Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Hebben ze de lob weg gehaalt (lijkt me sterk) of de schedel om de druk er af te laten?
Na een bloeding ben je sowieso niet meer dezelfde persoon als er voor. Daarom is die persoon niet minder goed, gewoon anders.
leonie87 schreef:Vreselijk. Kan je niet naar hem toe om op jou manier afscheid te nemen of om hem even gezien te hebben (als je dat wilt natuurlijk)?

Renee1991 schreef:Ik ga nu maar proberen te slapen, morgen naar mijn ouders toe, dat zorgt al wel voor een klein beetje rust in m'n hoofd. Ben wel bang voor de nacht.. Om de een of andere reden heb ik in mijn hoofd dat als ik niet ga slapen, hij niet dood gaat. Ik ben gewoon bang dat als ik morgenochtend wakker word, hij er niet meer is.
Ayasha schreef:Hebben ze de lob weg gehaalt (lijkt me sterk) of de schedel om de druk er af te laten?
Na een bloeding ben je sowieso niet meer dezelfde persoon als er voor. Daarom is die persoon niet minder goed, gewoon anders.
Héél erg veel sterkte. Renee1991 schreef:Om nog even wat vragen te beantwoorden:
Het was inderdaad niet z'n frontale lob, dat had m'n vader verkeerd begrepen. Het verhaal over het lichten van de schedel is dus wel kloppend.
Het gebeurde dinsdag 's middags. Hij was m'n oom en tante aan het helpen met een slaapkamer leeg te halen of zo en ineens begon hij te schreeuwen van de pijn en liet hij zich op bed vallen. M'n oom heeft meteen de ambulance gebeld en die waren er ook verbazingwekkend snel. Daar zal het dus waarschijnlijk niet aan hebben gelegen. Ja, ze waren er snel bij.
Maar goed, als de artsen vragen stellen over orgaandonatie, dan weet je hoe laat het is. Bah, bah, bah.
wil je geen valse hoop geven maar geef hem pas op als het over is.