Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar toen was er helemaal niks te zien, met de paarden was alles ok en vanochtend ook niks bijzonders.
Oliiviia schreef:Ben ik nu de enige die het vreemd vind dat je om middernacht de paarden gaat voederen?![]()
Het klinkt inderdaad wel erg eng en hopelijk komen ze niet meer langs!

" Shirley schreef:Ze zullen echt niet toegeven dat ze van plan waren je paard aan te randen zodra je naar binnengaat
"Mevrouwtje, ga lekker slapen, we proberen zo zachtjes mogelijk uw paard te verkrachten.
Politie is niet nodig"
Dat bedoel ik ook helemaal niet. Maar indien ze niets van plan zijn, is de kans reëel dat ze begrijpen dat ze als bedreigend ervaren worden en hun boeltje pakken. Indien ze dan nog steeds blijven staan of zelfs toenadering zoeken, weet je iig dat je de politie niet voor bezorgde buurtbewoners belt.
Tijn8 schreef:Ik woon bij TS in de buurt en er wordt regelmatig ingebroken in schuren in de buitengebieden (dan zijn ze op zoek naar duur gereedschap).
Ik zou de honden gelijk los hebben gegooid en waarschijnlijk zou ik wel de politie hebben gebeld als ze niet onmiddelijk weggaan door de honden. Goed op jezelf passen hoor!