Het is vanavond al.. Inmiddels al wel wat gehoord? Haha, de date-fase is voor mij al lang voorbij. Ben eind dit jaar 5 jaar samen met mijn vriend en ben nu 21
Ik heb hem ge-appt of het nog doorgaat. Maar hierop ook nog niks gehoord.
Wow 5jaar dat is al een tijd! Leuk zeg!!
rien10
Geplaatst: 05-08-14 17:46
Hier een datende zus en een datende vriendin. Zelf al weer 18 jaar getrouwd. Ik leef zo mee met mijn maatjes , met de ups en downs. Met "wat vind je van hem, Rien?" En zo. Spannend hoor.
Krijg je niet op tijd antwoord gewoon lekker laten gaan en ook geen berichtjes meer sturen, moet duidelijk van jou kant komen Er zwemmen genoeg andere visjes in het water Jammer dat wel!
Dan zou ik hem even gaan bellen denk ik.. moed bij elkaar verzamelen en doen! Of heb je nu inmiddels wel wat gehoord? Nou inderdaad, mannen ook altijd.. pff haha
Ik heb inderdaad genoeg aan hem laten merken dat ik graag wil afspreken met hem.. Ik wil ook niet te desperate overkomen. Ik laat lekker niks meer van me horen! :-P
Hmm ik herken je situatie helemaal, had laatst ook een jongen waar ik stapel verliefd op was, ik was vaak degene die de dates altijd regelde, het moest altijd van mijn kant komen! Hij liet ook vaak niks van zich horen terwijl we vaak min of meer een date afspraak hadden. Als ze niet reageren dan zijn ze niet genoeg geïnteresseerd, heb ik ook mee gemaakt. Zo'n jongen is het niet waard. Je verdiend iemand die helemaal voor je gaat en dol graag met je wil daten.