quartel schreef:sja....uiteindelijk wel in slaap gevallen maar het is wel het eerste wat weer in je hoofd schiet als je wakker word.....
Onbegrijpelijk dat facebook dit soort dingen dus als "niet tegen de regels" af doet en het laat gaan.
Ik heb ook net antwoord terug van facebook
Citaat:
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de gedeelde inhoud gecontroleerd die je hebt gerapporteerd vanwege gewelddadige beelden, maar zijn niet van mening dat de inhoud in strijd is met onze Richtlijnen voor de community.
Zijn die gasten wel helemaal lekker in hun bovenkamer!!!!!!
Dit is al de zoveelste keer dat ik een dergelijke reactie van Facebook langs zie komen. Ook in dat topic een tijd terug, waarin werd gefilmd dat zogenaamde "heksen" in Afrika levend werden verbrand. Bah!
Van mij mag Facebook dan wel eens uitleggen wat voor beelden dan WÉL een gewelddadige inhoud hebben 
Uit de facebook richtlijnen:
Citaat:
Grafische inhoudFacebook is sinds jaar en dag een plek waar mensen hun ervaringen kunnen delen en bewustwording kunnen creëren over onderwerpen die hen aan het hart gaan. Soms wordt bij het delen van ervaringen en problemen grafisch materiaal gebruikt over onderwerpen als schending van mensenrechten of terroristische daden. Als mensen dergelijke inhoud delen, is dat in veel gevallen om die te veroordelen. Er is echter geen plek op onze site voor afbeeldingen die worden gedeeld voor het sadistische effect of om geweld te prijzen of te verheerlijken.
Nou, merk je niet veel van, dat ze daar tegen zijn.