_mexx_lady_ schreef:Ja hier net hetzelfde! Mijn moeder is van maandag tot vandaag aan zee met haar moeder. Nu verwacht mijn vader en broer van mij dat ik kook, afwas, opruim, stofzuig, het huis netjes hou, hond eten geef boodschappen doe, vader zijn boterhammen smeren voor zijn werk....
Daar boven op moet ik ook nog paarden voeren, uitmesten, rijden,... en dan nog een extra klussenlijstje opgelegd door vader met de meest onozele klusjes.
Als ik dan vraag dat iedereen zijn eigen bord, bestek en glas afwast en de tafel opruimt als hij/zij boterhammen heeft gegeten wordt ik door broer uitgescholden dat ik niet zo lui moet zijn en het zelf maar moet doen, dan doe ik ook een keer wat ( meneer kruipt trouwens gewoon terug in bed om TV te kijken ). En vader werkt de hele dag en vindt dat ik dat ook maar moet doen.
Het is maar 3 dagen, maar ik ben het kotsbeu dat de 'vrouw' altijd wordt opgetrommeld voor dit werk. Wij hebben ook werk en genoeg te doen hoor.
Als ik er wat van zeg wordt ik beschreven als lui en moet ik me niet aanstellen
Wow, echt gewoon Wow. Ik zou het hier toch eens met je moeder over hebben als ze straks weer thuis is want ik vind het van je vader ook gewoon niet normaal hoor.
Mijn vader moest thuis altijd 1 keer in de week koken (altijd macaroni
) en strijken omdat hij de meeste strijkgoed produceerde.
Maar eerlijk ben ik wel een beetje bang voor als mijn schoonmoeder komt te overlijden. Mijn schoonvader is namelijk idd zo'n man die nog niet eens weet hoe hij het gas aan moet steken of de magnetron aan moet zetten
We hebben hem al eens gezegt dat hij een keer moet leren koken, maar dan kijkt ie je beledigd aan.
Nou hier komt ie niet te eten
1 keer in de week hooguit en eigenlijk vind ik zelfs dat nog te veel. Zo moeilijk is het toch niet om gewoon een weekje met je vrouw mee te kijken hoe het moet?