Echt even in chock......facebookfilm

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:46

PintoNatal schreef:
En mijn zusje van 8 vraagt zich af waarom ze geen Facebook mag van mijn moeder voor ze 12-13 jaar is....
Ik kom ook regelmatig zulke beelden tegen... Ik rapporteer ze altijd en idd zoals bovenstaand Facebook vind dat de filmpjes niet tegen de regels zijn....

Volgens de regels van FB is de minimale leeftijd 13 jaar.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:25

quartel schreef:
sja....uiteindelijk wel in slaap gevallen maar het is wel het eerste wat weer in je hoofd schiet als je wakker word.....

Onbegrijpelijk dat facebook dit soort dingen dus als "niet tegen de regels" af doet en het laat gaan.
Ik heb ook net antwoord terug van facebook -:(- -:(-

Citaat:
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de gedeelde inhoud gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege gewelddadige beelden, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.

Zijn die gasten wel helemaal lekker in hun bovenkamer!!!!!!

Dit is al de zoveelste keer dat ik een dergelijke reactie van Facebook langs zie komen. Ook in dat topic een tijd terug, waarin werd gefilmd dat zogenaamde "heksen" in Afrika levend werden verbrand. Bah!

Van mij mag Facebook dan wel eens uitleggen wat voor beelden dan WÉL een gewelddadige inhoud hebben :?

Uit de facebook richtlijnen:

Citaat:
Grafische inhoudFacebook is sinds jaar en dag een plek waar mensen hun ervaringen kunnen delen en bewustwording kunnen creëren over onderwerpen die hen aan het hart gaan. Soms wordt bij het delen van ervaringen en problemen grafisch materiaal gebruikt over onderwerpen als schending van mensenrechten of terroristische daden. Als mensen dergelijke inhoud delen, is dat in veel gevallen om die te veroordelen. Er is echter geen plek op onze site voor afbeeldingen die worden gedeeld voor het sadistische effect of om geweld te prijzen of te verheerlijken.

Nou, merk je niet veel van, dat ze daar tegen zijn.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 09:29

En je kunt natuurlijk nergens anders terecht dan waar je melding geeft!!!!

Citaat:
Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de gedeelde inhoud gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege gewelddadige beelden

Moord is verder gelukkig helemaal niet gewelddadig of zo......sjemig zeg......Ik kan dus zo mijn buren neer steken en daar trots op zijn en het delen met heel de wereld want vogens facebook is dat alles behalve geweldadig |o

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:49

Brainless schreef:
PintoNatal schreef:
En mijn zusje van 8 vraagt zich af waarom ze geen Facebook mag van mijn moeder voor ze 12-13 jaar is....
Ik kom ook regelmatig zulke beelden tegen... Ik rapporteer ze altijd en idd zoals bovenstaand Facebook vind dat de filmpjes niet tegen de regels zijn....

Volgens de regels van FB is de minimale leeftijd 13 jaar.

Klopt, maar ik ken er genoeg die net 10 jaar zijn en Facebook hebben. Kwestie van geboorte datum veranderen. Mijn zusje mag het niet voor ze 12-13 jaar is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:12

Caira schreef:
Wat voor mensen hebben jullie dan op je facebook die dat delen? Brr gelukkig doen mijn fb vrienden zoiets niet.

Dat wilde ik net typen := zulke zieke filmpjes kom ik niet tegen op mijn facebook... Wat voor vrienden heb je dan :?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-14 10:15

Als je een zakelijke facebook pagina hebt dan heb je er mensen die je niet kent.
Daar zat blijkbaar 1 rotte appel tussen.......die er nu dus uit is.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:19

quartel schreef:
Als je een zakelijke facebook pagina hebt dan heb je er mensen die je niet kent.
Daar zat blijkbaar 1 rotte appel tussen.......die er nu dus uit is.

Ooh, op die manier. Tja... Dan ken je idd niet iedereen.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:25

quartel schreef:
Citaat:
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de gedeelde inhoud gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege gewelddadige beelden, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.

Echt absurd dit! Exact ditzelfde bericht kreeg ik ook nadat ik ergens melding van maakte. Net of het een automatisch gegenereerd bericht is.
Vraag me zelfs af of ze dit filmpje, waar jij melding van hebt gemaakt, wel goed hebben bekeken :? Gelukkig heb ik het filmpje nooit voorbij zien komen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:56

Social media kan heel goed ingezet worden om daders op te sporen. Dat heeft niks met het verheerlijken van geweld te maken maar alles met het afstraffen van. Natuurlijk zijn er hier en daar uitzonderingen en zijn er zieke geesten.