vertrouwen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 11:43

LoveChamp schreef:
Hallo,

Sorry als het fout staat :+

Ik ben op tweedehands.net aan het kijken naar een maatje voor onze hond Donna. Donna is een kruising herder x ??. Nu zijn wij op zoek naar een klein hondje en ik wil graag een Chihuaha
dus zijn we daar naar aan het kijken.

Nu kwamen we 2x dezelfde advertentie tegen en goed dat kan. Nu we verder gingen kijken hadden alle 2 een andere naam en een andere plaats. Moeten we dit vertrouwen of niet? De ene advertentie had 1 foto en de 2de had meerder foto's met meerdere hondjes, 1 foto's waren precies hetzelfde.

Ik weet een super betrouwbaar adresje voor chihuaha pups, een buurvrouw van mij heeft net weer een nestje gefokt. PB even als je haar gegevens wilt. groetjes

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 11:45

Maar nogmaals, waarom het risico nemen? Dat het met die JR wel goed gaat betekent niet dat het met zo'n chi handtassie wel goed zal gaan. Nou lijkt een Chi mij ook een stuk kwetsbaarder.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:15

Kinke schreef:
Maar nogmaals, waarom het risico nemen? Dat het met die JR wel goed gaat betekent niet dat het met zo'n chi handtassie wel goed zal gaan. Nou lijkt een Chi mij ook een stuk kwetsbaarder.

Dit dus, bij een flinke tik van een herder kan het beesje al een hernia oplopen...

mies_dummy

Re: vertrouwen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:46

Naast dat het bij de echte honden mensen zwaar afgeraden word, vraag ik je eens te googlen naar broodfok, ik krijg een beetje het gevoel dat je er te licht over denkt. Bij een goede chi pup ben je rond de 1000/1500 euro kwijt en nee dit is niet raar..
zoek goed en heb aub geduld een paard koop je ook niet in 1 dag

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:50

Ik heb ook een chihuahua en op werk speelt hij altijd met 4 boerboels en 4 bulldogen en hij staat op de 3e plek in de roedel dus houd zich prima staande!

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-14 12:52

Ik vroeg alleen of ik het moest vertrouwen of niet. Ondertussen krijg ik half bokt over me heen over wat ik we of niet moet doen. Nu ken ik me eigen honden wel en weet ik het beste wat ik er wel/niet bij wil zetten en hoe groot ze zijn. Ze lijkt op een herder en het zit er ook in maar ze is lang zo groot niet, eerder de helft. Als ze gewoon staat is ze 46 cm groot

Kaus

Re: vertrouwen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:53