Ik vind hem leuk, maar ken hem niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:30

Ik ken mijn vriend ook via het internet, nu ruim 6 maanden later nog altijd heel gelukkig samen :)

Wij hadden een terrasje gepakt in de Den Bosch, beide stikzenuwachtig :') Maar gelukkig was t een succes!

Ik ging trouwens wel gewoon alleen, vriendin meenemen is ook zoiets.. Maar ben dan ook wel paar jaartjes ouder dan jouw ;)

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:31

Ik heb precies t zelfde gehad. Toen afgesproken op centraal station en nu sinds januari al heel gelukkig :j
En ik ben ook alleen gegaan.. Vriendin meenemen vind ik ook een beetje raar.. Die jongen alle moed verzameld en dan kom je lekker met een vriendin aanzetten.. Niet echt waar hij op zit te wachten denk ik.... :')
Gewoon zorgen dat je op openbare plekken afspreekt dan kan er niks misgaan. En gewoon eerlijk zijn als je het niet ziet zitten want valse hoop geven is ook niet zo leuk.. :P
Laatst bijgewerkt door xLeoniee op 18-08-14 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:34

Ik ben bijna 1,5 jaar samen met mijn vriend, ook ontmoet via het internet en ook eerste date bij hem in de auto gestapt :') Moet zeggen dat ik er nu pas aan denk dat dat anders had af kunnen lopen .. :')
Succes TS! Ik hoop voor je dat hij in het echt net zo leuk is! Of leuker natuurlijk :D

_SimoneSG

Re: Ik vind hem leuk, maar ken hem niet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:37

Ik heb precies tzelfde :D Kga ook over een week met een jongen afspreken die k alleen via App ken ;3
iig Hoop k voor je dat ie in t echt ook leuk is :D

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:42

Veel mensen hebben er vooroordelen over.. maar ik denk altijd maar van afspreken word je niet zwanger :') :') :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:43

Ik heb ook m'n man leren kennen via internet.
Hij heeft de 1e x mijn trein kaartje betaald en 27 aug zijn we 4 jaar samen en 1,5 jr getrouwd :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:45

Shethorsie schreef:
kiki1976 schreef:
Hoe ken je verliefd op iemand wezen die je 3 dagen geleden nog niet eens kon of ooit gesproken te hebben of ooit mee ge-apt? Toen wilde je eigenlijk nog niet eens mee naar de Efteling, in ieder geval niet met z'n viertjes haha......
Bedenk wel dat iemand zich via de app heel anders voor kan doen

Ik weet ook niet hoe het kan... Het gebeurde opeens :?
Idd... Dat weet ik ook... Dus ik ben benieuwd hoe die in real is <<)

ik ben ook wel benieuwd hoor <<) :P
maar altijd 1 of meerdere vriendinnen en telefoon meenemen, en hard kunnen gillen is ook handig en geval van nood.
hopelijk veel plezier!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:48

Spannend! Veel plezier :D

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:49

Benieuwd wat je ervan vindt! Succes :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:49

Spannend ik volg even!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:54

Hihihi, ik moet direct aan mijn situatie denken :')

Ook ik ken mijn lief via Badoo, nichtje had me aangemeld :+

Oké. Kan geen kwaad dacht ik, behoorlijk aan het filteren gegaan en deze man triggerde mij, praatte niet over sex zoals alke andere man en na 2 weken internetdaten en halve teksten die ik kon lezen, had alleen mobiel internet afgesproken met hem.
Wou bij de Mac afspreken, maar hij wou voor mij koken, dus naar zijn huis gegaan.

Toen ik de trap opliep was het direct van wow, wat een lekker ding en dat vind ik nog steeds :9

Na 2 weken woonden we al samen en zijn nu na al die jaren heel gelukkig met een dochtertje van bijna 2 na een hele moeilijke periode te hebben gehad nadat onze zoon was overleden.....

