Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kosje4

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:06

Ik ben 19 en hij 22

Nataschax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:08

Hier iemand die het zelfde mee heeft gemaakt. Toen kwam ik mijn vriend die ik nu heb (al anderhalf jaar) tegen. En toen kwam mn ex bij me smeken.
Hij heeft nu ook een andere vriendin. Dus achteraf dikke bullsh*t
Jongens willen krijgen wat onbereikbaar is.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:09

Het is begrijpelijk dat je het moeilijk vindt om hem niet te zien, terwijl je hem zo mist en als jullie samenzijn je het fijn hebt. Aan de ene kant zegt hij tijd voor zichzelf te willen, maar aan de andere kant geeft hij juist de signalen af dat hij graag bij je wilt zijn.'

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om even afstand te nemen, maar dan om de verkeerde reden. Ik denk niet dat je de afstand moet nemen om hem te laten voelen hoe het is om jou te missen, maar omdat jijzelf alles even op een rijtje moet zetten.

Jimbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:09

Doe wat jou zelf het beste lijkt, je kent hem wel redelijk goed denk ik. Ik maak ook niet op uit je openingspost dat hij je gebruikt. Meer dat jullie wat te veel op elkaars lip zaten zonder leuke dingen te doen.
Mijn tip, ga weer wat leuks doen, picknicken, bootje huren, iets wat jullie samen leuk vinden in ieder geval. Maar als hij seks wil, moet je hem serieus vragen wat hij nu echt wil. Waarschijnlijk gewoon wat ruimte binnen de relatie. Om ook eens wat voor zichzelf te doen.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:14

Dat klopt zeker eigg denk ik van binnen dat t wel goed komt want ze moeder ziet ook dat hij er gelukkig uit ziet als ik bij hem ben ik zie hem nu zaterdag weer want dan gaan we naar een festival dit stond al gepland en we zullen zien dronken mensen spreken de waarheid he vorige x was hij ook dronken en zij die ook heel veel leuke lieve serieuze dingen.

Ti's heel lastig maar moet me sterk houden om hem een week niet te zien

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:16

Jimbo schreef:
Doe wat jou zelf het beste lijkt, je kent hem wel redelijk goed denk ik. Ik maak ook niet op uit je openingspost dat hij je gebruikt. Meer dat jullie wat te veel op elkaars lip zaten zonder leuke dingen te doen.
Mijn tip, ga weer wat leuks doen, picknicken, bootje huren, iets wat jullie samen leuk vinden in ieder geval. Maar als hij seks wil, moet je hem serieus vragen wat hij nu echt wil. Waarschijnlijk gewoon wat ruimte binnen de relatie. Om ook eens wat voor zichzelf te doen.

In onze relatie deden we best veel leuke dingen aleen soms is hij niet duidelijk en kan ik best boos om worden en soms vond hij me zeuren terwijl ik niet zo bedoel denk dat t komt omdat we 24/7 op elkaars lip zaten

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:17

Ik denk dat je er goed aan doet om gewoon eens te peilen hoe hij er over denkt.
Ziet hij er nog toekomst in, of hebben jullie het nu gewoon leuk samen(wel de lusten niet de lasten)? In dat tweede geval zou ik er geen energie meer insteken. Dan eindig je waarschijnlijk een heel stuk meer gekwetst dan nu.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:18

Ik vrees dat die "liefde" meer te maken heeft met noden vervullen zo lang hij niks anders heeft dan met liefde maar goed. :) Kijk eens of ie ook nog blijft komen als ie geen seks meer krijgt wanneer ie daar zin in heeft en je niet mag bepotelen wanneer hem dat uit komt. Als ie dat doet, dan kan je er van uit gaan dat ie wellicht vreest een fout gemaakt te hebben met het uit te maken.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:19

aardbeitje_ schreef:
Ik denk dat je er goed aan doet om gewoon eens te peilen hoe hij er over denkt.
Ziet hij er nog toekomst in, of hebben jullie het nu gewoon leuk samen(wel de lusten niet de lasten)? In dat tweede geval zou ik er geen energie meer insteken. Dan eindig je waarschijnlijk een heel stuk meer gekwetst dan nu.

