Anthea schreef:Wij wonen in een basement onder de grond.. Heerlijk koud in de zomer, warm in de winter.
Jaloers.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ariannexrich schreef:Mallorka schreef:Ik![]()
Ik lig hier maar te woelen in een afschuwelijk benauwde slaapkamer met één en al raam over de hele breedte, zo'n 5 meter, pal op het zuiden, dus lekker opgewarmd![]()
Terwijl mijn man beneden op een matrasje in de cavia-aanbouw is gaan liggen
die hebben airco
![]()
Onmenselijk gewoon deze temperaturen!
haha slim toch ;;
heb jij geen airco ?
En dan nu niet kunnen slapen pfff
Emmarosaly schreef:Ik meld me ook, word net 20 min geleden wakker. Ging om 12 uur slapen, dus toch nog een beetje slaap gehad. Heb al water gedronken en een koud washandje op mn gezicht gelegd. Ik hou wel van de zomer, maar zonder airco is slapen echt klote..
Emmarosaly schreef:Ik meld me ook, word net 20 min geleden wakker. Ging om 12 uur slapen, dus toch nog een beetje slaap gehad. Heb al water gedronken en een koud washandje op mn gezicht gelegd. Ik hou wel van de zomer, maar zonder airco is slapen echt klote..

heerlijk voor het inslapen, maar nu ben ik toch wakker geworden, al zwetend omdat het best warm alweer was. Helaas, jammerdebammer. Gelukkig is het zondag, dhus niet veel meer een een uurtje paardjehobbelen zit er niet in.
ben het zooooo eens met mn onderschrift.