FNews schreef:TS, Ik snap je moeder wel dat je het nu nog niet krijgt. Spaargeld hoor je idd niet van te leven. Je hebt dat nu nog echt niet nodig lijkt me.
Het valt me nu wel op dat je van die rare topics opent. In een voedingstopic had je ook al vreemde reacties neergezet.
Ik heb het ook niet nodig. Ik wil het alleen nu zelf hebben, voor als we in de schuldsanering oid komen en het nog langer uitblijft voordat ik het geld krijg. Dan weet ik zelf waar het is en weet ik dat ik er beschikking over heb als er een noodgeval oid is.
Ook het feit dat ik misschien compleet bij mijn vader wil gaan wonen en ik het geld dan niet krijg omdat het haar niet aanstaat.
Ik geef het geld ook niet uit. Ik spaar al mijn geld altijd. Dus domme dingen doe ik niet met geld.
Bijbaantje had ik, mag nu niet ivm gezondheid. Maar dat is 100 of 125 euro de maand normaliter. Zodra mijn gezondheid weer op orde is ga ik ook direct weer werken.
Wel fijn om te weten dat ik gewoon kan gaan studeren. Ik dacht dat ik jaren moest gaan leven van een paar tientjes haha.
Dat ik rare topics maak? De wanhopigheid haha. En ook het feit dat ik kritiek gek genoeg zeer fijn vind.