Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:Ossi schreef:Vind het flauw om Sebas' verrassing te verraden, maar jij wilt het zelfDie fontein is inderdaad in Wenen.
http://www.voyagevirtuel.co.uk/autriche/bigphotos/wien-schonbrunn-neptunes-fountain-29.jpg
Gefeliciteerd, op de 17e gaat hij je verdrinken in die fontein met al z'n liefde![]()
Ja daar was ik al achter, die herkende ik uit de filmsMaarre... ik mag toch hopen dat hij een beter plan heeft dan me te verdrinken
Ossi schreef:Lolacabana schreef:Ik denk dat Sebas gaat vragen of je met hem wilt trouwen. Dat moet wel, helemaal nadat jullie naar die huwelijksbeurs zijn geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan wij eens naar die beurs?![]()
Lolacabana schreef:Ik denk dat Sebas gaat vragen of je met hem wilt trouwen. Dat moet wel, helemaal nadat jullie naar die huwelijksbeurs zijn geweest![]()
Ossi schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan wij eens naar die beurs?![]()
Lolacabana schreef:Maar ik denk het echt Jay. Ik bedoel, waarom zou hij anders zo veel moeite doen?
Lolacabana schreef:Als Mark zoiets zou doen, dan moest dat wel, geen idee waarom hij anders zo veel moeite zou doen haha. Die zou het uren overdenken en het dan niet meer weten en het maar niet doen.
Sebas doet natuurlijk wel meer dan dus, maar ik denk het alsnog. Zie jullie wel trouwen enzo.