Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LiiNd_Y schreef:Ik zou geen van beide toestellen nemen!
Ik heb de LG G2, en ben super tevreden over dit toestel! zoals eerder genoemd is hij super snel, goede camera en een goede accu! Een top toestel voor een prima prijs!
PintoNatal schreef:Weet niet hoeveel jij met je telefoon bezig bent per dag maar de batterij van een iPhone is gewoon weg k.lote...
De samsung van mijn vriend gaat de hele dag mee, ik moet 2 keer per dag opladen....
lizet_lara schreef:LiiNd_Y schreef:Ik zou geen van beide toestellen nemen!
Ik heb de LG G2, en ben super tevreden over dit toestel! zoals eerder genoemd is hij super snel, goede camera en een goede accu! Een top toestel voor een prima prijs!
over de accu ben ik nog wel het meest te spreken, ik kan hem de hele dag intensief gebruiken en aan het eind van de dag nog 30% over hebben, dat kun je van iphone en samsung niet zeggen!

Nee hoor. Ik heb een macbook, ipad, ipod. Had een iphone maar ben blij dat die de deur uit is. Ik heb nu de samsung galaxy ace 2 en ik ben er meer dan tevreden over. Soms gaat hij een beetje traag maar als ik hem af en toe eens een keer herstart gaat hij erg goed. En dat is op zich ook niet echt een moeite.
Maar buiten deze puntjes ben ik er súper tevreden over