Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveshadow schreef:Ah wat geweldig! Super dat het is aangeslagen, zeg. Ik sta ook al een tijdje ingeschreven maar stiekem knijp ik 'm wel een beetje als ik ooit een oproep zou krijgen. Hoe lang heb je zelf ongeveer nodig voordat je weer volledig op de been bent? In ieder geval ook van mijn kant een diepe buiging, je bent een held!
Wereldwijd inderdaad. De kans op een match is zo ongelofelijk klein dat dat eigenlijk wel moet
Mir_U schreef:Wow, ik loop al jaren hierover te dubben (vooral omdat een punctie nogal wat is), maar als via apparaat zou kunnen maakt het de keuze denk ik toch weer heel stuk makkelijker. Super dat je dit hebt kunnen doen.
Zou je in theorie nog een keer opgeroepen kunnen worden? Of laten ze het bij 1x?
Sammie schreef:Wat mooiIk wist niet eens dat dit kon. Omdat beenmerg meestal binnen de familie gevonden moet worden ivm de match. Wat jammer dat jullie elkaar nooit persoonlijk mogen spreken/ontmoeten..? Je zou toch denken dat als jullie daar allebei mee in stemmen dat het geen probleem zou moeten zijn.
Loop je op kreuken vanwege de operatie of had dat een andere reden?