voetbalwedstrijd Ajax, waar parkeren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 22:24

Dat kan. Mijn ervaring is juist dat ik na zo'n evenement lang niet de enige ben die met het OV gaat. Het is dan juist razend druk op het station. Heb me nog nooit onveilig gevoeld. Dat ik dan weer ervaring heb met ingetikte autoruitjes in parkeergarages helpt ook niet mee. ;)

milatje

Re: voetbalwedstrijd Ajax, waar parkeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 06:40

Ik heb een tijd in Gein gewoond. Nooit gekkigheid meegemaakt en mn auto leeft ook nog steeds. :D ik ging daar gerust s avonds over straat alleen.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 11:17

Als ik naar een evenement in de Arena ga parkeer ik de auto altijd bij het winkelcentrum in de Bijlmer, Amsterdamse poort heet dat toch? 5-10 min lopen naar de arena en parkeertarief ligt een stuk lager.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 11:52

Karin schreef:
Dat snap ik. En ik vind dat vrij duur, vergeleken met gratis parkeren bij een station en een stukje treinen. :)

angelaatjuh schreef:
Je kunt inderdaad naar Weesp gaan en dan met de trein en metro.

Vanaf Weesp kun je met de trein naar Amsterdam Bijlmer ArenA (overstappen op Duivendrecht), metro hoeft niet eens.

Klopt, maar de metro stopt er ook :) Ik zat op de HvA bij Holendrecht en vond de aansluiting trein-metro beter dan de trein. Maar ze stoppen er idd beide.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 16:09

Je kunt gewoon bij de arena parkeren. Er onder zit een parkeerterrein en om het stadion zijn meerdere parkeerterreinen ingericht. Doen wij ook altijd. Zondag ben ik er ook (uiteraard in het uitvak :D) dit jaar maar met de buscombi mee.

Met een half uurtje waren we weg, dus dat valt best mee als je nagaat hoeveel mensen er zijn op zon dag. Treinen en bussen zijn verder ook goed vol, je gaat niet ontkomen aan wachten denk ik

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 16:13

Wij hebben uiteindelijk vlakbij de Arena geparkeerd. Beviel prima. We waren 2min voor tijd weggegaan (Ajax speelde toch om te janken zo slecht) en konden zo uitrijden :).

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 16:15

Ah ik ha verkeerd gelezen, dacht dat je deze zondag moest gaan :D hoorde dat het idd niet best was. Broertje wilde ook gaan maar die was met mij mee naar Engeland om vitesse te zien spelen. Achteraf vond ie het niet zo erg dat hij Ajax gemist had :')

Moest wel grinniken om je bericht. Supporters die eerder gaan worden vaak door andere supporters ajaxpubliek genoemd :Y) :D
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 08-08-14 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt