Tobiaspruim schreef:ik vind vlees net het lekkerst, is jammer als je dat mist
Is dus je eigen mening en niet die van TS.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tobiaspruim schreef:ja maar ook dat vegetarische gedoe

)
En nog niet trouwens, dat is mij teveel geld. Afwisselen met wraps ofzo, dat snap ik wel, maar brood moet ook gewoon kunnen hoor 
Jiskaa schreef:Een maaltijdsalade mee naar school? Dat kost je 4 euro per dag, da's 20 euro per week. Nou daar hoefde ik vroeger echt niet mee aan te komen bij mijn moeder hoorEn nog niet trouwens, dat is mij teveel geld. Afwisselen met wraps ofzo, dat snap ik wel, maar brood moet ook gewoon kunnen hoor
Zoek beleg dat je lekker vindt, of een ander soort brood, misschien scheelt dat?
EskeGirl schreef:xBerber schreef:Beetje fruit in de blender/staafmixer, beetje yoghurt erheen, met honing zonodig op smaak brengen, twee lepels brinta er doorheen en voila, gezonde en makkelijke shake
En moet dit in de koelkast, of blijft dat een paar uur goed in de tas?
, dressing, noten kunnen ook lekker zijn (en tegelijk ter vervaning van vlees
)
Als dressing gebruik ik altijd een beetje mayonaise
en door de appel en augurk is het al een beetje sappig. EskeGirl schreef:xBerber schreef:Beetje fruit in de blender/staafmixer, beetje yoghurt erheen, met honing zonodig op smaak brengen, twee lepels brinta er doorheen en voila, gezonde en makkelijke shake
En moet dit in de koelkast, of blijft dat een paar uur goed in de tas?
wel goed afsluiten! Door de brinta krijg je overigens de vezels binnen die je niet krijgt doordat je je brood niet eet ( doe ik ook niet
) en zo houd je dus wel je darmen stelsel aan de gang
doe er alleen niet te veel in! Word het heel dik van.