ik ben gebroken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

romyloverrr

Re: ik ben gebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 00:43

Oké, dat maakt het al wat duidelijker :D

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 00:43

Ik denk dat ik wel gewoon naar de fotomeeting ga. Ik heb er best wel zin in alleen geen zin om A te zien maarja ik hoef haar niet te spreken ofzo.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 00:44

romyloverrr schreef:
Oké, dat maakt het al wat duidelijker :D

Okee mooi :)

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 00:47

Ik vermoed dat het hier gaat om mensen van bokt?

Afscheid nemen en niet meer achterom kijken.

Soms loopt dat zo en dat is spijtig maar HEY ! er komen genoeg mensen weer op je pad, je laat je leven toch niet vergallen door 1 persoon ?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 00:57

Vriendschappen komen en gaan, en mensen lopen een tijdje mee " op je pad" tot ze een andere afslag nemen. Soms is dat heel lang en soms maar heel kort, dat hoort er gewoon bij. Ik zou proberen om even adem te halen en te denken, tabee. Maar het niet dramatisch met berichten meer, zoek het niet meer op.

Jij loopt gewoon jouw pad weer verder, ongetwijfeld kom je er weer nieuwe mensen tegen :)
Overigens zijn dat soort appgroepen echt een voedingsbodem voor gedonder. ;)

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 01:04

Lonan schreef:
Ik vermoed dat het hier gaat om mensen van bokt?

Afscheid nemen en niet meer achterom kijken.

Soms loopt dat zo en dat is spijtig maar HEY ! er komen genoeg mensen weer op je pad, je laat je leven toch niet vergallen door 1 persoon ?

Ja de meesten hebben ook bokt

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 01:47

He TS!
kies voor jezelf! Het is misschien heel lastig om vriendschap te verbreken met sommige mensen.
Maar probeer voor jezelf te bedenken of die ruzietjes en opmerkingen het waard zijn?
Je hebt nog 2 meiden waar het fijn en leuk bij is, en je dieren!
Weetje, toen ik 12 was leerde ik mn beste vriendinnetje kennen. 10 jaar lang zagen we elkaar iedere dag en deden we alles samen.
Nu bijna 17 jaar later sturen we elkaar alleen nog een appje met elkaars verjaardag. Heel lang wilde ik nog vriendinnen blijven maar het was gewoon niet zo leuk meer als vroeger. Toen heb ik er best verdriet van gehad maar nu accepteer ik dat we uit elkaar gegroeid waren en is het ook goed.

Als je naar de meeting gaat, probeer je dan niet teveel van A aan te trekken. Je mag zeker trots zijn op je diploma en je vooruitgang in de training. En als je je veilig voelt bij de paarden komt het vast goed later met jou in het paardenvak!

Nienke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 02:08

Ik heb een tijdje terug ook in zo'n soort situatie gezeten.
Met die mensen heb ik het contact verbroken, in het begin was dat erg lastig maar later merkte ik wel dat het voor mij een enorme opluchting was.
Iemand zei mij laatst. Soms moet je vriendschappen verbreken om er betere vriendschappen voor terug te krijgen. En ik heb gemerkt dat dat ook echt zo is.

Dus TS hou je rug recht en je koppie omhoog, je hebt goed gehandeld en voor jezelf gekozen daar is heel wat voor te zeggen.
Over die meeting zou ik zeggen, luister naar wat je gevoel je zegt en maak dan een beslissing.
Succes

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 02:11

Nienke89 schreef:
Ik heb een tijdje terug ook in zo'n soort situatie gezeten.
Met die mensen heb ik het contact verbroken, in het begin was dat erg lastig maar later merkte ik wel dat het voor mij een enorme opluchting was.
Iemand zei mij laatst. Soms moet je vriendschappen verbreken om er betere vriendschappen voor terug te krijgen. En ik heb gemerkt dat dat ook echt zo is.

Dus TS hou je rug recht en je koppie omhoog, je hebt goed gehandeld en voor jezelf gekozen daar is heel wat voor te zeggen.
Over die meeting zou ik zeggen, luister naar wat je gevoel je zegt en maak dan een beslissing.
Succes

Ahh sterkte nog en bedankt :) Ik heb al besloten dat ik gewoon ga. Als ze me echt niet wil zien gaat ze zelf maar niet. Ze gaat tenslotten met de pony van C en ik met me eigenste. Ook zouden we dag daarna een rit gaan maken. Denk dat ik daar niet met meega.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:17

Heel goed dat je gaat, je kunt A niet blijven ontlopen en alleen maar vanwege A niet naar meetings gaan waar de anderen wel zijn die je wilt zien en spreken. Dan laat je je leven weer door A beperken.

