Nou woon ik wel dicht bij de efteling en als ik iemand bel zijn ze er zo om me op te halen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gewoon gezellig samen gaan.

LukieBradley schreef:Hm Ik oordeel niet wat je wel of niet moet doen.
De efteling is openbaar dus qua locatie Oke.
Ga Op je gevoel af, als je besluit te gaan..
Wil je mijn nummer hebben zodat ik je in geval van nood kan redden?
Ik woon letterlijk om de hoek en heb een abonnement![]()
Ik meen het trouwens serieus
Als je het niet vertrouwt wil ik je helpen.
LukieBradley schreef:Hm Ik oordeel niet wat je wel of niet moet doen.
De efteling is openbaar dus qua locatie Oke.
Ga Op je gevoel af, als je besluit te gaan..
Wil je mijn nummer hebben zodat ik je in geval van nood kan redden?
Ik woon letterlijk om de hoek en heb een abonnement![]()
Ik meen het trouwens serieus
Als je het niet vertrouwt wil ik je helpen.

Ik ben nu aan het speculeren, ik ken jullie beiden niet, maar ook ik ben lang geleden 14/15/16 geweest dus helaas heb ik hier ruime ervaring mee.
Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo loopt en dat het gewoon gezellig is met zijn vieren. 
Delphi schreef:Ik ben benieuwd wat je ouders er van vinden. Straks besluit jij dat je het toch oké vindt, maar mag je van je ouders niet.
Ik weet eigenlijk niet wat ik als moeder zou zeggen. Om heel eerlijk te zijn vind ik 14 jaar en dan een hele dag alleen naar de Efteling al heel wat. Laat staan met twee onbekende jongens van 16. Maar goed, ik heb kinderen van bijna 7 en 4 dus ik zit nog lang niet in die fase![]()
Ik vraag me af hoe die jongens er over denken. Misschien zie ik spoken hoor ... maar het zal toch niet zo zijn dat je vriendin één van die jongens leuk vindt en dat ze die andere jongen aan jou wilt koppelen?
Persoonlijk zou ik toch je vriendin voorstellen er samen heen te gaan en dan bijv. rond 12:00 die jongens ergens te ontmoeten in de Efteling. En ik zou ook afspreken dat als jij je er niet fijn bij voelt jullie weer met zijn tweeën verder gaan.
Zo ziet je vriendin die jongens, maar heb je ook tijd met zijn tweeën.
dus ja.... Maar ik zal alsnog met mijn vriendin dingen afspreken