Ik verveel me kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:12

unihorses schreef:
euh in een rolstoel en hop naar je verzorgpaardjes enzo? ik was 2 uur het ziekenhuis uit viel nog in slaap van de narcose en zat al weer bij de paarden hoor. mensen in een rolstoel hebben ook gewoon een leven.... kan jij ook hebben.

Eh, ja.. hoe ga ik er dan heen? Er gaat geen OV heen, ik ga niet 7,5 km met een rolstoel over een lange polderweg naar dat paard toe... Bovendien kan ik er dan toch niks met m'n voet. En het mag niet van mijn ouders.

Cabaretiers opzoeken is ook wel leuk. Najib Amhali ken ik ondertussen uit mijn hoofd :P

Esmee_RS

Re: Ik verveel me kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:13

Hans Teeuwen is heel leuk, Theo Maassen ook. Jeff Dunham is ook leuk, wel amerikaans maar wel heel grappig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:15

Jeff Dunham is van dat skeletje toch? Silence! I kill you!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:15

Ja klopt!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:17

Doanique schreef:
unihorses schreef:
euh in een rolstoel en hop naar je verzorgpaardjes enzo? ik was 2 uur het ziekenhuis uit viel nog in slaap van de narcose en zat al weer bij de paarden hoor. mensen in een rolstoel hebben ook gewoon een leven.... kan jij ook hebben.

Eh, ja.. hoe ga ik er dan heen? Er gaat geen OV heen, ik ga niet 7,5 km met een rolstoel over een lange polderweg naar dat paard toe... Bovendien kan ik er dan toch niks met m'n voet. En het mag niet van mijn ouders.

Cabaretiers opzoeken is ook wel leuk. Najib Amhali ken ik ondertussen uit mijn hoofd :P

hmm ouders niet mee werken is niet heel handig maar toch even eruit als ze je willen brengen even aaien... toch weer een uurtje weg. of rol een rondje door de buurt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:19

Die is wel leuk, die ga ik opzoeken!

Ik heb ook al geprobeerd om zelf gezonde dingetjes te maken zoals water met citroensap in de vriezer als gezond ijsje e.d. maar als de citroenen opzijn moet ik toch weer wachten op mijn vader om nieuwe citroenen te kopen :+

Unihorses; ik heb geen rolstoel en ook geen krukken hier dus dan zou ik weer naar Dordrecht moeten om die te gaan lenen en ik heb niet echt het idee dat mijn vader daar op zit te wachten :+
Bovendien zijn ze overdag weg en is de stal om 8 uur gesloten (tenzij je natuurlijk eigenaar bent en je paard heeft medische hulp nodig oid.)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:20

Doanique schreef:

lol, liever andersom.. Achmed the almost dead terrorist alias skelet is van Jeff Dunham

groooooooooooote fan hier btw, maar vind Walter (de oude azijnzeiker) leuker van hem
only gay people drive Hummers, hell even the car sounds like its gay..
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiammmmmmmmmmmm gaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:21

alle achmea verzekeringsfilmpjes kijken op youtube, dat houd je ook even van de straat

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:21

Doanique schreef:
Die is wel leuk, die ga ik opzoeken!

Ik heb ook al geprobeerd om zelf gezonde dingetjes te maken zoals water met citroensap in de vriezer als gezond ijsje e.d. maar als de citroenen opzijn moet ik toch weer wachten op mijn vader om nieuwe citroenen te kopen :+

Unihorses; ik heb geen rolstoel en ook geen krukken hier dus dan zou ik weer naar Dordrecht moeten om die te gaan lenen en ik heb niet echt het idee dat mijn vader daar op zit te wachten :+
Bovendien zijn ze overdag weg en is de stal om 8 uur gesloten (tenzij je natuurlijk eigenaar bent en je paard heeft medische hulp nodig oid.)

je hebt dus helemaal geen vervoersmiddelen? dat is wel jammer dan moet je binnen vermaken puzzelen? :+ kleien, een dekje verven? ( regenboog is heel leuk om te doen )

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:22

elenaMM77 schreef:
Doanique schreef:

lol, liever andersom.. Achmed the almost dead terrorist alias skelet is van Jeff Dunham

groooooooooooote fan hier btw, maar vind Walter (de oude azijnzeiker) leuker van hem
only gay people drive Hummers, hell even the car sounds like its gay..
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiammmmmmmmmmmm gaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy

Of die ene alcoholist, die altijd bier drink en nascar kijkt :') Ben even de naam vergeten maar die vind ik ook leuk haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:22

Jaaa dat bedoelde ik toch :Y)
Die ken ik ook, dat oude kereltje! Die zag ik laatst in een reclame op televisie.

