[Enq] Gezondheidsinformatie; win €50,-!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: [Enq] Gezondheidsinformatie; win €50,-!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 13:48

Ingevuld :)

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:03

Caesar schreef:
Ik heb hem ook ingevuld. Wel vreemd dat er vragen gesteld worden mbt condoomgebruik als de verdere enquete over zon gaat? Maar zal wel een vergelijkingsvraag zijn.

Verder ben ik wel benieuwd hoe de waardebonnen verloot gaan worden, het is anoniem en hoefde nergens een e-mailadres in te vullen :D

Daar zat ik me dus ook al over te verbazen! Ik dacht: wat heeft condoomgebruik nou weer met huidkanker te maken..

Maar goed, ingevuld!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 14:16

Ingevuld. :)

Njoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 14:55

har166 schreef:
Caesar schreef:
Ik heb hem ook ingevuld. Wel vreemd dat er vragen gesteld worden mbt condoomgebruik als de verdere enquete over zon gaat? Maar zal wel een vergelijkingsvraag zijn.

Verder ben ik wel benieuwd hoe de waardebonnen verloot gaan worden, het is anoniem en hoefde nergens een e-mailadres in te vullen :D

Daar zat ik me dus ook al over te verbazen! Ik dacht: wat heeft condoomgebruik nou weer met huidkanker te maken..

Maar goed, ingevuld!

Ja kan een beetje vreemd overkomen misschien, maar is wel van belang. Zal alles uitleggen aan het einde van het onderzoek!

Heel fijn dat jullie mij allemaal helpen!!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:03

Ingevuld!

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 15:28

Wat ik apart vindt, oo een gegeven moment ginger er vragen over een artikel van nu.nl (of dat schokkend etc. was), maar dat artikel ging alleen maar over een leuk uitje 's avonds naar een soort van sterrenwacht? :7

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:00

Ingevuld, ergens bij een vraag na het artikel kon je kiezen uit 5 en 7 maar geen 6 haha :)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:11

__Maartje schreef:
Wat ik apart vindt, oo een gegeven moment ginger er vragen over een artikel van nu.nl (of dat schokkend etc. was), maar dat artikel ging alleen maar over een leuk uitje 's avonds naar een soort van sterrenwacht
? :7

Dat had ik ook. Snapte de vragen ook niet echt daarbij, maar blijkt dat dat de controletekst is. Staat san het einde vd enquête :-P

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:19

Esther_r20 schreef:
__Maartje schreef:
Wat ik apart vindt, oo een gegeven moment ginger er vragen over een artikel van nu.nl (of dat schokkend etc. was), maar dat artikel ging alleen maar over een leuk uitje 's avonds naar een soort van sterrenwacht
? :7

Dat had ik ook. Snapte de vragen ook niet echt daarbij, maar blijkt dat dat de controletekst is. Staat san het einde vd enquête :-P

Ja dat wel, maar vond het zo raar, heb die vragen dus maar vrij "neutraal" ingevuld :7

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:37

Ingevuld. Ik had alleen moeite met 1 van de laatste vragen, die of je vaker maatregelen gaat nemen. Heb nu ingevuld dat ik dat zeker niet van plan ben, maar dit komt omdat ik al maximale bescherming toepas. Ik kom zelden buiten, boven uvkracht 2 smeer ik factor 50.... Dus ik ben niet van plan dit vaker te gaan doen, aangezien dat niet eens mogelijk is.
Ook miste ik de optie dat je nooit verbrand. Je kan alleen aangeven dat het niet te vaak is, maar geen optie nooit. Zo was de hele vragenlijst wel een beetje suggestief, het lijkt er van uit te gaan dat iedereen wel bruin wil worden en lekker in de zon bakt en dat iedereen wel de bescherming kan verbeteren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:51

Mijn artikel van Nu ging over verbeterde onderzoeks en behandelingsmethoden van huidkanker....
Ik vond de vragen ook een beetje suggestief. En ik vraag me af wat de link is tussen beschermde seks en zonnebrand smeren.

__Maartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 17:53

Ohja, ik miste ook het "niet van toepassing" knopje en evt. een box voor toelichtingen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 18:23

Zou de link tussen beschermde seks en zonnebrand smeren niet iets zijn van: Waarom voor het ene wel beschermen en het andere niet? (Is een behoorlijke suggestie, maar hier dacht ik meteen aan)

Niet van toepassing miste ik ook, vooral bij het niet insmeren bij 17 graden.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:09

Ingevuld.
Ik smeer mij altijd al in.
Ik zie niet in hoe ik dit kan verbeteren.
Net als Zwerte dus.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 20:23

Ingevuld, de informatie was niet nieuw voor me trouwens.

Njoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 22:26

dancer_ schreef:
Ingevuld, ergens bij een vraag na het artikel kon je kiezen uit 5 en 7 maar geen 6 haha :)

Je hebt gelijk, je bent de eerste die dat was opgevallen haha. Stom foutje.

Maar super bedankt iedereen die het vandaag al heeft ingevuld!!
Ik snap dat het bij jullie soms vragen oproept, maar dit zal ik allemaal uitleggen wanneer ik voldoende respondenten heb en de vragenlijst dicht gooi. Ik zal hier dan nog wel even een berichtje plaatsen :)
Iedereen die heeft aangegeven een samenvatting te willen zullen dan ook de resultaten toegestuurd krijgen, maar dit kan nog wel even kunnen duren aangezien er heel wat analyses en statistiek op moet worden toegepast...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:58

Wat ik ook jammer vind is dat er alleen wordt gevraagd of ik familie heb met huidkanker. Nee, dat niet, maar wel andere personen in mijn omgeving. Dat beïnvloedt ook mijn antwoorden over gevaar/genezing/gevolgen.

Njoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 09:59

Natasja91 schreef:
Wat ik ook jammer vind is dat er alleen wordt gevraagd of ik familie heb met huidkanker. Nee, dat niet, maar wel andere personen in mijn omgeving. Dat beïnvloedt ook mijn antwoorden over gevaar/genezing/gevolgen.

Goed punt! Neem ik mee.

Bedankt voor het invullen!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:11

ik heb hem ingevuld voor je :D

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:51

Ook ingevuld! Wel vraag ik me af of er onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende soorten huidkankers en hun effecten. Vind zelf namelijk dat een melanoom doorgaans meer impact heeft dan de andere 2 soorten, dus heb naar aanleiding daarvan mijn mening ingevuld.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:06

Ingevuld!

Ik vond het vervelend dat ik aangaf mij niet in te smeren maar daarna verplicht in moest vullen met welke factor ik me insmeer :+
En de schuifjes voor de aantallen werken niet heel gemakkelijk op een smartphone

Njoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 13:28

Corelli schreef:
Ingevuld!

Ik vond het vervelend dat ik aangaf mij niet in te smeren maar daarna verplicht in moest vullen met welke factor ik me insmeer :+
En de schuifjes voor de aantallen werken niet heel gemakkelijk op een smartphone

Sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd, volgde 3 weken een cursus in Engeland.

Allereerst iedereen bedankt die het heeft ingevuld!!

En Corelli, ik zal nog eens kijken naar de instellingen, want ik geloof dat je het niet per se hoefde in te vullen, heel raar..
_ Denise_ je hebt gelijk. Er zijn verschillende vormen van huidkanker, waarbij de een een grote impact heeft dan de andere, maar we houden het algemeen. Niet iedereen weet er even veel van af en we wilden de vragenlijst niet onnodig lang maken door alles uit te gaan leggen.

De vragenlijst blijkt waarschijnlijk nog 1 week online, dan heb ik weer een meeting met mijn professor en gaan we bespreken of we voldoende respondenten hebben. Ik zal daarna zo snel mogelijk de prijswinnaars een mail sturen!

Voor iedereen die het dus nog wil invullen; het kan nu nog steeds!