Ik heb hem het laatst gevraagd maar hij had nog tijd nodig om er rustig over na te denken hij zij wel dat die net diep van binnen nog wel wil
Daarom geef ik hem in ieder geval een week om zonder mij te denken wil hem niet puchen dan komt t nooit goed

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:22

Iemand een week geven om te denken is sowieso pushen :=

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:23

Kiwipitje schreef:
Iemand een week geven om te denken is sowieso pushen :=

Heb niet tegen hem gezegd dat die een week heeft dat heb ik tegen me zelf gezegd om hem een week niet te willen zien zodat hij tijd heeft voor zichzelf al heeft hij langer nodig prima

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:23

Ik krijg toch het gevoel dat de situatie niet goed zit.
Dat hij jou nu eigenlijk een beetje aan het gebruiken is. Misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik zelf juist uit zo een situatie kom.

Ik hoop voor jou dat het niet waar is, lijkt me vreselijk zo een situatie

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:24

Ik denk niet dat je hem zomaar moet laten lopen.
Dat het alleen om de seks gaat geloof ik ook niet aan de berichten te lezen.

Jullie zijn gewoon te veel bij elkaar geweest in het begin.. 8 maanden samen en eigenlijk iedere dag samen is denk ik gewoon te veel van het goede geweest.
Nu jullie elkaar maar 2/3 keer per week zien gaat het al beter.

Maarrrr.... Ik zou binnen zéér korte tijd toch wat zekerheid gaan vragen aan hem hoor.
Je moet je niet te lang aan t lijntje laten houden, want daar heb je aan het eind alleen jezelf mee!
En als ie het dan nog niet weet, dan is het mijn inziens gewoon over en uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:26

Cayenne schreef:
Evelijn schreef:
Maar jullie hebben dus nu wel seks .. maar geen relatie... en wie wordt hier beter van?
Zou het "gezellig" samen zijn even afkappen... hij wilde ruimte en nadenken.. nou dat doet hij maar ergens anders dan in jouw bed lijkt me zo.

Dat dus. Klinkt alsof hij de sex wel fijn vind maar de rest liever ergens anders zoekt.
Oftewel: He's just not that into you.

Gut gut, dit wordt op bokt echt té vaak geroepen zeg...
Heb je serieus zelf nooit met een ex nog weken (of zelfs maanden-) lang sex gehad terwijl toch echt duidelijk was dat het beter was ermee te stoppen...?

Edit: Ik bedoel het in het algemeen, niet persoonlijk naar degene die het schreef :).

TS, geef het tijd en rust :j.
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 04-08-14 15:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:26

Nee :))

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:28

_Nancy schreef:
Ik denk niet dat je hem zomaar moet laten lopen.
Dat het alleen om de seks gaat geloof ik ook niet aan de berichten te lezen.

Jullie zijn gewoon te veel bij elkaar geweest in het begin.. 8 maanden samen en eigenlijk iedere dag samen is denk ik gewoon te veel van het goede geweest.
Nu jullie elkaar maar 2/3 keer per week zien gaat het al beter.

Maarrrr.... Ik zou binnen zéér korte tijd toch wat zekerheid gaan vragen aan hem hoor.
Je moet je niet te lang aan t lijntje laten houden, want daar heb je aan het eind alleen jezelf mee!
En als ie het dan nog niet weet, dan is het mijn inziens gewoon over en uit.

Klopt we waren ook te veel bij elkaar na 1 maand waren we eigg al elke dag en nacht samen .niet altijd maar de laatste. 3 maanden wel hij ging ook vaak gwn in t weekend of doordeweeks naar ze vrienden

Maar ik zie het zo ti's pas. 2 weken uit en hebben nog geen week zonder elkaar geweest.

Laatst hebben we in de boot geslapen want bij ze ma mogen we niet altijd slapen dus en hij wou graag Bin mij slapen dus in zijn boot en we hebben geen seks gehad maar wel heel gezellig zonder seks ed aleen kusjes en knuffels mee wou ik niet omdat t uit is

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:29

Meid, ga lekker dingen voor jezelf doen nu en laat hem gewoon even. Als het echt voorbestemd is, dan komt het wel weer goed. Maar probeer eerst eens echt voor me-time te zorgen :)

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:33

vuurneon schreef:
Meid, ga lekker dingen voor jezelf doen nu en laat hem gewoon even. Als het echt voorbestemd is, dan komt het wel weer goed. Maar probeer eerst eens echt voor me-time te zorgen :)

