ik en mn scharrel....help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:55

Oh wat naar dit weer. TS vraagt om advies maar een aantal Bokkers kan het weer niet nalaten om totaal oftopic hun mening te ventileren. Klik het topic dan gewoon niet aan jongens het heeft namelijk helemaal NIKS te maken met dit topic...

TS, heb je hem inmiddels al gesproken? Hebben jullie sinds de breakup alweer sex gehad?

berdien85

Re: ik en mn scharrel....help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:57

Ik kan van te voren niet weten wat er in het topic staat :+

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:58

Dan nog, als je niets te zeggen hebt over het onderwerp en TS alleen maar wil veroordelen, reageer dan gewoon niet (ik weet niet of het op jou slaat hoor ;)). Ik snap dat nooit zo, maar goed.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:02

Ik zou er voor gaan als ik jou was!

Jullie passen zo te lezen goed bij elkaar *\o/* :D

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:12

Niwla schreef:
Verder eensch met Roosch.

_O- eensch

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 11:15

Thanks voor alle reacties en oordelen!
Ieder zijn mening prima.
Heb m net gesproken en voelen beide meer voor elkaar, dus gaan het maar heel rustig aan met elkaar aan.Of hij straka weer vreemd zal gaan is niet te zeggen , maar dat is voor mij precies hetzelfde. De tijd zal het leren.
thanks voor de tip om te praten.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:19

TS, nou wat een leuk nieuws voor jullie!!! En geloof alsjeblieft niet in die bullcrap van eens een cheater always a cheater. Veel plezier samen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:23

Roosch schreef:
Kimbers schreef:
Een dildo vervangt bij mij een vent niet.
Dat ze iets fout hebben gedaan is duidelijk maar om ts nou ook ellende toe te wensen vind ik diep triest.

Je erkent dus dat het ellende is wat ze gedaan heeft, maar vindt het triest dat ik zeg dat ze elkaar dan verdienen? Snap ik niet.

Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat als je een relatie hebt en buiten de deur je behoeften laat bevredigen, je respectloos bezig bent. Als je echt van iemand houdt moet je maar even zonder seks kunnen. Noem me dan maar ouderwets.

Wederom eens met Roosch. En gevoelig? Nee hoor, ik ben zover ik weet nooit bedrogen geweest en heb het zelf ook nooit gedaan. Mijn vriend daarentegen is tot voor mij bijna elke keer bedrogen geweest.

Ik vind dat als je een relatie hebt, je bij diegene moet houden. Of je moet een open relatie hebben, maar dan is het van alle kanten duidelijk. En met een getrouwde vent? |( Not my kind of style... :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:27

Leuke update TS! Veel plezier!
De tijd zal het idd leren... maar weet je, imo gebeurt vreemdgaan als er iets, wat dan ook, niet lekker zit in je relatie. Dat was bij jou zo, dat was bij hem dus ook zo. Wie weet zijn jullie net diegene voor elkaar waar het dus wel allemaal goed zit. Ik gun het je in ieder geval! (en dat is 100% zonder sarcastisch ondertoontje!)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:29

Anoniem schreef:
De tijd zal het idd leren... maar weet je, imo gebeurt vreemdgaan als er iets, wat dan ook, niet lekker zit in je relatie. Dat was bij jou zo, dat was bij hem dus ook zo. Wie weet zijn jullie net diegene voor elkaar waar het dus wel allemaal goed zit. Ik gun het je in ieder geval! (en dat is 100% zonder sarcastisch ondertoontje!)

Ook me eens! Voor jullie samen een goede afloop! :)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:29

Ik ben het ook eens met roosch, oude stempel, ja dat zal dan wel.
Van mensen die een relatie hebben: afblijven!
Je weet niet wat je kapot maakt, en die ander aandoet.

Ts misschien passen jullie wel bij elkaar.
En dadelijk houd je veel van hem en hij gaat weer vreemd.
En dan?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:30

Wat goed van je dat je het er al over hebt gehad :) En gelukkig denkt hij er hetzelfde over :)
Erg leuk voor jullie! *\o/*

@Vrouwke, dan kan je dus nooit meer een relatie beginnen met wie dan ook, beetje kort door de bocht lijkt me...

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:33

Anoniem schreef:

Goed gezegd!!

zonnetje1903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 11:48

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:50

zonnetje1903 schreef:
Thanks voor alle reacties en oordelen!
Ieder zijn mening prima.
Heb m net gesproken en voelen beide meer voor elkaar, dus gaan het maar heel rustig aan met elkaar aan.Of hij straka weer vreemd zal gaan is niet te zeggen , maar dat is voor mij precies hetzelfde. De tijd zal het leren.
thanks voor de tip om te praten.

