Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yezzi schreef:Ik ben goed in...
... Spelfouten van andere mensen verbeteren
... Lelijk schrijven
... Uitstellen
... Te lang internetten
... Mijn os om de paar dagen veranderen (Anders wordt hij saai whaha)
... Boktrellen meekijken
... Mijn paard oneindig lang knuffelen
Oké, dit heeft niet echt een positief effect op mijn zelfvertrouwen.
), corrigeerbaar (mits ik het er zelf mee eens ben), hulpvaardig, hoffelijk, medelijdend, tactvol, trouw, vrijgevig (soms iets te), zorgzaam.
DezeNaam schreef:Ik zal beginnen met mijn 'goede' eigenschappen *gaat kijken in het lijstje van Joolien*:
-Attent, barhartig, betrouwbaar, braaf (), corrigeerbaar (mits ik het er zelf mee eens ben), hulpvaardig, hoffelijk, medelijdend, tactvol, trouw, vrijgevig (soms iets te), zorgzaam.
Maar ik heb er ook een hele hoop nadelen die toch een heel groot deel van mijn leven beïnvloeden...
Zo ben ik extreem jaloers (op vriendinnen dan nog wel gewoon, wat moet het zijn als ik ooit een relatie heb?), ben ik overgevoelig/overemotioneel, doordat ik overgevoelig ben slaat humeur snel over. Het ene moment ben ik blij, in een paar minuten kan dat omslaan naar "ik ben mijn leven beu, ik wil niet meer leven." om me de volgende dag af te vragen waarom ik dat dacht want mijn leven is toch geweldig? x)
En zoals mijn humeur kan omslaan kan dat ook gebeuren met de relaties tussen mij en mijn vrienden, soms ben ik gewoon zo kwaad op alles en iedereen dat ik dat ook op mijn vrienden ben, ik laat het dan meestal zo min mogelijk merken (wat niet altijd even goed lukt, word meestal kortaf/bot en kan niet meer lachen) maar ik haal alle slechte dingen van hun te boven en bedenk me dat ik ze nooit meer wil zien, wat natuurlijk ook wel over gaat..![]()
Ik weet dat ik goede eigenschappen heb, maar mijn slechte eigenschappen bepalen mijn leven zo fel, ik weet dat ik ze heb en ik probeer er iets aan te doen, maar dat is helaas niet altijd even makkelijk.
Nessie schreef:Op hakken lopen! Het is waar je talent maar ligt maar lopen (en rennen) op hakken gaat me goed af
Verder heb ik niet veel talenten of ze zijn nog verborgen
Benijd je trouwens wel om het hakken lopen