vreemd gegaan en nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:04

MiniMouse schreef:
Ik heb altijd het probleem dat mannen met mij vreemdgaan ....dusss
Heel irritant haha

Nou fijn dat je het leuk vind iig, ik zou me voor dat doeleind niet telkens laten strikken.

MiniMouse

Re: vreemd gegaan en nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:06

Nou nou rustig aan...
Bedoel er mee te zeggen dat ik altijd mannen aantrek die bezet zijn... Das irritant! Meer niet

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:07

Pantykous schreef:
Ik las de opmerking van listiglistje meer als, van de mensen die wel eens vreemd zijn gegaan zullen zich er niet veel melden hier.

zo bedoelde ik het ook :j

daarnaast bedoel ik met moraalridder, iedereen hangt de heilige uit...nee ik doe het niet en wijzen naar een ander,
iedereen weet dat het niet hoort, maar het is wel een feit dat het grootschalig gebeurd :7 ook al zeggen ze van niet!

onder die moraalridders zitten ook een hoop vreemdgangers :j echt wel....

Maar ik denk dat hier veel jonge mensen zitten, die nog niet getrouwd zijn met kids en in de huwelijkssleur terecht zijn gekomen :')
Ik ben vrijgezel en je moest eens weten hoeveel getrouwde en bezette mannen zich aanbieden.
Ik werk in een mannenbedrijf en hoor van hen ook vaak hoe vrouwen zich aanbieden, ook al zijn ze in een relatie.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:08

Mannen en vrouwen.. Ze zijn minstens net zo erg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:09

MiniMouse schreef:
Nou nou rustig aan...
Bedoel er mee te zeggen dat ik altijd mannen aantrek die bezet zijn... Das irritant! Meer niet

Je zegt immers, haha?
Als je het irritant vind, waarom ga je dan met een man van wie je weet dat hij vreemd gaat? Tegenstrijdig in mijn optiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:10

listiglistje schreef:
zo bedoelde ik het ook :j

daarnaast bedoel ik met moraalridder, iedereen hangt de heilige uit...nee ik doe het niet en wijzen naar een ander,
iedereen weet dat het niet hoort, maar het is wel een feit dat het grootschalig gebeurd :7 ook al zeggen ze van niet!

onder die moraalridders zitten ook een hoop vreemdgangers :j echt wel....

Maar ik denk dat hier veel jonge mensen zitten, die nog niet getrouwd zijn met kids en in de huwelijkssleur terecht zijn gekomen :')
Ik ben vrijgezel en je moest eens weten hoeveel getrouwde en bezette mannen zich aanbieden.
Ik werk in een mannenbedrijf en hoor van hen ook vaak hoe vrouwen zich aanbieden, ook al zijn ze in een relatie.

En dank u!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:12

Listinglistje, jij weet dus blijkbaar beter dan iemand vreemd gaat dan de bokkers in kwestie zelf? :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:12

MiniMouse schreef:
Nou nou rustig aan...

Er zijn er genoeg ja :)) kansloos maar waar....

Ik zie in mijn directe omgeving het ene huwelijk/relatie naar de andere naar de knoppen gaan :o
zo rond de 40 schijnt dat normaal te zijn... het aantal scheidingen is ook vele malen groter in die doelgroep!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:14

Als ik zou vreemd gaan zou ik het denk ik vertellen aan mn partner en een open relatie voorstellen…
:7

Ben nooit echt van het jaloerse geweest… Het gaat toch om of je van elkaar houdt, dan boeit al het andere toch niet. Daarin hoef ik echt niet de enige te zijn van wie hij houdt of om wie hij geeft. Maarja dat zeg ik nu, terwijl ik single ben misschien verandert dat mocht ik ooit opeens hopeloos verliefd worden :+

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:15

Ten eerste is het 1 keer gebeurt dat ik er op in ging en er daarna achter kwam.
Tegenwoordig vraag ik eerst heeel goed door.. En dan kom je er op tijd achter..
En das irritant.. Want 9 van de 10 zijn...?....bezet

Leuk al die gehaaste conclusies :)

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:16

Denk dat als je vreemd gaat er zowieso al iets goed scheef zit in je relatie,

Dat was namelijk bij mij het geval er altijd ronduit voor uitgekomen dat het is gebeurd.. het is niet netjes en wou ook niet verder met mijn vorige relatie.
Vind het echt walgelijk ook van mijzelf dat dat gebeurd is en vind het nog triester als mensen er niet voor uitkomen... dat is vaak bij vrouwen wel het geval mannen zijn daar opener in (in mijn beleving dan)

MiniMouse

Kan het niet anders dan beamen ListigListje! Hopeloos

listiglistje

Furrow schreef:
Listinglistje, jij weet dus blijkbaar beter dan iemand vreemd gaat dan de bokkers in kwestie zelf? :')

ik kijk naar de praktijk..in mijn omgeving, vriendenkring, straat, werk etc. dan weet je ook hoeveel het gebeurd en van de meeste weet je het niet eens :P

Mijn oude overbuuf had een keer een schilder die 5 weken deed over 1 wc raampje :+ wij wisten genoeg....