Er is eerder in dit topic opgenoemd dat er anderen zijn die net zoals ik dachten dat je zelfmoord wilde plegen. Kan zijn dat je je even rot voelt maar dit is geen reden om gebroken te zijn en uit het leven te willen stappen!

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:36

Hey. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. En vriendschap verbreken doet pijn maar op lange termijn voelt het Veel beter

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:43

Ik heb de kleine overige groepje ook verwijderd en iedereen eruit gehaald. Er was maar 1 iemand die vroeg waarom. Ook is er verder niemand die heeft geappt van hoe of wat.

Ondanks alles heb ik toch super veel zin in de fotomeeting :) er was iemand die mij herkende en daar ook heen gaat. Zij heeft mij een pb gestuurd waar ik heel blij mee ben. Ik kan me voorstellen dat ze zich afvraagd of er dan geen gespannen sfeer komt. Voor de andere die het misschien herkennen nee doe komt er niet. Ik ga gewoon vrolijk en vriendelijk naar iedereen doen en ook naar haar. Ik ga me dag ook niet door haar laten verpesten. Ik zal er wel de hele dag zijn omdat ik prikpaaltjes meeneem :) ga dus lekker zwemmen met paardje lief :)

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 11:45

olafgek schreef:
Hey. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. En vriendschap verbreken doet pijn maar op lange termijn voelt het Veel beter
ik hoop het.. En sterkte :) aan de ene kant vind ik het fijn dat mensen net zo iets hebben gehad want die snappen het toch net iets beter dan de anderen omdat ze de pijn hebben gevoeld maar tegelijker tijd vind ik het ook sneu voor die mensen :(

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:27

Hee het is alweer even stil hier maar ik wou toch even laten weten dat het nu al beter gaat. Ik mis sommige mensen uit de groep wel maarja ze doen ook niet heel veel moeite om een appje te sturen. Ik heb me nu bij een nieuwe groep aangesloten als afleiding. Misschien dom maar zo heb ik toch iets anders aan me hoofd :) Ook gaat het thuis gelijk stukken beter ben veel vrolijker nu sins gister :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:31

Goedzo! :) Fijn.

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:38

Gelukkig! :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:39

Dat zijn super berichten. Niets mis om je aan te sluiten bij een andere groep. En dat de rest geen contact met je opneemt is toch wel een teken aan de wand. Zij missen jou niet, dan kun jij ze ook missen als kiespijn.

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:53

Cassidy schreef:
Dat zijn super berichten. Niets mis om je aan te sluiten bij een andere groep. En dat de rest geen contact met je opneemt is toch wel een teken aan de wand. Zij missen jou niet, dan kun jij ze ook missen als kiespijn.

Klopt helemaal heb gelukkig nog me 2 vrienden die wel aan me denken kreeg van een net nog een foto en daar stond op een blaadje met als tekst You are beautiful no matter what they say♥ :)

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 22:41

Zo goed als gister ging zo beroerd voel ik me nu kreeg net weer een kinderachtig Appje van A..

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:43

Kun je haar niet blocken of negeren?

En het is niet meer dan normaal dat het met ups en downs gaat. Altijd een keer vaker opkrabbelen dan je gevallen bent. En laat je door A niet de grond intrappen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:45

Gewoon lekker blokkeren die A :) als ze op bokt zit kun je haar ook op je 'foei' lijst zetten. Gewoon lekker schrappen uit je leven.

Overigens leer jij hier wel veel door, want je zal heus wel vaker in een soortgelijke situatie komen maar nu heb je wel de tools gekregen om hiermee om te gaan :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:49

Vervelend dat A zo naar tegen je doet.
Ik zou haar als ik jou was blokkeren op whatsapp, ben je van dat gedonder af.

Succes!

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 22:51

Dat is wel een goeie ja dank jullie :) Ik ben hier zeker ook sterker door geworden en ben weer anders naar het leven gaan kijken ik denk nu zo van 'soms moet je iets niet doen om je doel te bereiken'

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:53

Ik zou lekker stoppen met die groep, en maak eventueel een nieuwe met nieuwe onbekende vrienden..
lijkt mij eigenlijk overduidelijk dat ze jaloers op je is omdat zij geen wedstrijden rijdt, zou geen andere reden weten waarom ze ineens na een weekendje zo kan doen.

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:58

LoveChamp schreef:
Zo goed als gister ging zo beroerd voel ik me nu kreeg net weer een kinderachtig Appje van A..

Wat rot :(:) Gewoon negeren en blokkeren