Dat ga ik ook doen hoe moeilijk het ook is ik ben nu al kortaf op app en doe minder lieve smylies naar hem wat hij wel naar mij doet al zeg dat niks natuurlijk

Hij zij dat die me snel weer wilt zien

Laatst was ik dagje weg vroeg hij laat je weten als je veilig thuis bent maar dat had ik niet gedaan omdat ik niet thuis was geweest sliep bij de paarden en heb dt niet laten weten en hij maakte zich aardig zorgen want hij had me gebeld of alles goed was dat vond ik tog best lief

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:38

heb niet alles gelezen maar als je al 3 maanden dag en nacht op elkaars lip zit kan ik me goed indenken dat er irritaties ontstaan en afstand wilt. Geef die jongen de tijd en als het wel weer wat wordt vind dan een goede balans tussen hoeveel tijd je samen doorbrengt en hoeveel tijd je zelf hebt.
Ik ben misschien iemand die tijd voor zichzelf en op zn tijd alleen zijn heel hard nodig heeft en mn man heeft dat veel minder. Daar moet je samen een weg in vinden.

Succes ermee en als t toch niet uitpakt zoals je hoopt : geen hand vol maar een land vol

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:40

Hmm... en je weet zeker dat hij het uitgemaakt heeft? Want ik vind het niet normaal dat je bezorgd doet over je ex-vriendin en die nog gaat bellen om te controleren of ze wel veilig is.
Snap dat je verward bent... dat hij dit gedrag vertoont terwijl hij het zelf heeft uitgemaakt. Denk dat het wel verstandig is om zelf beetje je eigen leven te leven (wat hij ook doet) en ook best je grens aan te geven. Ik vind dat je best mag zeggen.. hè je weet dat ik nog gek op je ben maar als jij geen relatie wil dan moet je me wel de kans geven om zonder jou een leven op te bouwen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:41

Ik zou wel proberen duidelijk te maken naar hem, dat als hij het zo nodig uit moest maken, hij ook niet moet blijven doen alsof jullie nog een relatie hebben..(lieve berichtjes en knuffelen/kusjes enzo) Vraag hem inderdaad om duidelijkheid, want hij geeft zo natuurlijk een beetje gemixte signalen af. Prima als hij tijd voor zichzelf nodig heeft, maar dan moet 'ie dat ook nemen en niet alsnog doorgaan met de relatie (zo klinkt het in ieder geval)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:46

Zoals ik ooit tegen een ex zei: 'Aan mij wordt niet getwijfeld!'

Als je gek bent op iemand en van iemand houdt, is er geen twijfel.

Ik werd toen aan het lijntje gehouden, omdat meneer nog niet over z'n ex heen was en ik niet in het ideaal plaatje van z'n ouders paste ( hij zelf trouwens ook niet).
Maar ik heb dat lijntje toch snel doorgeknipt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:48

Yv_ schreef:
Gut gut, dit wordt op bokt echt té vaak geroepen zeg...
Heb je serieus zelf nooit met een ex nog weken (of zelfs maanden-) lang sex gehad terwijl toch echt duidelijk was dat het beter was ermee te stoppen...?

Edit: Ik bedoel het in het algemeen, niet persoonlijk naar degene die het schreef :).

TS, geef het tijd en rust :j.

Nee sorry :7

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:48

Jaa het is uit
Idd ben erg verward erdoor
Denk dat het hem allemaal te veel werd eerst sliepen we elke dag bij ze ma en hadden we ons eigen stuk dit mocht nie meer omdat ze gewoon rust wou en ik iedere dag bij hun zat een best stress situatie dus maar goed

Idd hij was erg bezorg en hij vraagt altijd of ik laat weten of ik veilig thuis kom.

Laatst was ik ook bij hem gebleven omdat hij niet wou dat ik dat hele stuk naar huis ging fietsen door het donker.

DAAROMdenk ik ik ook dat het met alle rust goed komt en gun hem die tijd zeker maar ga geen manden wachten

Laatst dacht hij dat ik met een ander bezig was en was hij geloof ik erg jaloers terwijl het uit was maar ben zeker niet met een ander bezig dat wil ik niet wil hem heel graag terug en dat weet hij

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 15:49

Ik ga nu naar me paard toe hou jullie op de hoogte sprek jullie straks bedankt voor de steun