Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nienke89 schreef:Ik heb een tijdje terug ook in zo'n soort situatie gezeten.
Met die mensen heb ik het contact verbroken, in het begin was dat erg lastig maar later merkte ik wel dat het voor mij een enorme opluchting was.
Iemand zei mij laatst. Soms moet je vriendschappen verbreken om er betere vriendschappen voor terug te krijgen. En ik heb gemerkt dat dat ook echt zo is.
Dus TS hou je rug recht en je koppie omhoog, je hebt goed gehandeld en voor jezelf gekozen daar is heel wat voor te zeggen.
Over die meeting zou ik zeggen, luister naar wat je gevoel je zegt en maak dan een beslissing.
Succes
Ik heb al besloten dat ik gewoon ga. Als ze me echt niet wil zien gaat ze zelf maar niet. Ze gaat tenslotten met de pony van C en ik met me eigenste. Ook zouden we dag daarna een rit gaan maken. Denk dat ik daar niet met meega. 
er was iemand die mij herkende en daar ook heen gaat. Zij heeft mij een pb gestuurd waar ik heel blij mee ben. Ik kan me voorstellen dat ze zich afvraagd of er dan geen gespannen sfeer komt. Voor de andere die het misschien herkennen nee doe komt er niet. Ik ga gewoon vrolijk en vriendelijk naar iedereen doen en ook naar haar. Ik ga me dag ook niet door haar laten verpesten. Ik zal er wel de hele dag zijn omdat ik prikpaaltjes meeneem
ga dus lekker zwemmen met paardje lief
olafgek schreef:ik hoop het.. En sterkteHey. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. En vriendschap verbreken doet pijn maar op lange termijn voelt het Veel beter
aan de ene kant vind ik het fijn dat mensen net zo iets hebben gehad want die snappen het toch net iets beter dan de anderen omdat ze de pijn hebben gevoeld maar tegelijker tijd vind ik het ook sneu voor die mensen
Ook gaat het thuis gelijk stukken beter ben veel vrolijker nu sins gister
Fijn.
Cassidy schreef:Dat zijn super berichten. Niets mis om je aan te sluiten bij een andere groep. En dat de rest geen contact met je opneemt is toch wel een teken aan de wand. Zij missen jou niet, dan kun jij ze ook missen als kiespijn.

als ze op bokt zit kun je haar ook op je 'foei' lijst zetten. Gewoon lekker schrappen uit je leven.