Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xBerber schreef:Tja.. Morgen gaan we voor twee weken op vakantie naar limburg. Mijn parkietje Vogel heb ik achter gelaten bij een gezin met twee andere pietjes. Hij zit daar dus helemaal goed.. Maar toch knaagt het. Wat als hij ziek word? Wegvliegt? Vogel is echt mijn 'kindje' () dus het blijft door mijn hoofd spoken. Het liefst had ik hem zo weer meevnaar huis genomen..
Vroeger had ik dit ook met onze vorige hond kat en konijn.. Toen moest ik echt huilen. Nou ben ik wel wat ouder maar het gevoel blijft...
Wie kent het?

Heb voor 16/17 augustus alweer de honden van mijn zus en schoonzus te verzorgen.
Ik ga me kindjes zo missen! Polly schreef:Vroeger vond ik het heel erg, was ik vooral heel bang dat ze dood zouden zijn als we terug kwamen, helaas is dat ook 1x gebeurd en daar was ik echt zo naar van.
Inmiddels heb ik er geen moeite meer mee, pony's staan in goede handen en onze zoon gaat altijd gewoon mee.
Zou zo graag willen dat ze meegaat.. Maar het is ook wel eens fijn om niet zo afhankelijk van een hond te zijn denk ik, maar toch. Ook hebben we 2 schildpadden, konijn en mijn 2 muizen maar daar heb ik dan weer totaal geen moeite mee.

Ons paard hebben we nu 3 zomers zegmaar, we hebben nog goed contact met de vorige eigenaresse die afentoe langs komt om les te geven en zal haar als wij op vakantie zijn voor ons verzorgen en beweging geven dus dat zit wel goed
mis haar wel, maar de hond toch echt het meest.
Misschien volgend jaar met de trein of zo, maar ook dat is een flink eind naar Zuid Frankrijk