Vind het erg om te lezen dat het nog niet helemaal wil lukken maar het doet mijn goed om te zien dat ze toch meedenken en ze er wel mee bezig zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind het erg om te lezen dat het nog niet helemaal wil lukken maar het doet mijn goed om te zien dat ze toch meedenken en ze er wel mee bezig zijn
DeMolenhoek schreef:1. Het leven is oneerlijk. Ik heb dan ook dik het sch**t aan mensen die zeggen dat er veel afhangt van hoe je zelf in het leven staat. Dat je in alles iets positief moet proberen zien.
DeMolenhoek schreef:2. Om, als 21 jarige met een verkloot zelfbeeld, met een verkloot liefdesleven en zonder vertrouwen in wie dan ook, tot nog verantwoordelijk te nemen? Ten koste van u zelf? Wetende dat, door dagen en nachten te zoeken achter jouw zus, je enkel dieper de put in gaat.
DeMolenhoek schreef:3. Ik heb dus nog in allerijl mijn rugzak bij elkaar geschraapt en ben dus bij vrienden van mijn ouders gaan slapen. Het was dat of de zus die met veel drama op straat ging blijven. Dag rustig avondje, dag eigen bedje. Ben er dus duidelijk verre van mij opgezet hoe mevrouw weer denkt gewoon heel de boel te kunnen claimen.
DeMolenhoek schreef:4. Nee, mijn tijd komt niet meer. Er is te veel kapot gemaakt en er is te veel verloren gegaan. Ik ben 21 en niet meer in staat om nog gelukkig te zijn.
Cayenne schreef:Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar je hebt er toch zelf voor gekozen om ergens anders te gaan slapen? Ik snap niet zo goed hoe je je uit huis hebt 'laten pesten'. Je kunt toch ook op je eigen kamer gaan zitten? Er is toch wel genoeg ruimte voor je zus en jou?
Cayenne schreef:Misschien heb ik het verkeerd gelezen, maar je hebt er toch zelf voor gekozen om ergens anders te gaan slapen? Ik snap niet zo goed hoe je je uit huis hebt 'laten pesten'. Je kunt toch ook op je eigen kamer gaan zitten? Er is toch wel genoeg ruimte voor je zus en jou?
Al enkele mensen gevraagd om met mij weg te gaan maar ze willen niet

slaap lekker x DeMolenhoek schreef:Nou, heb op dit moment een hele zware dip. Mis mijn ex enorm, voel me beroerd en heel eenzaamAl enkele mensen gevraagd om met mij weg te gaan maar ze willen niet
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij al een paar jaar. Wat GOED dat je nu hulp hebt gezocht!!! Als ik het goed heb loop je nu bij een psycholoog tot je naar een psychiater kan? En is het al zeker dat je naar een psychiater kan of hoor je dat 4 augustus?
DeMolenhoek schreef:Gelukkig een lichtpuntje. Een jaar geleden had ik een paard verkocht. Opeens neemt die vrouw contact op. Ze zag dat het niet goed ging en wou me steunen. Dus als ze nu merkt dat het niet super loopt krijgt ik opeens een berichtje met steunende woorden. Gek hoe je opeens zoveel kunt hebben aan een "vreemde"
Kan je dat paardje niet een keer opzoeken misschien doet dat je goed?