Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stunning schreef:Goof schreef:Eens met Joolien.
Wat maak jij je druk om helemaal niks zeg.
Dus jij vind dat dit normaal gedrag is? Kan me niet voorstellen dat je zo opgevoed bent..
stunning schreef:Ik werd door een bokker geattendeerd op het feit dat het nu lijkt alsof ik wat tegen de politie wil doen. Dit is niet het geval, ik wou alleen even zeker weten of de politie de waarheid zou hebben gesproken en of zij verplicht zijn om de waarheid te vertellen aangezien die mevrouw nu ineens beweert van niet.
Ik ben niet van plan om haar hier mee weg te laten komen. Heb 20000x gezegd dat het een teef is, dus het sowieso niet haar hond kón zijn, ik heb niks te zeggen over of ze mag komen kijken bij het hondje ofniet omdat het niet mijn hond is en het hondje al niet meer bij mij was en daarom maar de politie met zo'n leugen op mij af laten komen.. Vind ik absoluut niet normaal en ronduit asociaal!!
Kan ze nog zo wanhopig zijn, zo ga je niet met mensen om. Ik heb zelf mijn uiterste best gedaan voor haar om haar te kunnen geruststellen dat het wél om een teefje ging en heb meer voor haar gedaan dan ik moreel verplicht ben. En voor wat?? Een aangifte met valse beschuldiging? Heb nog geen dankjewel voor de moeite gehad van mevrouw, zelfs niet nadat de politie aan haar bevestigd had dat het idd een teefje was en níet haar hond...

Die weet niet eens hoe een muis werkt
stunning schreef:Het is 100% een aangifte geweest en geen melding. Zij wist mijn adres niet en heeft de politie verzocht op mijn adres op te zoeken en naar mij toe te gaan; met andere woorden: mij opgespoord.
Citaat van Inet: Een aangifte is een verzoek tot opsporing: eigenlijk vraag je de politie met de aangifte om de dader op te sporen.
Er is wel dergelijk iets van een proces verbaal opgemaakt, aangezien de politiemannen naderhand met elkaar onderling hadden af gesproken, waar ik bij stond, wie het rapport ging opmaken en hebben mijn gegevens nog aan mij nagevraagd of die klopten en ik hier nog een bericht van zou krijgen.
Ook heb ik inmiddels de FB pagina gevonden waar zij dit met heel veel mensen heeft besproken en mij in een heel negatief daglicht heeft gezet en waar overduidelijk meerdere malen over aangifte werd gesproken, ook door mevrouw zelf. Als ik na mijn studie ga solliciteren en mijn toekomstige baas zou mij gaan googlen en op die pagina terecht komt, dan ik het wel schudden met een baan hoe er over mij gesproken word.
stunning schreef:Het is 100% een aangifte geweest en geen melding. Zij wist mijn adres niet en heeft de politie verzocht op mijn adres op te zoeken en naar mij toe te gaan; met andere woorden: mij opgespoord.
Citaat van Inet: Een aangifte is een verzoek tot opsporing: eigenlijk vraag je de politie met de aangifte om de dader op te sporen.
Er is wel dergelijk iets van een proces verbaal opgemaakt, aangezien de politiemannen naderhand met elkaar onderling hadden af gesproken, waar ik bij stond, wie het rapport ging opmaken en hebben mijn gegevens nog aan mij nagevraagd of die klopten en ik hier nog een bericht van zou krijgen.
Ook heb ik inmiddels de FB pagina gevonden waar zij dit met heel veel mensen heeft besproken en mij in een heel negatief daglicht heeft gezet en waar overduidelijk meerdere malen over aangifte werd gesproken, ook door mevrouw zelf. Als ik na mijn studie ga solliciteren en mijn toekomstige baas zou mij gaan googlen en op die pagina terecht komt, dan ik het wel schudden met een baan hoe er over mij gesproken word.
SaskiaKa schreef:stunning schreef:Het is 100% een aangifte geweest en geen melding. Zij wist mijn adres niet en heeft de politie verzocht op mijn adres op te zoeken en naar mij toe te gaan; met andere woorden: mij opgespoord.
Goh, ik vind je nogal bitter... Zoals ik al eerder schreef, die mevrouw is waarschijnlijk radeloos en wanhopig op zoek naar haar hondje. Ze kent jou niet en omdat ze het zelf niet mocht checken en toch zeker wilde weten dat dit niet haar hond was, heeft ze de politie ingeschakeld.
Het is voor haar nu duidelijk dat het haar hond niet was en dat is al verdrietig genoeg.
Overigens, zou ik als jouw toekomstige werknemer dit topic tegen komen en lezen hoe weinig compassie je kan tonen naar een radeloze vrouw en lezen dat je zo flexibel bent als een betonnen paal, zou ik me eerder achter de oren krabben dan wanneer ik alleen zou lezen dat je een gevonden hond hebt opgevangen, waarover een misverstand is ontstaan.
ThreeFingers schreef:Pfff je doet je naam wel eer aan zo....
"Stunning"
Het verbaasd mij echt dat je je hier zo druk om maakt.
Het punt waar jij mee zit is dat je als leugenaar afgestempeld word.
Maar je weet zelf wel beter toch.
Gewoon boven staan!