Moet ik hier nu iets achter zoeken??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 22:51

Bizzybijtje schreef:
Islien schreef:
Idd,,
mannen zijn soms gewoon een beetje raar :')

Nee, vrouwen zijn raar. Mannen zeggen gewoon letterlijk wat het is en vrouwen gaan doemdenken en maken van een mug een olifant :+

haha, dat is ook weer waar hoor.
van een mug een olifant maken, tja heel bekend :Y)

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 22:51

Bizzybijtje schreef:
Islien schreef:
Idd,,
mannen zijn soms gewoon een beetje raar :')

Nee, vrouwen zijn raar. Mannen zeggen gewoon letterlijk wat het is en vrouwen gaan doemdenken en maken van een mug een olifant :+

sttt :')

Nayomie

Re: Moet ik hier nu iets achter zoeken??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:32

Alleen de vraag al, of je er iets achter moet gaan zoeken, zegt al genoeg. Niet doen dus :)

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 08:42

.
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:00

Soms willen ze gewoon even met vrienden zijn. Dan willen ze je niet alleen laten etc en als jij het niet met zijn zus kan vinden wil hij liever gezeur tussen jullie voorkomen.

Niks om je zorgen over te maken. Ik vind het iig hartstikke logisch maar dat is ook omdat mijne gewoon zegt dat ik een weekend niet langs kan komen vanwege vrienden / andere dingen waarmee hij druk is.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:13

Misschien mag jij van zn ouders wel niet alleen in dat huis zijn wat hij niet durft te zeggen

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:22

Waarom ging je niet gewoon mee? Als dat óók jouw vriendengroep is, snap ik niet zo goed dat jij naar huis moest. Helemaal niet als daarna een vriend nog gaat sms-en of je ook komt...

Holbewonercommunicatie of niet: ik vind dat eigenlijk niet zo aardig van hem. Sorry...

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:32

Leeuwnie schreef:
Waarom ging je niet gewoon mee? Als dat óók jouw vriendengroep is, snap ik niet zo goed dat jij naar huis moest. Helemaal niet als daarna een vriend nog gaat sms-en of je ook komt...

Holbewonercommunicatie of niet: ik vind dat eigenlijk niet zo aardig van hem. Sorry...

Niet nadat haar vriend pas weg was.. voor die tijd.
Een vriend van TS (ook van haar vriend) belde haar op of zij ook mee kwam poolen, maar TS kon zelf niet ivm haar ribben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:35

Ik word ook helemaal kriegel als m'n vriend en ik samen een paar dagen op de bank zitten, niks uitvoeren en daar maar wat zitten. Het zal in jullie geval niet anders zijn geweest vanwege je ribben.

Hoewel ik niet zo snel tegen m zou zeggen dat ik graag even alleen ben, is het wel weer fijn als hij dan naar huis is :) Ik ben gewoon heel erg op mezelf gesteld en ben graag alleen.

Komt vast goed joh :) Veel beterschap.

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:36

O dat verandert het iig. Dat had ik er niet uit begrepen :)
En in dát geval, zou ik ook denken dat er niets ad hand is! Hij wilde gewoon poolen. Dat is het :)

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 14:21

Bedankt voor jullie lief advies!
ik heb vanochtend met hem gebeld en uitgelegd dat ik er onzeker van word. hij heeft me gezegd dat dat absoluut niet zijn bedoeling was en dat hij graag wilde poolen met vrienden en hij het banketstaaf vond als ik dan alleen bij hun was!
:)

PeelSlowly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 15:17

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:42

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 19:42

Odatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 19:44

Izmir_Condor schreef:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt! Hoelang zijn jullie al samen? Ik dacht te lezen dat je hem al 2 jaar kent maar weet niet of dat dan ook 2 jaar relatie is?

Zijn jullie al eens eerder zolang onafgebroken samen geweest? Misschien benauwde het hem, en had ie idd even wat q-time met z'n vrienden nodig. Vervelend dat het zo plotseling was en dattie geen prater is, maar ik denk persoonlijk niet dat jij je ergens zorgen over hoeft te maken. Alssie eerst zo lief voor je zorgt is ie daarna niet ineens klaar met je, denk ik dan.

Wat ik wel zou doen is met hem praten, en hem dan eerlijk vertellen dat jij er best onzeker van werd, omdat je het idee kreeg dat ie je wegstuurde. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, maar het lijkt me verstandig daar wel even over te praten.

En inderdaad, zoals zovelen hier al gezegd hebben, mannen hebben nou eenmaal een andere, maar vooral simpelere gedachtegang. :+

Ja, we hebben al 2 jaar een relatie. We zijn idd wel is zo'n lange periode samen, als mijn ouders op vakantie zijn. Dit is zo'n 4 of 5 keer per jaar, dat we dan 10 dagen tot 2 weken samen zijn. Maar dan is het wel zo, hij werkt ik werk, dus je slaapt samen, gaat werken en ziet elkaar weer, dat is toch anders