Reclamefilmpjes zijn ook grappig, dat kan ik ook nog wel doen :j

Helaas Unihorses, geen vervoer nee. Ben echt huisgebonden. Ik wilde al gaan strijkkralen maar die zijn verkocht geloof ik! Loomen enz. heb ik ook niet, scoobydoes zijn weggegeven...

Kleien kan ik wel doen maar dan moet ik dus naar de winkel en klei gaan kopen en de winkels gaan om 5 uur dicht :+

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:24

Hay day spelen... :D Sorry, mijn verslaving. :o

En verder lezen, lekker buiten in het zonnetje zitten (als ie tenminste wil schijnen) met een spannend boek...

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:26

Esmee_98 schreef:
Of die ene alcoholist, die altijd bier drink en nascar kijkt :') Ben even de naam vergeten maar die vind ik ook leuk haha

peanut?

ja die is ook wel leuk, al gebruik ik dat meestal om wat te drinken te pakken ;)... ben nogal gevoelig voor alcoholmisbruik, vind het daarom ook vaak wat minder leuk dan de anderen.. gewoon als hill billy trailer trash is hij wel ontzettend leuk.. alleen als het vooral om bier draait haak ik af daar lol..

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:28

Doanique schreef:
Kleien kan ik wel doen maar dan moet ik dus naar de winkel en klei gaan kopen en de winkels gaan om 5 uur dicht :+

och ligt eraan waar je woont.. hier kun je gewoon een plag omgooien schep in de grond en je kunt kleien.. deed ik vroeger als kind al .. hartstikke goedkope lol.. speelde ook molenaar door bakstenen tot poeder te vermalen.. was uren zoet.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:30

De voorraadkast/vriezen opruimen en kijken wat er nodig op moet. Daar kan je dan weer recepten bij zoeken, een (week)menu maken, een lijstje maken welke ingrediënten en nog bij gehaald moeten worden en dan koken!

Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment wel gehad hebt achter de PC.

Je kan natuurlijk ook werken aan een bruin kleurtje, je kledingkast uitzoeken, misschien kleding vermaken (korte broek van een lange broek).

Regel iemand die effen, katoenen kussenslopen koopt en ga deze bestempelen met textielverf en een stempel van een aardappel. Ik zou een gemakkelijk patroon doen, Scandinavische stijl. Je kan ook een plaid maken, of een tafelkleed.

Afbeelding
Afbeelding

En als je nog meer knutselzaken zoekt, kijk dan even hier: http://www.welke.nl/?filter=add:topic:D ... +%26+Hobby
Laatst bijgewerkt door Yucca op 26-07-14 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:31

elenaMM77 schreef:
Esmee_98 schreef:

peanut?

ja die is ook wel leuk, al gebruik ik dat meestal om wat te drinken te pakken ;)... ben nogal gevoelig voor alcoholmisbruik, vind het daarom ook vaak wat minder leuk dan de anderen.. gewoon als hill billy trailer trash is hij wel ontzettend leuk.. alleen als het vooral om bier draait haak ik af daar lol..

Nee Peanut is die paarse :P

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:31

je kunt ook vast in de kerststemming komen (en vasthouden! dat houdt je ook bezig)
met achmed

jingle bombs

voor diegene die het lastig vinden om het te volgen vooral met die ondertiteling (was de meest scherpe)
de lyrics

Dashing through the sand
with a bomb strapped to my back.
I have a nasty plan
for Christmas in Iraq.

I got through checkpoint A,
but not through checkpoint B.
That's when I got shot in the ass
by the US Military

Ooh, jingle bombs, jingle bombs
Mine blew up you see.
Where are all the virgins
that Bin Laden promised me?

