Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jimbo schreef:Doe wat jou zelf het beste lijkt, je kent hem wel redelijk goed denk ik. Ik maak ook niet op uit je openingspost dat hij je gebruikt. Meer dat jullie wat te veel op elkaars lip zaten zonder leuke dingen te doen.
Mijn tip, ga weer wat leuks doen, picknicken, bootje huren, iets wat jullie samen leuk vinden in ieder geval. Maar als hij seks wil, moet je hem serieus vragen wat hij nu echt wil. Waarschijnlijk gewoon wat ruimte binnen de relatie. Om ook eens wat voor zichzelf te doen.
Kijk eens of ie ook nog blijft komen als ie geen seks meer krijgt wanneer ie daar zin in heeft en je niet mag bepotelen wanneer hem dat uit komt. Als ie dat doet, dan kan je er van uit gaan dat ie wellicht vreest een fout gemaakt te hebben met het uit te maken. aardbeitje_ schreef:Ik denk dat je er goed aan doet om gewoon eens te peilen hoe hij er over denkt.
Ziet hij er nog toekomst in, of hebben jullie het nu gewoon leuk samen(wel de lusten niet de lasten)? In dat tweede geval zou ik er geen energie meer insteken. Dan eindig je waarschijnlijk een heel stuk meer gekwetst dan nu.
Cayenne schreef:Evelijn schreef:Maar jullie hebben dus nu wel seks .. maar geen relatie... en wie wordt hier beter van?
Zou het "gezellig" samen zijn even afkappen... hij wilde ruimte en nadenken.. nou dat doet hij maar ergens anders dan in jouw bed lijkt me zo.
Dat dus. Klinkt alsof hij de sex wel fijn vind maar de rest liever ergens anders zoekt.
Oftewel: He's just not that into you.
.
. _Nancy schreef:Ik denk niet dat je hem zomaar moet laten lopen.
Dat het alleen om de seks gaat geloof ik ook niet aan de berichten te lezen.
Jullie zijn gewoon te veel bij elkaar geweest in het begin.. 8 maanden samen en eigenlijk iedere dag samen is denk ik gewoon te veel van het goede geweest.
Nu jullie elkaar maar 2/3 keer per week zien gaat het al beter.
Maarrrr.... Ik zou binnen zéér korte tijd toch wat zekerheid gaan vragen aan hem hoor.
Je moet je niet te lang aan t lijntje laten houden, want daar heb je aan het eind alleen jezelf mee!
En als ie het dan nog niet weet, dan is het mijn inziens gewoon over en uit.
vuurneon schreef:Meid, ga lekker dingen voor jezelf doen nu en laat hem gewoon even. Als het echt voorbestemd is, dan komt het wel weer goed. Maar probeer eerst eens echt voor me-time te zorgen
Yv_ schreef:Gut gut, dit wordt op bokt echt té vaak geroepen zeg...
Heb je serieus zelf nooit met een ex nog weken (of zelfs maanden-) lang sex gehad terwijl toch echt duidelijk was dat het beter was ermee te stoppen...?
Edit: Ik bedoel het in het algemeen, niet persoonlijk naar degene die het schreef.
TS, geef het tijd en rust.