Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Ik snap dat nooit zo, maar goed. Roosch schreef:Kimbers schreef:Een dildo vervangt bij mij een vent niet.
Dat ze iets fout hebben gedaan is duidelijk maar om ts nou ook ellende toe te wensen vind ik diep triest.
Je erkent dus dat het ellende is wat ze gedaan heeft, maar vindt het triest dat ik zeg dat ze elkaar dan verdienen? Snap ik niet.
Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening, dat als je een relatie hebt en buiten de deur je behoeften laat bevredigen, je respectloos bezig bent. Als je echt van iemand houdt moet je maar even zonder seks kunnen. Noem me dan maar ouderwets.
Not my kind of style...
Anoniem schreef:Leuke update TS! Veel plezier!
De tijd zal het idd leren... maar weet je, imo gebeurt vreemdgaan als er iets, wat dan ook, niet lekker zit in je relatie. Dat was bij jou zo, dat was bij hem dus ook zo. Wie weet zijn jullie net diegene voor elkaar waar het dus wel allemaal goed zit. Ik gun het je in ieder geval! (en dat is 100% zonder sarcastisch ondertoontje!)
Anoniem schreef:Leuke update TS! Veel plezier!
De tijd zal het idd leren... maar weet je, imo gebeurt vreemdgaan als er iets, wat dan ook, niet lekker zit in je relatie. Dat was bij jou zo, dat was bij hem dus ook zo. Wie weet zijn jullie net diegene voor elkaar waar het dus wel allemaal goed zit. Ik gun het je in ieder geval! (en dat is 100% zonder sarcastisch ondertoontje!)
zonnetje1903 schreef:Thanks voor alle reacties en oordelen!
Ieder zijn mening prima.
Heb m net gesproken en voelen beide meer voor elkaar, dus gaan het maar heel rustig aan met elkaar aan.Of hij straka weer vreemd zal gaan is niet te zeggen , maar dat is voor mij precies hetzelfde. De tijd zal het leren.
thanks voor de tip om te praten.
Deliana1993 schreef:Als ik jou was, zou ik maar lesbisch worden denk ik...

Ik zou het nooit zo aangepakt hebben als jou. Voor relaties hoor je respect te hebben en van een bezet iemand blijf je netjes af.
Wees daar maar trots op! En wat de toekomst brengt weet niemand, maar als je daar altijd bang voor moet zijn, dan kun je beter in bed blijven liggen.
vrouwke schreef:Ik ben het ook eens met roosch, oude stempel, ja dat zal dan wel.
Van mensen die een relatie hebben: afblijven!
Je weet niet wat je kapot maakt, en die ander aandoet.
Goldie schreef:@Vrouwke, dan kan je dus nooit meer een relatie beginnen met wie dan ook, beetje kort door de bocht lijkt me...
xDenies schreef:Want? Moet je altijd iemand anders zijn of haar relatie kapot maken om aan een vriend of vriendin te komen? Volgens mij zijn er genoeg single mensen op de wereld.