Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Ah ok, als het je schoonvader is en zijn huis, dan verandert het de zaak.
Tja meid, vervelend dat hij zich niet aan de afspraken houd en zijn huis -in jouw ogen- vervuild, maar het is zijn huis, niet dat van jou. Ik denk dat je blij mag zijn dat je daar mag wonen.
Ik vind het nogal wat dat jij een rooster maakt voor het schoonmaken van zijn huis. Daar zou ik -als ik jouw schoonvader was- ook niet blij mee zijn.
Betaal je voor kost en inwoning?
vuurneon schreef:Overigens is het zijn huis, dus t is kiezen of delen. Maar ik zou echt schijt hebben aan een schoonmaakrooster gemaakt door de inwonende gast als ik eerlijk moet zijn. En ik hoef al helemaal niet te worden aangesproken door die gast op mijn gebrek aan hygiene gevoel.
Zijn huis, jij woont er slechts bij in. Dus je kan je er het makkelijkste gewoon bij neerleggen vrees ik, of weg gaan. Geen instantie die jou kan helpen om te kijken hoe je het financieel voor elkaar kan krijgen?
Cayenne schreef:Ah ok, als het je schoonvader is en zijn huis, dan verandert het de zaak.
Tja meid, vervelend dat hij zich niet aan de afspraken houd en zijn huis -in jouw ogen- vervuild, maar het is zijn huis, niet dat van jou. Ik denk dat je blij mag zijn dat je daar mag wonen.
Ik vind het nogal wat dat jij een rooster maakt voor het schoonmaken van zijn huis. Daar zou ik -als ik jouw schoonvader was- ook niet blij mee zijn.
Betaal je voor kost en inwoning?
Rideltje1992 schreef:Nee ik betaal hem niks, maar ik laat me ook niet zo behandelen!!
Mijn vriend denkt er het zelfde over.
Citaat:Laatst heb ik thuis een rooster gemaakt met wie wat wanneer doet, helaas houdt n zich niet aan alles en er staan ook wat dingen niet op.
1 ding waar hij zich niet echt aan houdt is de wc schoonmaken, nadat ik het gedaan heb laat hij de wc zo erg vies worden om het daarna wel te gaan doen, maar niet normaal nee, hij wordt boos! Dan worden alle deuren dicht gegooid ect, maar zegt geen woord. Ik snap dit niet wand het is gewoon zijn beurt, lijkt me niet zo moeilijk toch?
zijn studenten die met minder inkomsten ook op zichzelf kunnen wonen.
t is verdorie mijn huis. En ja, schoonmaken als tegenprestatie voor daar wonen vind ik geen bezwaar, moet je kijken hoeveel geld je uitspaart! Daarvoor zou ik met liefde elke dag de plee poetsen
Rideltje1992 schreef:Ik ben niet beroerd om wat te doen echt niet.
Maar hij gaat maar van alles uit!
Dan had hij moeten zeggen je woont hier dus wil graag dat je dat en dat en dat doet.
Maar nee ik wordt als oud vuil behandeld en jullie geven hem gelijk?
Hij heeft ook nooit gezegd of wat dan ook dat ik wat moet betalen.
Wand hij weet wel dat ik het moeilijk hem
Weet je ik had nooit dit topic moeten openen.
Zal me verder wel als stront laten behandelen ook al ga ik er onder door!