Wat leuk.
Dapper dat je besloten hebt het voor te leggen.
Of het allemaal zo'n rozengeur en maneschijn wordt is natuurlijk afwachten.
Maar dat is bij elke relatie.
Belangrijk is wel dat jullie vertrouwen groeit naar elkaar.
Want je weet van elkaar dat jullie ook wel eens buiten de deur hebben gegeten.
En dat zou nog wel eens tussen jullie kunnen komen.
Veel succes.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:58

Als ik jou was, zou ik maar lesbisch worden denk ik... +:)+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:00

Deliana1993 schreef:
Als ik jou was, zou ik maar lesbisch worden denk ik... +:)+

Wat is dit nou weer voor vage opmerking :=

TS, succes :) Ik zou het nooit zo aangepakt hebben als jou. Voor relaties hoor je respect te hebben en van een bezet iemand blijf je netjes af.
What goes around, comes around inderdaad. Dan ben ik maar van de oude stempel :P

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:08

Mijn ex zocht het ook buiten de deur. Sneue personen vind ik zulke mensen.
Maar ik blijf erbij; soort zoekt soort. Veel geluk samen. Ik hoop dat jullie elkaar niet zoveel pijn doen :)

IngeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:13

Gij die zonder zonden is werpe de eerste steen...

Wat een onzinnige aanname van een aantal posters dat iemand die vreemdgaat, alleen maar lust en seks zoekt en niet in staat zou zijn om echt van iemand te houden.

Je bent allebei door een verwarrende en lastige tijd heen gegaan en dan is het mooi om iemand in de buurt te hebben waar je je vertrouwd bij voelt en die je een knuffel komt geven als je dat nodig hebt :j Wees daar maar trots op! En wat de toekomst brengt weet niemand, maar als je daar altijd bang voor moet zijn, dan kun je beter in bed blijven liggen.

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:14

Tja, wat zal ik eens zeggen...

Hoe je er aan komt, kom je er ook vanaf :+

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:14

Ts heel veel succes met je ''relatie'' het is heel lastig en ik kan denk ik voor 95 % met je meepraten.
Zelf ook in een vergelijkbare situatie gezeten.
Alleen ging ik zelf niet vreemd, want ik had niemand.

Hij woonde al 17 jaar samen met zijn vrouw. (geen kinderen in het spel gelukkig, wel een hond)
Hij was een directe collega van mij en ook onderwerktijd gingen we .... nou ja, je snapt hem.
Godzijdank nooit gesnapt, al was het echt ontzettend spannend soms!
Zij (zijn vrouw) bleek ook vreemd te zijn gegaan met een collega en zodoende ging het tussen hun twee uit.
Zij ging tijdelijk bij haar moeder wonen en vervolgens bij haar collega.
Ik kwam regelmatig over de vloer bij mijn collega, nachtjes ''slapen'' enz enz.
Weekendjes weg noem maar op.

Via internet leerde hij helaas een leuk Russisch vrouwtje. Zij zijn inmiddels een dik jaar getrouwd en zij is in verwachting van hem. Ook heeft hij ander werk gevonden.
We hebben nog wel met enige regelmaat contact via de telefoon of heel soms live maar alles is vriendschappelijk de ''plus'' is eraf...

Doe wat je niet laten kan, let nature take its course!

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:49

vrouwke schreef:
Ik ben het ook eens met roosch, oude stempel, ja dat zal dan wel.
Van mensen die een relatie hebben: afblijven!
Je weet niet wat je kapot maakt, en die ander aandoet.

Goldie schreef:
@Vrouwke, dan kan je dus nooit meer een relatie beginnen met wie dan ook, beetje kort door de bocht lijkt me...

Want? Moet je altijd iemand anders zijn of haar relatie kapot maken om aan een vriend of vriendin te komen? Volgens mij zijn er genoeg single mensen op de wereld.

Ik snap inderdaad wel dat je niet van '' relaties '' houd. Op de manier zoals jij ze hebt zou ik ook
voor passen. Misschien heb je wat tijd nodig en kan je daarna aan een ECHTE relatie beginnen.
Ik hoop dat je iemand tegen het lijft loopt waar je echt van kan houden. Maar wees eerlijk tegen je
zelf, maar ook eerlijk tegen de ander.

Ik zou mijn vraagtekens zetten bij mensen die zo makkelijk vreemdgaan. Maar dat ben ik ...

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:58

Leuk TS! Geniet er maar van!! Laat je zeker niet ontmoedigen door de negatieve, weinig hoopvolle reacties.

Met alle respect voor diegenen met een zwart/wit mening, maar wat TS en haar nieuwe vriend is overkomen is puur menselijk. Het feit dat ze nu ook effectief iets beginnen geeft aan dat het "bedriegen" niet louter op lust gebaseerd was. Gevoelens zijn iets vreemds, ze zijn in staat je dingen te laten doen waar je verstand het absoluut niet mee eens is.

xDenies schreef:
Want? Moet je altijd iemand anders zijn of haar relatie kapot maken om aan een vriend of vriendin te komen? Volgens mij zijn er genoeg single mensen op de wereld.

Je kiest niet op wie je verliefd wordt.

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:01

Ik leerde 2 maanden geleden mijn vriend kennen. Alleen toen zat ik ook in een relatie en was hij ook met een meid bezig. Wij zijn toen ook met elkaar gegaan. Hierbij heb ik het mijn ex meteen eerlijk verteld. Het is nu wel moeilijk om mijn vriend te vertrouwen en hij mij te vertrouwen maar we doen ons best en het gaat super tussen ons :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 13:01

Maar je kiest wel om er gewoon netjes vanaf te blijven :)