Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen zijn de zaken nu zoals ze zijn, en moet ik het doen met de huidige situatie.
Nee gekheid, ik weet dat er wat zal moeten veranderen, en hopelijk kunnen we er op een normale manier een oplossing voor vinden. Jiskaa schreef:Ik ben ook enorm naïef geweest, daar hebben jullie allemaal gelijk in. Zoiets zal me ook nooit weer gebeurenAlleen zijn de zaken nu zoals ze zijn, en moet ik het doen met de huidige situatie.
Nogmaals, volgens mij hebben we geen NHG, maar dat zou ik voor de zekerheid na moeten kijken, maar de kans acht ik heel groot dat die er niet is.
Gelukkig is een eigen hypotheek voor mij nog niet aan de orde, en ik weet ook niet of ik ooit weer een huis wil kopen, wat een ellendeNee gekheid, ik weet dat er wat zal moeten veranderen, en hopelijk kunnen we er op een normale manier een oplossing voor vinden.
Jiskaa schreef:Ik ben ook enorm naïef geweest, daar hebben jullie allemaal gelijk in. Zoiets zal me ook nooit weer gebeurenAlleen zijn de zaken nu zoals ze zijn, en moet ik het doen met de huidige situatie.
Nogmaals, volgens mij hebben we geen NHG, maar dat zou ik voor de zekerheid na moeten kijken, maar de kans acht ik heel groot dat die er niet is.
Gelukkig is een eigen hypotheek voor mij nog niet aan de orde, en ik weet ook niet of ik ooit weer een huis wil kopen, wat een ellendeNee gekheid, ik weet dat er wat zal moeten veranderen, en hopelijk kunnen we er op een normale manier een oplossing voor vinden.