Heb mijn vriend op p.aiq leren kennen via een battledate. Zijn nu 5,5 jaar samen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

handje vasthouden? Wat verandert er voor jou als hij wel opneemt? Nayomie schreef:Sowieso al grappig dat het direct sms is, ipv whatsapp. Ik bedoel, hij kan niet zien dat er geblokkeerd is dus zou die zus ook niet weten. Bovendien zullen de mensen geinformeerd worden die er dicht bij staan, en niet mensen die hij 4 dagen zou kennen
_Nikita schreef:Nayomie schreef:Sowieso al grappig dat het direct sms is, ipv whatsapp. Ik bedoel, hij kan niet zien dat er geblokkeerd is dus zou die zus ook niet weten. Bovendien zullen de mensen geinformeerd worden die er dicht bij staan, en niet mensen die hij 4 dagen zou kennen
Het schijnt dat je foto op whatsapp verdwijnt en de berichtjes komen niet meer aan, je kunt dus wel zien als iemand je geblokkeerd heeft. Zeker als hem dat al vaker is overkomen, zal hij dat wel herkennen...
Ik denk dat je zowel via internet als in de kroeg dit soort types kan treffen, sneu
zijn familie ook niet. Zoolgangster schreef:Ik heb hier "SeniorenGeluk.nl (50) als advertentie staan.![]()
Maar even wat meer on topic: zorg dat je snel van die kerel afkomt, dit is precies het type kerel waar je níet gelukkig samen mee oud wordt.
Die vent heeft een psychiater nodig, niet een leuke meid.
En je eigen nummer blokken.