Rije schreef:Hij staat idd in de koelkastdeur!En het deurtje klemt ook een beetje, dus die wordt elke keer met grof geweld opengeramd
En nou je het zegt: ik heb de fles 's een keertje op de bovenste plank van de koelkast gelegd, dus op z'n zij, en toen bleef ie ook veel beter! Dat ga ik maar eens langer uitproberen!
De cola gaat er hier rap doorheen (deadlines enzodus hij staat nooit echt heel lang. Kleinere flesjes of blikjes is denk ik geen optie. Het wordt in bulk ingekocht bij de plaatselijke drankenhandel door het bedrijf.
De lepeltjestechniek begrijp ik niet helemaal trouwens...
Als het daaraan kan liggen.. Weet ik waar ik voortaan mijn cassis moet bewaren.. Voor 1 dag dan

Want te veel pril geeft zo'n buikpijn bij mij.. Maar zonder is niet te zuipen.. Dus als de ergste prik eruit is geen problemen meer.
Ik heb dus het omgekeerde geleerd. Als het werkt dan.
En het deurtje klemt ook een beetje, dus die wordt elke keer met grof geweld opengeramd
En nou je het zegt: ik heb de fles 's een keertje op de bovenste plank van de koelkast gelegd, dus op z'n zij, en toen bleef ie ook veel beter! Dat ga ik maar eens langer uitproberen!
. 

) maar alleen het liggen lijkt mijn cola al goed te doen