En dan gaat het licht aan en dan ga ik pas slapen als ie dood is.. stomme beesten
Maarja bij mij zwelt alles ook op, vanwege mijn allergie. Die beesten moeten gewoon afgeschaft worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan gaat het licht aan en dan ga ik pas slapen als ie dood is.. stomme beesten
Maarja bij mij zwelt alles ook op, vanwege mijn allergie. Die beesten moeten gewoon afgeschaft worden
Ik word dus wakker van het gezoem en als ik het licht aan doe zijn ze verdwenen. Toevallig zag ik er net 2 zitten en er is iig eentje van dood. Maar die stekkers helpen dus ook niet goed.
Pokkebeesten...van mij mogen ze uitsterven.
Die lampjes of lavendel geurtjes helpen voor geen meter.
en citroenkaarsen werken ook niet
verootjoo schreef:ventilator werkt hier het beste! Ze kunnen nl niet in de wind vliegen
Muggenspray werkt niet, ook geen goede met deet zoals voor in de tropen, alles vervliegt heel snel op mijn huid
Klamboe werkt ook niet omdat ik nogal druk ben ik mijn slaap, dan raak ik erin verstrikt

phormicola schreef:Ik zit ook helemaal onder, vanochtend ben ik de tel kwijtgeraakt bij 34 bulten. Hier werkt helemaal niets meer. Volgens mij zijn ze zelfs van citronella gaan houden