Half zakje "jonge bladsla met rucola" van de ah.
Half blikje sardines en een theelepel pesto.
Als je vis uit blik lust is dat een hele makkelijke (en gezonde) manier om te variëren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze hebben ook hele fijne kleine dressingcupjes die niet lekken en in de cube passen. Op mijn werk raakt zo langzamerhand iedereen besmet, steeds meer collega's lopen met Sistema bakjes
Moos99 schreef:Ik heb even gegoogled op overnight oats en dat lijkt me wel heel lekker moet ik zeggen. Havermout is ook gezond en goedkoop. Ik ga het zeker proberen. en eet je dat sochtends dan gewoon koud? Of doe je het nog even in de magnetron?
[***] schreef:Jezelf gewoon een flinke schop onder je kont geven?!
Wat een gemakzucht....
Gewoon een broodje smeren en opeten. Is absoluut niet ingewikkeld (ik kan me zo voorstellen dat als je een hbo studie doet, je best een broodje kan smeren), weinig kosten, het is snel en ook nog eens gezond.
Simpeler en goedkoper kan volgens mij niet.
Kieffer schreef:Sistema heeft hele handige bakjes om je lunch mee te nemen. Ze hebben verschillende bakjes met vakverdeling met o.a. bestek, koelelementen, dressingbakjes, etc. allemaal in één 'cube'. Ideaal om salades of brood met los beleg en groenten mee te nemen om je broodje ter plekke aan te kunnen kleden. Ik heb o.a. De lunch cube en de bakjes om yoghurt en muesli mee te nemen en ik zweer erbij, ideaalZe hebben ook hele fijne kleine dressingcupjes die niet lekken en in de cube passen. Op mijn werk raakt zo langzamerhand iedereen besmet, steeds meer collega's lopen met Sistema bakjes