Don't stop, march on! Gewoon omdat ik het een mooi stukje uit een liedje vind, het helpt me altijd als ik weer eens aan iets twijfel Of spread de love like fore omdat het gewoon een leuke uitspraak is
Anoniem
Geplaatst: 17-07-14 23:57
It doesn't matter how slow you go, as long as you do not stop. Het maakt niet uit hoe langzaam je gaat, zolang je maar niet stopt.
Mijn moeder zei altijd; examens zijn er om te zakken, anders zouden er geen herexamens hoeven te zijn!
1 keer vaker opstaan dan je valt (Is Ook Schitterend).
Ik ben zo vaak gevallen, zo veel mee gemaakt, zo veel zeer. Maar idd, gewoon door blijven ademen en weer opstaan. Het komt een keer goed! Zie waar ik nu ben!
Anoniem
Geplaatst: 18-07-14 00:03
PardoesJessi schreef:
1 keer vaker opstaan dan je valt (Is Ook Schitterend).
Ik ben zo vaak gevallen, zo veel mee gemaakt, zo veel zeer. Maar idd, gewoon door blijven ademen en weer opstaan. Het komt een keer goed! Zie waar ik nu ben!
Ja die ook! Enne, beter dan je best kun je niet doen!
Eleionomae
Geplaatst: 18-07-14 07:25
In omnia paratus, is zoiets als op alles voorbereid, in het Engels, ready for all things, klinkt toch mooier
Na alle oliebol van de afgelopen jaren kan ik wel zeggen dat ik op alles voorbereid ben haha. Eind september komt hij op m'n ribben, als een reminder voor mezelf
Suzanne F.
Geplaatst: 18-07-14 09:56
Tegenwoordig is mijn motto: Kijk naar wat je wel hebt in plaats van wat je niet hebt. Dus geniet van de kleine dingen.
Bakvis
Geplaatst: 18-07-14 10:03
drenterxx schreef:
Everyone wants happiness, and nobody wants pain. But you can't make a rainbow, without a little rain.
Vind deze erg mooi!
danienappy
Geplaatst: 18-07-14 10:04
If nothing goes right, go left.
Geld moet rollen en het liefst mijn kant op.
northequest1
Geplaatst: 18-07-14 10:09
You shoot me down but I won't fall, I am titanium. David Guetta - Titanium. . Vind het hele liedje mooi maar vooral deze zin erg meaningful. (mischien niet helemaal een "motto", maar de zin heeft veel betekenis...)
denisesilver
Geplaatst: 18-07-14 10:13
It doesn't matter who you are, the right person's still gonna think the sun shines out of your ass