MiniMouse schreef:Ik heb altijd het probleem dat mannen met mij vreemdgaan ....dusss
Heel irritant haha
Nou fijn dat je het leuk vind iig, ik zou me voor dat doeleind niet telkens laten strikken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pantykous schreef:Ik las de opmerking van listiglistje meer als, van de mensen die wel eens vreemd zijn gegaan zullen zich er niet veel melden hier.
ook al zeggen ze van niet!
echt wel....
listiglistje schreef:zo bedoelde ik het ook![]()
daarnaast bedoel ik met moraalridder, iedereen hangt de heilige uit...nee ik doe het niet en wijzen naar een ander,
iedereen weet dat het niet hoort, maar het is wel een feit dat het grootschalig gebeurdook al zeggen ze van niet!
onder die moraalridders zitten ook een hoop vreemdgangersecht wel....
Maar ik denk dat hier veel jonge mensen zitten, die nog niet getrouwd zijn met kids en in de huwelijkssleur terecht zijn gekomen![]()
Ik ben vrijgezel en je moest eens weten hoeveel getrouwde en bezette mannen zich aanbieden.
Ik werk in een mannenbedrijf en hoor van hen ook vaak hoe vrouwen zich aanbieden, ook al zijn ze in een relatie.
MiniMouse schreef:Nou nou rustig aan...
Bedoel er mee te zeggen dat ik altijd mannen aantrek die bezet zijn... Das irritant! Meer niet
kansloos maar waar....
Furrow schreef:Listinglistje, jij weet dus blijkbaar beter dan iemand vreemd gaat dan de bokkers in kwestie zelf?
wij wisten genoeg....
Cassidy schreef:Nog niet zo heel lang geleden heb ik van iemand gelezen - volgens mij op Bokt - die op het punt stond om te trouwen, de vraag die de dominee aan haar stelde bij het gesprek voor de kerkelijke huwelijksinzegening: wat is belangrijker in een relatie, liefde of trouw?
Misschien kun jij antwoord geven op de vraag. Ik kan het iig niet.
Trouw zonder liefde, is dat wel trouw?
Liefde zonder trouw, is dat wel liefde?
Vreemdgaan is voor mij meer dan een keertje met een ander zoenen...
MiniMouse schreef:Ten eerste is het 1 keer gebeurt dat ik er op in ging en er daarna achter kwam.
Tegenwoordig vraag ik eerst heeel goed door.. En dan kom je er op tijd achter..
En das irritant.. Want 9 van de 10 zijn...?....bezet
Leuk al die gehaaste conclusies
MiniMouse schreef:Ik heb altijd het probleem dat mannen met mij vreemdgaan ....dusss
Heel irritant haha
Mindim schreef:Wat dan nog!? Ze vraagt er toch niet om dus dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van die mannen.MiniMouse schreef:Ten eerste is het 1 keer gebeurt dat ik er op in ging en er daarna achter kwam.
Tegenwoordig vraag ik eerst heeel goed door.. En dan kom je er op tijd achter..
En das irritant.. Want 9 van de 10 zijn...?....bezet
Leuk al die gehaaste conclusiesMiniMouse schreef:Ik heb altijd het probleem dat mannen met mij vreemdgaan ....dusss
Heel irritant haha
Geen gehaaste conclusie, als dit de post is waarop ik reageer, mannen is imo altijd nog meervoud. Misschien jezelf dan iets duidelijker verwoorden?
Blue_Eyes schreef:listiglistje schreef:Ik denk niet dat het hier druk wordt![]()
veel moraalridders hier op Bokt....
Is het typisch voor moraalridders dan om niet vreemd te gaan, of zijn er ook nog 'gewone' mensen die dat niet doen?
.