Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Saar4 schreef:Ik zeg altijd dat het moment waarop bouwvakkers niks lomps meer naar je roepen, het moment is waarop je officieel over the hill bent.
Saar4 schreef:Het is de toon die de muziek maakt. Laatst kwam iemand op een feestje naar me toe en zei dat hij me een ontzettend mooie vrouw vond. Nou, dank je! Erg aardig.
Aan de andere kant hoor ik hier op straat (Utrecht) regelmatig dat ik een kankulekkuh wijf ben. Nou, laat dan maar..... Of halfdronken debielen die in je oor lispelen dat je zulleke mooiuh oguh hebt.
Of iemand bijbedoelingen heeft kan me niks schelen. De meneer die zei dat ik een mooie vrouw was had het vast niet erg gevonden als ik mee naar huis was gegaan. Prima, dat mag hij willen. Het gaat om de manier waarop iets gezegd wordt. Als iets netjes en gemeend gebracht wordt vind ik het prima.
Heb een keer te horen gekregen van een man dat hij mij de mooiste en meest fascinerende vrouw vond die hij ooit had gezien. Of hij kans maakte op mijn nummer.BarryPlopper schreef:Saar4 schreef:Ik zeg altijd dat het moment waarop bouwvakkers niks lomps meer naar je roepen, het moment is waarop je officieel over the hill bent.
Bouwvakkers zullen dat niet veel meer doen omdat veel bedrijven zulke dingen verbieden. Bij mijn vorige werkgever kon je aan de zaak komen en kreeg je een officiele waarschuwing als ze er achter kwamen als je dat dus wel deed, Zelfde als het werken met ontbloot bovenlijf, dat mag ook bijna nergens meer![]()
Verder probeer ik altijd beleefd te zijn maar schijnen veel vrouwen tegenwoordig te denken dat je er als man meteen andere bedoelingen mee hebt als je ze een complimentje geeftg
Nooit meer hinnikende mannen als ik in rijbroek langs fiets....
BarryPlopper schreef:ik zal wel vaak de verkeerde vrouwen complimenteren![]()
Ik: "Je ziet er leuk uit"
zij: "ik heb al een vriend"
Ik: "dus? ik vind de kat van mijn ouders ook leuk maar daar ga ik toch ook niet mee daten?"
Saar4 schreef:Maar hoe vinden jullie het dan om een compliment van een andere vrouw te krijgen? Zoek je daar ook gelijk iets achter? Ik kan namelijk best wel eens vinden dat iemand waanzinnig mooi haar/ogen/figuur/uitstraling/whatever heeft en zeg dat gerust. Heb daar alleen blije reacties op gekregen.
phormicola schreef:JuistHeb een keer te horen gekregen van een man dat hij mij de mooiste en meest fascinerende vrouw vond die hij ooit had gezien. Of hij kans maakte op mijn nummer.
LindyH schreef:phormicola schreef:JuistHeb een keer te horen gekregen van een man dat hij mij de mooiste en meest fascinerende vrouw vond die hij ooit had gezien. Of hij kans maakte op mijn nummer.
Dat vind ik persoonlijk zo over de top dat ik dat echt niet serieus zou kunnen nemen. Als iemand zo onder de indruk van mij zou zijn dan zou hij zoiets nooit durven zeggen. Ik zou zoiets dus ook niet als compliment ervaren, maar als trucje.
SuperAssie schreef:Ik kan complimenten nooit zo waarderen omdat ik dan meteen twijfel aan de waarheid ervan.
Ik ben een heel onzeker persoon en denk dan meteen dat de ander mij in de maling probeert te nemen, me voor schut wil zetten of gewoon ronduit keihard tegen me liegt(voor de lol).
Dus meestal áls ik al eens een compliment krijg zeg ik dankjewel en loop weg/draai me om en maak me dan de rest van de dag druk over mezelf, dus nee dankje, geen complimentjes voor mij.
SharonIndezz schreef:SuperAssie schreef:Ik kan complimenten nooit zo waarderen omdat ik dan meteen twijfel aan de waarheid ervan.
Ik ben een heel onzeker persoon en denk dan meteen dat de ander mij in de maling probeert te nemen, me voor schut wil zetten of gewoon ronduit keihard tegen me liegt(voor de lol).
Dus meestal áls ik al eens een compliment krijg zeg ik dankjewel en loop weg/draai me om en maak me dan de rest van de dag druk over mezelf, dus nee dankje, geen complimentjes voor mij.
Wauw dit had ik zelf kunnen schrijven
colunder schreef:zo denk ik er dus ook over,vind het vreselijk om complimentjes te krijgen,vooral over mijn uiterlijk dan denk ik" lieg niet" .
ik denk dat veel mensen het doen uit beleefdheid niet omdat ze het menen.
LindyH schreef:phormicola schreef:JuistHeb een keer te horen gekregen van een man dat hij mij de mooiste en meest fascinerende vrouw vond die hij ooit had gezien. Of hij kans maakte op mijn nummer.
Dat vind ik persoonlijk zo over de top dat ik dat echt niet serieus zou kunnen nemen. Als iemand zo onder de indruk van mij zou zijn dan zou hij zoiets nooit durven zeggen. Ik zou zoiets dus ook niet als compliment ervaren, maar als trucje.
LindyH schreef:Dat zijn altijd de mooiste, complimenten van kinderen. Daarna van vrouwen en homoseksuele mannen, en daarna pas van hetero mannen.![]()
Daarom snap ik ook niet dat sommige mannen zo'n studie maken van het geven van complimentjes. Dat is een terrein waar vrij weinig winst te behalen is.