Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Caesar schreef:Ik heb hem ook ingevuld. Wel vreemd dat er vragen gesteld worden mbt condoomgebruik als de verdere enquete over zon gaat? Maar zal wel een vergelijkingsvraag zijn.
Verder ben ik wel benieuwd hoe de waardebonnen verloot gaan worden, het is anoniem en hoefde nergens een e-mailadres in te vullen
har166 schreef:Caesar schreef:Ik heb hem ook ingevuld. Wel vreemd dat er vragen gesteld worden mbt condoomgebruik als de verdere enquete over zon gaat? Maar zal wel een vergelijkingsvraag zijn.
Verder ben ik wel benieuwd hoe de waardebonnen verloot gaan worden, het is anoniem en hoefde nergens een e-mailadres in te vullen
Daar zat ik me dus ook al over te verbazen! Ik dacht: wat heeft condoomgebruik nou weer met huidkanker te maken..
Maar goed, ingevuld!
__Maartje schreef:Ingevuld![]()
Wat ik apart vindt, oo een gegeven moment ginger er vragen over een artikel van nu.nl (of dat schokkend etc. was), maar dat artikel ging alleen maar over een leuk uitje 's avonds naar een soort van sterrenwacht
?
Esther_r20 schreef:__Maartje schreef:Ingevuld![]()
Wat ik apart vindt, oo een gegeven moment ginger er vragen over een artikel van nu.nl (of dat schokkend etc. was), maar dat artikel ging alleen maar over een leuk uitje 's avonds naar een soort van sterrenwacht
?
Dat had ik ook. Snapte de vragen ook niet echt daarbij, maar blijkt dat dat de controletekst is. Staat san het einde vd enquête :-P

dancer_ schreef:Ingevuld, ergens bij een vraag na het artikel kon je kiezen uit 5 en 7 maar geen 6 haha

Corelli schreef:Ingevuld!
Ik vond het vervelend dat ik aangaf mij niet in te smeren maar daarna verplicht in moest vullen met welke factor ik me insmeer
En de schuifjes voor de aantallen werken niet heel gemakkelijk op een smartphone