Maar nog altijd gelukkig saampjes :+:

En dat voor een nuchter persoon die niet geloofde in liefde op het eerste gezicht, nou bij ons beiden was het raak :=

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:56

wat leuk!
ik heb bijna 11 maanden geleden ook met een jongen afgesproken die ik alleen via de app kende. best spannend, maar ik heb het maar gewoon gedaan. die jongen was gewoon precies wie die zei, alles ging super en ik ben nu al bijna 10 maanden met m samen!
ik ben wel een stukje ouder natuurlijk, dus verstandig dat je iemand mee neemt. Maar wie weet wat het wordt! kan zo maar een super leuk iemand zijn. succes :)

Ellentjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:56

Spannend!

Ik heb mijn vriend ook ontmoet via internet en onze eerste date was in een café in mijn woonplaats. :)
Eigenlijk was ik zo zenuwachtig dat ik niet meer wilde maar uiteindelijk toch gegaan, hij was een stuk ouder dus ik was bang dat hij mij niet volwassen genoeg vond aangezien ik 18 was. :Y)

En nu..? We zijn al 3,5 jaar gelukkig samen, gaan dit jaar trouwen en hebben een kleine van 1 jaar nu! <3

Met andere woorden GO FOR IT :D

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:45

xLeoniee schreef:
Veel mensen hebben er vooroordelen over.. maar ik denk altijd maar van afspreken word je niet zwanger :') :') :')

Van het afspreken niet maar er kan iets gebeuren en dan wel :')

Ik zou hen wel laten weten dat je iemand meeneemt is wel zo netjes tegen over hem. Verder veel plezier samen.

Ik ben volgens mij een van de weinige hier op bokt die iemand leuk vind van zien en kennen ipv internet :')

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:03

LoveChamp schreef:
xLeoniee schreef:

Van het afspreken niet maar er kan iets gebeuren en dan wel :')

Ik zou hen wel laten weten dat je iemand meeneemt is wel zo netjes tegen over hem. Verder veel plezier samen.

Ik ben volgens mij een van de weinige hier op bokt die iemand leuk vind van zien en kennen ipv internet :')

Hij weet dat er iemand mee komt :)

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:49

Super :)

Urion

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 20:55

Poeh vinden jouw ouders dit wel oke? Ik zou het niet zomaar goedkeuren om af te spreken met een vreemde.

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:00

Spannend !!

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 21:03

Urion schreef:
Poeh vinden jouw ouders dit wel oke? Ik zou het niet zomaar goedkeuren om af te spreken met een vreemde.

Ze vinden het oke *\o/*

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 21:13

Ik bereid je er alvast maar even op voor, het zou kunnen dat je hem in het echt ziet en denkt 'ew' :+
Als je hem 3 dagen kent zou ik zeker niet beginnen over verliefd zijn oid, dat schrikt heel erg af en komt een beetje raar over :P

Veel plezier!

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 22:45

heb ik wel een keer gehad, in efteling afgesproken en dacht letterlijk.. 'kan ik nog wegrennen?'

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 23:00

TheJokerr schreef:
heb ik wel een keer gehad, in efteling afgesproken en dacht letterlijk.. 'kan ik nog wegrennen?'

Hahahah en wat had je uiteindelijk gedaan? :')

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:05

uitgehouden, en gejuicht toen hij de auto instaptte, hij was heel wat meer met mij van plan in attracties maar goed dat heb ik hem maar bewezen dat ik daar niet van gediend was.

Shethorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 23:09

TheJokerr schreef:
uitgehouden, en gejuicht toen hij de auto instaptte, hij was heel wat meer met mij van plan in attracties maar goed dat heb ik hem maar bewezen dat ik daar niet van gediend was.

Hahahaha sorry maar ik zie het helemaal voor me :')

Wel jammer voor jou helaas :(

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 23:12

ach ik ben nog jong, net zoals jou en menig bokker hier. kansen zijn er om te nemen en soms krijg je er spijt van, maar lees hier ook hele leuke en goede afgelopen 'blind' dates om maar even zo te zeggen.