Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
dus het viel uiteindelijk mee. Ik begrijp dat je ook niet zomaar met je auto kan stoppen.
xSlvna schreef:Waar wonen jullie in godsnaam? Wat erg.
Kijk ik werd eens niet geholpen toen ik in elkaar geslagen werd terwijl veel mensen langs liepen, maar dat was omdat er ruim 15 jongens om ons heen stonden (de ene helft bang voor de andere helft dus ze hielpen me verdedigen maar 'durfde' niet meer dan dat, logisch, anders was het een groot gevecht geworden) en ik werd eens niet geholpen toen de ketting van mijn fiets gevallen was, maar als mijn paard langs de drukke weg (berm van 7/8/9 m breed) een flinke bok geeft zijn er al 2 auto's die omkeren bij de eerst volgende rotonde/kruispunt om naar me toe te komen om het in de gaten te houden.![]()
Ik hoef maar een keer 'Auwa' te zeggen als ik naast het paard loop en er zijn al mensen die me aankijken, "Hulp nodig?".
Nu weet ik natuurlijk niet hoe die mensen reageren als iemand flauw valt of in het water valt, maar heb het gevoel dat vrijwel iedereen hier wel helpt als er iets gebeurd.
Wat een heftige situaties hier trouwens...
we hadden een lekke band onderweg en wat voetgangers hielpen ons meteen naar de dichtsbijzijnde garage enzo
DewieDribbel schreef:Als er een schaap over de dam is volgen er meer, helaas komt die eerste vaak niet. Egoïstisch vind ik het