Ooh, jingle bombs, jingle bombs
U.S. soldiers shot me dead.
The only thing that I have left
is this towel up on my head.

I used to be a man,
but every time I cough,
thanks to Uncle Sam,
my nuts keep falling off.

My bombing days are done.
I need to find some work.
Perhaps it would be much safer
as a convenient store night clerk.

Oooh, jingle bombs, jingle bombs
I think I got screwed.
Dont laugh at me because Im dead
or Ill kill you

I KIIIILL YOUOUOU!
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 26-07-14 21:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:33

Kerst <3

Die kussens zien er leuk uit zeg! Dat kan ik wel vragen, of mama die voor me wilt halen met wat verf :j
Ik ben niet zo'n keukenwonder en helemaal omdat ik niet zo lang kan staan wordt dat lastig.

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:47

Naaien?

Goedkope gympen verven met textielverf?

Breien/haken?

Blog maken?

Collage maken?

Proberen zo lang mogelijk je adem in te houden :') ?

Jezelf zo mooi mogelijk proberen op te maken?

Koken? In een kookboek staat veel leuke en lekkere recepten!

Knuffels onthoofden, en deze met elkaar mixen? Bijvoorbeeld, knuffel A heeft het hoofd van knuffel B, knuffel B het hoofd van knuffel A en knuffel C het hoofd van knuffel A? Het kan ook met ledematen :') :+

Proberen om mooie quotes te verzinnen?

Een tas of T-shirt (of andere kleding) bewerken met textielverf?

Tekenen of schilderen? Misschien digitaal tekenen?

Andere fora's bezoeken?

Een taal leren?

Je alvast inlezen over de stof of opdrachten doen die je volgend jaar krijgt? (als je nog op school zit)

Honden/katten speeltje maken? (zelf gedaan, erg leuk :) )

Een vogelhuisje timmeren?

Tutorials maken?

Een kijkje nemen op http://www.vrouwen.nl ?

Misschien heb je hier wat aan? Succes, TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:55

Haha dankjewel zeg!

Ik wil eigenlijk van die k*tcomputer af, dat ding is leuk hoor maar ik zit er al sinds 10 uur vanmorgen non stop achter. ik heb helemaal geen honger want ik beweeg dus niet.

Die schoenen lijken me ook wel leuk naar ik heb 1 paar zwarte all stars en voor de rest alleen maar dure nikes...

Een blog heb ik, op tumblr!

Verder heb ik geen huisdieren behalve een konijntje en de stof van school kan ik nog niet doornemen (Die moet besteld worden en dat is online stof, die wordt pas geactiveerd op 1 september)

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:00

Lotgenoot meldt zich. :+

Ik ben 2 weken geleden geopereerd aan mijn schouder. Nu doet mijn benenwagen het nog wel gelukkig maar verder dan een half uurtje met de hond wandelen kom ik niet. Auto rijden kan ik (nog zeker 4 weken) niet dus ook ik kan werkelijk geen kant op. Zit dus ook hele dagen alleen tussen vier muren in. Ik ben geen boekenlezer maar heb wel voor 8 weken de leesmap nu. Verder heb ik wat puzzelboekjes gekocht; sudoku, zweeds, varia, japans, binaire... Dankzij bokt heb ik vandaag voor het eerst kennis gemaakt met zentangle, helemaal mijn ding. Nog nooit gedaan maar ik ben op een idee gebracht dus ik ga het eens proberen morgen. :D Leuke ideeën trouwens allemaal. +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:04

Join the club! Jij beterschap zeg, jemig een operatie dat is niet niks.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:10

je kunt je ook voorbereiden op het komende studiejaar ;)

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:11

Jij ook beterschap en uuuh alsof een gebroken teen in je vakantie de hoofdprijs is. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:14

Nou dat zeker niet IZEP... Maar beter dan met de skivakantie want dan is het zo koud aan mijn andere tenen!

Elena; mijn (digitale) boeken worden pas op 1 september geactiveerd helaas... En ik heb verder behalve mijn laptop en een klap motivatie niet zo veel nodig.