antje_vip schreef:Maar dan wil jij haar dekje dus gratis houden, alleen de verzendkosten vergoeden? Dat vind ik ook niet kunnen.
Ja precies, dan zou ik haar wel nog een bedrag voor het doekje betalen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Maar dan wil jij haar dekje dus gratis houden, alleen de verzendkosten vergoeden? Dat vind ik ook niet kunnen.
KimD schreef:antje_vip schreef:Maar dan wil jij haar dekje dus gratis houden, alleen de verzendkosten vergoeden? Dat vind ik ook niet kunnen.
Ja precies, dan zou ik haar wel nog een bedrag voor het doekje betalen.
Slina schreef:Ik snap echt niks van je zin. Zou sowieso kijken of je iedere keer wel in goed Nederlands reageert anders neemt zij je ook niet serieus natuurlijk.
LOLLYYwood schreef:Als ze eerder al zoiets heeft uitgehaald met een vriendin van een vriendin (zo was het he?) dan zullen zij en jij niet de enigste zijn.
Geef d'r 3 keuzes:
- geld storten om het dekje terug te sturen
- komen ophalen bij jou
- het dekje voor jezelf houden
Verder zou ik er niet teveel doekjes om winden, klaar en duidelijk waar het op staat en verder gewoon negeren. Ze moet maar eerlijk zijn, bah, ik krijg er wat van, hoe kan je nu zonder schaamte iemand oplichten en dan nog zulke dingen eisen?
_lies_ schreef:Ik zou haar niet de keuze geven het dekje te komen ophalen thuis. Sorry, maar een oplichter hoeft bij mij niet aan te kloppen.
Ik zou het stug houden op de welwillendheid het dekje terug te sturen, maar pas als de verzendkosten daarvoor gestort zijn. Gaat ze niet akkoord, is ze het dekje kwijt.
Agossie schreef:Ik zou even voor jezelf heel duidelijk checken dat zij elke keer over een nieuw dekje heeft gesproken. Als je dat kunt bewijzen kun je met haar in overleg en aangeven dat jij je belazerd voelt.
Nu kom jij een beetje over als oplichter, aangezien jij alleen maar hebt ontvangen en je afspraak (ook) niet nakomt. Dus eerst even goed bevestigen!
LoveChamp schreef:Ik heb via Marktplaats een dekje geruild. Wij zouden gister (maandag) beide het dekje op de post doen. Nu is dit bij mij niet gelukt want ik stond te lang bij Epplejeck binnen
Happinez schreef:LoveChamp schreef:Ik heb via Marktplaats een dekje geruild. Wij zouden gister (maandag) beide het dekje op de post doen. Nu is dit bij mij niet gelukt want ik stond te lang bij Epplejeck binnen
Ben ik dan de enige die dit nogal raar vind en eigenlijk ook niet bepaald netjes ?
Afspraken zijn afsrpaken, ik kan me voorstellen als zei zich ook best ge***** voelt eerlijk gezegd.
Happinez schreef:LoveChamp schreef:Ik heb via Marktplaats een dekje geruild. Wij zouden gister (maandag) beide het dekje op de post doen. Nu is dit bij mij niet gelukt want ik stond te lang bij Epplejeck binnen
Ben ik dan de enige die dit nogal raar vind en eigenlijk ook niet bepaald netjes ?
Afspraken zijn afsrpaken, ik kan me voorstellen als zei zich ook best ge***** voelt eerlijk gezegd.