Buurman heeft ze later ook letterlijk betrapt...die relatie was dus acuut over :')

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:18

Haha oeps

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:20

Cassidy schreef:
Nog niet zo heel lang geleden heb ik van iemand gelezen - volgens mij op Bokt - die op het punt stond om te trouwen, de vraag die de dominee aan haar stelde bij het gesprek voor de kerkelijke huwelijksinzegening: wat is belangrijker in een relatie, liefde of trouw?

Misschien kun jij antwoord geven op de vraag. Ik kan het iig niet.

Trouw zonder liefde, is dat wel trouw?
Liefde zonder trouw, is dat wel liefde?

Vreemdgaan is voor mij meer dan een keertje met een ander zoenen...

Over de tweede… Ligt aan je definitie voor trouw hoor. Er kan zeker liefde zijn zonder monogamie, zolang je mentaal trouw blijft.
Als je kijkt naar vriendschappen, bv kan je heel trouw zijn in jouw steun, vriendschap en in het feit dat je heel veel voor een ander over hebt. We hebben ook gewoon meerdere vrienden. Dat soort trouw is het enige trouw dat ik persoonlijk belangrijk vind, dus ook in een relatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:25

MiniMouse schreef:

MiniMouse schreef:
Heel irritant haha

Geen gehaaste conclusie, als dit de post is waarop ik reageer, mannen is imo altijd nog meervoud. Misschien jezelf dan iets duidelijker verwoorden?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 08:49

Mindim schreef:
MiniMouse schreef:

MiniMouse schreef:
Heel irritant haha

Geen gehaaste conclusie, als dit de post is waarop ik reageer, mannen is imo altijd nog meervoud. Misschien jezelf dan iets duidelijker verwoorden?
Wat dan nog!? Ze vraagt er toch niet om dus dan is het alsnog de verantwoordelijkheid van die mannen.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:19

Ach tis maar waar je je druk om maakt.
Sorry voor mijn vreselijke spelfout.
Hierbij de correctie

Mannen willen altijd met mij vreemdgaan..

Soms vraag ik me af waar de leuke vrijgezelle mannen zijn haha!
Grrr...

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:20

Oh correctie : "vrijgezellen"

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:23

Blue_Eyes schreef:
listiglistje schreef:
Ik denk niet dat het hier druk wordt :D :+ veel moraalridders hier op Bokt....

Is het typisch voor moraalridders dan om niet vreemd te gaan, of zijn er ook nog 'gewone' mensen die dat niet doen? -O-

Als mannen het doen, doen die het dan alleen met andere mannen? Nou, denk dat er ook wel veel hetero's bij zijn. Dus vrouwen doen het ook. Zo simpel ligt het. Maar om dat nou in een forum als Bokt te bespreken? Kan me voorstellen dat mensen daar geen zin in hebben. (Ik ook niet). Waarmee dus niet gezegd is of ik het wel of niet gedaan heb. ha ha :+

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:27

Tsja.. bij een vorige relatie miste ik een stuk liefde en aandacht. Hij had het druk met andere dingen.. De tijd die hij had besteedde hij aan van alles behalve aan mij..
Ik ben vreemd gegaan.. bij iemand waar ik wel aandacht kreeg.
Daarna was zijn drukke periode opeens voorbij en maakte hij weer tijd voor mij. We zijn toen nog een tijdje bij elkaar geweest en ik heb het nooit verteld..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 09:31

Braaf ben ik niet, maar vreemdgaan zal ik niet (zo snel) doen. Ben wat dat betreft wel behoorlijk trouw en zal eerst de huidige relatie stoppen. Heb het weleens andersom gehad, een scharreltje zat in een relatie. Had ik niet zoveel last van en er kwam geen liefde bij kijken, maar toch zou ik dat niet snel nog eens doen. Ik was toen overigens vrijgezel :).

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:24

MiniMouse schreef:
Mannen willen altijd met mij vreemdgaan..

Die mannen ook he :-). Nu ja, je ziet er leuk uit, spontaan/open ook. Dan kan ik mij wel inbeelden dat je veel aandacht krijgt.

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:56

Duss... Hahaha!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:05

Volgens mij gaan er veel meer mensen vreemd dan dat er beweerd wordt.
Ben vreemdgegaan met iemand die nu m'n vriend is.

Ik vind het veel erger als je het verborgen houdt. (Jarenlange affaires of het gewoon jarenlang verbergen.) Ik had een fout gemaakt, bijna direct verteld en uitgemaakt. Niet netjes maar ik heb het tenminste verteld.