Vooral die met olijfolie vind ik erg fijn. Maar voor dagelijks gebruik koop ik gel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DarkShines schreef:Geniaal dit.
Ik was me gewoon met douchegel maar mijn vader gebruikt nog altijd een blok. Ik vind dat ding altijd maar vies, vooral als ze bijna op zijn en daarnaast droogt het m'n huid uit.
Over milieubelasting had ik nog niet nagedacht....is wel een goed punt eigenlijk. Is er ook blokzeep dat de huid niet uitdroogt?
Bedenk met net dat we in de keuken en bij het fonteintje in de wc wel blokzeep hebben liggen maar meestal gebruik ik gewoon het pompje dat ernaast staat.
_Nelleke_ schreef:Ik gebruik wel van die zeepblokken van Lush. Beter voor het milieu, minder verpakkingsmateriaal, minder gewicht om te vervoeren etc. Ik vind het juist wel hip, zo'n zeepblok.
Edit: ter illustratie nog even een plaatje:
[ Afbeelding ]
Rochiril schreef:Jep heb er ook zo een.... maar inmiddels heb ik de zeepblok een keer vervangen door een fles douchegel, dat was ook primaDus daar is t bij gebleven. Die zeepblok gaf na een tijdje altijd van die derrie overal
MoonChloe schreef:http://www.werfzeep.nl Ik heb daarvan 2 blokken en het droogt mijn huid niet uit.
Hier dus ook een blokzeepgebruiker. Ik vind ze fantastisch. Ik heb ook een blok als shampoo, bij Lush gehaald.
MoonChloe schreef:Rochiril schreef:Jep heb er ook zo een.... maar inmiddels heb ik de zeepblok een keer vervangen door een fles douchegel, dat was ook primaDus daar is t bij gebleven. Die zeepblok gaf na een tijdje altijd van die derrie overal
Om deze reden heb ik een mooie zeepbakje van draadstaal en het hangt mooi buiten bereik van de waterstralen. Mijn zepen zijn allemaal perfect droog
pluisje88 schreef:Meer mensen ervaring met vaste shampoo blokken? ben erg gevoelig op mijn huid en krijg van bijna alle shampoo';s bulten op mijn hoofd van irritatie en erg vet haar. de enige waar ik op dit moment een beetje tegen kan is seba med.
Wil wel een keer zoiets bestellen maar vind ze wel best wel duur aangezien de kans dat ik er niet tegen kan best groot is. heb al heel veel producten na 1x gebruiken weg moeten geven omdat ik er niet tegen kan.
Iemand ervaring met het spul die mij wat meer informatie kan geven?
Veulen84 schreef:pluisje88 schreef:Nee veulen helaas niet. Ze zitten allemaal erg ver weg helaas...
Mijne zijn bijna op. Dus denk dat ik volgende week ofzo nieuwe ga bestellen. Dan kan ik wel een stukje voor je afsnijden.
Angeliekje schreef:Ik gebruik ook beide. Ik ben gek op de Marseille zeep, en die vind ik gewoon het lekkerste in blok vorm (weet ook uberhaupt niet of die in vloeibaar te krijgen is). Krijg dan ook geregeld zo'n (vierkant) blok kado
[ Afbeelding ]