Schilder je hond,of brei een sjaal?
Even denken...
Bezoek oude kennisen, zoek oude vrienden op bijv. facebook.
Ik ga ook wel eens op muziekzoektocht... typ een oud nummer in en rol zo in de 'ohja,die!!' momenten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en voordat ik weg ging een sollicitatie naar een vakantiepark gemaild dus het was een nuttige avond haha. Helaas zijn alle creatieve genen naar mijn zus gegaan en kom ik niet veel verder dan punniken. Het stomme is dus wel dat ik als ik weer fulltime werk mijn hobbies en bezigheden ontzettend leuk/relaxed/ontspannend vind, maar dat komt ook omdat ze niet zo tijdrovend zijn denk ik. Even langs mn pony ( ben ik als ik ga fietsen anderhalf uur aan kwijt ) lekker een uurtje met de hond naar t bos ( wat nu even twee maanden niet gaat door de dazen ) even een hoofdstukje lezen of een filmpje kijken, af en toe bij vrienden op de thee. In het onderwijs werk je ook veel thuis dus met mijn huidige hobbies past het precies, maar in die zes weken vakantie stellen ze dus niet zoveel voor. Dus inderdaad tijd voor nieuwe dingen, de sollicitatie is de deur uit en morgen bel ik naar het asiel of ze nog vrijwillegers zoeken. Zonee dan gaat de zoektocht weer verder.

gelukkig is mijn man vanaf volgende week vrij en gaan we lekker op vakantie!! har166 schreef:Vakantie? Ik verveel me te pletter!
Met deze woorden maak ik vast veel mensen jaloers, maar helaas het is echt zo. Ik werk in het onderwijs en daarnaast volg ik een studie. De vakanties door de rest van het jaar zijn heerlijk en die heb ik ook nodig om bij te tanken maar die zomervakantie duurt me veel te lang. Ik sta op, laat de hond uit, kruip achter de laptop om iets aan de studie te doen en als dat klaar is weet ik niet meer wat ik moet doen. Het huis is schoon, de tuin opgeruimd, 'avonds laat ga ik een rondje fietsen of hardlopen, in het bos stikt van de dazen en daar wil ik me niet aan wagen met de hond en ponylief staat in de wei te groeien ( ze wordt over twee weken twee jaar en meer dan af en toe poetsen en eens een stukje wandelen doe ik daar niet mee ). Ik ben te oud voor een vakantiebaantje ( ik ben dertig ) en ik zit nog tegen vier weken vakantie met weinig budget aan te kijken![]()
Wat doen jullie graag in de vakantie??? Wie heeft er tips?????
har166 schreef:Ik heb geen vrienden die in het onderwijs werken dus die hebben geen vakantie. Maar ik spreek af en toe met vrienden af, ik ben niet iemand die constant de deur plat loopt

har166 schreef:Helaas zijn alle creatieve genen naar mijn zus gegaan en kom ik niet veel verder dan punniken.
Na het avondeten (dat ik zelf maak, ouders allebei druk aan het werk) weer terug met mijn hond voor de avondwandeling
En tussendoor de hond nog opvoeden want veel kent ze niet. Zo kom ik de dagen door deze week