reden".
Het maakt niet uit hoevaak je het doet, zolang je het als je het doet, maar met volle goesting doet! Beter dat, dan dat je elke week drie keer een nummertje opvoert "omdat dat zo hoort" :)

Eens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:12

MarrieLeen schreef:
Wel leuk om te zien dat de advertenties gelijk op het topic worden aangepast. :+

:') :+

Lol Kiki, dat zou ik ook niet kunnen hoor!!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:12

Dat ligt er aan.. vaak op vrije dagen meer, vooral omdat mijn vriend 12 uurs diensten werkt. Meestal toch wel minstens 1-2x per week. Hier en daar een keer meer of minder, ligt vaak ook aan de diensten die mijn vriend heeft. Dag of nachtdienst, en als ie werkt zit ie ruim 2u verderop dus daar huurt hij de basement van familie en komt hij dus niet thuis om te slapen tot hij weer vrije dagen heeft (gelukkig wel om de 2/3 dagen, tenzij hij extra diensten werkt, dan soms rustig ruim een week niet). Hebben ook wel eens een periode gehad waar we het 3 weken achter elkaar niet hebben gedaan of toen we elkaar net kenden 5x op een dag ofzo :')
Verder moet ik ook wel zeggen dat ik van simpele dingen als knuffelen ed ook al heel erg kan genieten :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:14

Vaak genoeg :D

pillow

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:19

Ken je die van de pot met bonen? Als je de eerste twee jaar van je relatie iedere keer als je sex hebt een boon in een pot doet en na twee jaar er iedere keer na de sex er weer één uithaalt, krijg je de pot niet leeg.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:19

@Blacky94 Dat is ook heerlijk hoor, lekker tegen elkaar aankruipen, knuffelen en dan zo in slaap vallen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:20

Ik wil weer een vriend ;(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:22

Normaal gesproken hebben wij bijna elke dag seks. Wij zijn zes jaar getrouwd en acht jaar bij elkaar.
Momenteel voel ik me een aangespoelde walvis en doet m'n lijf zeer omdat ik hoog zwanger ben. Nu gemiddeld twee keer per week, soms meer, soms minder. Merk nu wel echt dat het nauwelijks meer gaat maar met een beetje improvisatie kan het nog wel.

Euh, wij vinden seks gewoon fijn :D

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:27

pillow schreef:
Ken je die van de pot met bonen? Als je de eerste twee jaar van je relatie iedere keer als je sex hebt een boon in een pot doet en na twee jaar er iedere keer na de sex er weer één uithaalt, krijg je de pot niet leeg.

Nou die pot was bij ons toch best wel snel leeg geweest hoor.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 23:43

Na lang twijfelen of ik dit wel op internet wil hebben staan... Achja, die toekomstige bazen hebben zelf ook wel eens seks mag ik hopen, toch? :)

Ik zou gerust elke dag willen, een keer of 3 als het kan, 4 is ook goed. Lang leve de zwangerschapshormonen! Mijn man heeft echter ook andere dingen te doen, en ik kan zelf ook wel een aantal nuttigere dingen verzinnen dan dat, dus helaas moet ik tevreden zijn met minder :D
Maar ook wij zijn en koppel dat het gemiddelde serieus omhoog helpt, en ik hoop dat we dat ook altijd zullen blijven :)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 00:13

De ene keer dagelijks, en dan weer eens 3 weken maar eens in de week... het verschilt hier nogal, vaak afhankelijk van de drukte.... vond het dan ook lastig om iets in de pol aan te geven (en dus niet gedaan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 00:35

Inappropriate. :+

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:14

Hier 2x per week sowieso. Vriendlief werkt veel en lange dagen dus ligt aan hem. Hij laat het wel merken :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:16

Joolien schreef:
Murosch schreef:
Wij hebben kinderen en werken en hebben paarden, oftewel tijdgebrek ;)

Mis je het dan niet? Misschien een rare vraag, maar intiem zijn lijkt me toch wel een belangrijk iets binnen een relatie toch? Of valt dat wel mee?

Uhm, tja het is niet anders, maar ik vind kwaliteit belangrijker dan kwantiteit _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:21

Ik moet er niet aan denken om het dagelijks te moeten doen. :') Dan gaat de lol er ook snel af, en dan te bedenken dat je steeds die plakzooi hebt. Euh nee bedankt. Wij vallen onder het gemiddelde, soms erboven soms eronder, het ligt helemaal aan hoe we moeten werken.

Over de dieren vraag, die van ons slapen op bed maar hebben ook een kussen op de grond. Ze liggen meestal gewoon op het kussen.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:26

Best een interessant topic. Vriendlief en ik zijn nu (bijna) 3 jaar samen en doen het ongeveer 3 keer per week soms meer soms minder :j. We wonen beiden nog bij onze ouders en slapen gemiddeld 3 keer in de week bij elkaar.
Het is wel (veel) minder als in het begin van de relatie, maar ook beter :j.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:30

Hier is het ontzettend onregelmatig. Dan een keer 3 of 4 keer per week, dan een keer 3 weken helemaal niet.
We werken allebei fulltime. Ik doe het huishouden en heb een paard, hij moet vaak 's avonds nog administratie doen. Vaak zijn we er gewoon te moe voor.

wat betreft de dieren, hier slaapt de kat dus ook op bed, alleen als wij intiem zijn, dan weet ze niet hoe snel ze weg moet zijn :+ Na afloop komt ze weer eens rustig kijken.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:30

er kwam vorige week op 538 een onderzoek voorbij over dit. het blijkt dat als je een gemiddelde noemt in je vraagstelling de meeste mensen hun daadwerkelijke antwoord aanpassen op dat gemiddelde. Oftwel het bleek dat de antwoorden lager utvielen wanneer men geen gemiddelde noemde en juist hoger als men wel een gemiddelde noemde. De conclusie van dit onderzoek was dat er altijd maar op los gelogen word in deze onderzoeken :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:37

Wat betreft de dieren, onze twee honden slapen ook boven op hun eigen kussens, maar dan moeten ze maar even naar beneden.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:38

Wij waren vanaf dag 1 van onze relatie al geen beesten in bed. Inmiddels bijna 7 jaar later blijft er per maand ook weinig over, maar de kwaliteit is prima en we praten er ook open over dus voor beide is een laag gemiddelde dan dus ook geen probleem :)

Ik moet er ook niet aan denken om 5x pw sex te moeten hebben :') Ik heb die behoefte nooit gehad _O-

Wbt dieren, de kat weet prima wanneer ze even niet gewenst is en gaat dan ook rustig in de woonkamer op de bank liggen :))

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:39

_Nadia_ schreef:
Bijna dagelijks, en wij hebben 5 kinderen (6de onderweg)
logisch gevolg :D

Ik mis de optie 'NOOIT'. Tot ml zich laat steriliseren heb ik algehele onthouding ingesteld. Door persoonlijke redenen gebruiken we geen andere vormen van anticonceptie en een vierde kindje wordt echt teveel. Daarvoor hadden we wisselend sex, soms weken achter elkaar niet, soms dagen achter elkaar wel.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 08:45

Ik kan alleen zeggen dat een bouw nefast is voor je sexleven.. :+